معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

معرفی مرورگر‌هایی که به حریم خصوصی شما در اینترنت اهمیت می‌دهند

  • کد خبر: ۹۹۹۹۵
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
معرفی مرورگر‌هایی که به حریم خصوصی شما در اینترنت اهمیت می‌دهند
امروز دیگر حفظ حریم خصوصی افراد چندان که باید، رعایت نمی‌شود. اما در همین شرایط هم می‌توانید به سراغ اپلیکیشن‌هایی بروید که با تمرکز بر قابلیت‌های امنیتی و حفظ حریم خصوصی ساخته شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز - شاید شما هم شنیده باشید که مرورگر‌هایی که از آن‌ها برای جست‌وجو و رفتن به سایت‌های مختلف اینترنتی استفاده می‌کنید، به طور معمول اطلاعات مختلفی از شما را بدون اینکه خودتان در جریان باشید، ذخیره می‌کنند.

بسیاری از مرورگر‌ها از ذخیره کوکی‌ها و ردیابی اطلاعات کاربران برای نمایش تبلیغات هدفمند استفاده می‌کنند. این امر اگر خودخواسته نباشد، می‌تواند باعث نارضایتی کاربر شود. در واقع، با جمع‌آوری این اطلاعات، امروز دیگر حفظ حریم خصوصی افراد چندان که باید، رعایت نمی‌شود. اما در همین شرایط هم می‌توانید به سراغ اپلیکیشن‌هایی بروید که با تمرکز بر قابلیت‌های امنیتی و حفظ حریم خصوصی ساخته شده‌اند.

معرفی مرورگر‌هایی که به حریم خصوصی شما در اینترنت اهمیت می‌دهندبریو

برنامه بریو مرورگری سریع و امن است که قابلیت مسدودسازی و ردیابی پاپ‌آپ‌ها و تبلیغات را دارد و حامی حفظ حریم شخصی افراد است. تجربه کاربری در این مرورگر شباهت زیادی به گوگل‌کروم دارد و بوک‌مارک‌کردن و مشاهده تاریخچه جست‌وجو‌ها در آن امکان‌پذیر است. با توجه به حذف تبلیغات و ردیاب‌های آنلاین، بریو محتوا و اطلاعات بسیار کمتری را در مقایسه با مرورگر‌های دیگر دانلود می‌کند و این فرایند، سریع‌تر بودن آن را توجیه می‌کند. علاوه بر این، هنگام گشت و گذار در وب‌سایت‌ها با این مرورگر، حجم کمتری از دیتای اینترنت شما مصرف خواهد شد.


معرفی مرورگر‌هایی که به حریم خصوصی شما در اینترنت اهمیت می‌دهنددلفین

اگر پیشتر حتی یک بار مرورگر گوگل‌کروم را روی کامپیوتر دیده باشید، قطعا با اولین نگاه به دلفین، متوجه شباهت این دو خواهید شد. حتی دکمه اضافه کردن تب جدید یا شکل ظاهری تب‌ها درست مانند کروم طراحی شده‌اند. این برنامه در تنظیمات خود بخش کاملی را به حریم خصوصی و امنیت شما اختصاص داده است. در این بخش، قادر خواهید بود تنظیمات مربوط به کوکی‌ها، اطلاعات فرم‌ها، کلمات عبور، موقعیت مکانی، هشدار‌های امنیتی و تاریخچه مرور‌های خود را تغییر دهید و عملا نگذارید اطلاعاتی که نمی‌خواهید از شما در دنیای آنلاین ذخیره شوند.


معرفی مرورگر‌هایی که به حریم خصوصی شما در اینترنت اهمیت می‌دهندداک‌گو

مرورگر داک‌داک‌گو بر حریم خصوصی کاربر متمرکز است. به همین دلیل تقریبا هیچ ردپایی از اطلاعات و سوابق جست‌وجوی کاربر ذخیره نمی‌کند و از این نظر رویکردی به تمامی متفاوت با مرورگر‌هایی مانند کروم دارد. رابط کاربری این مرورگر ساده است و حجم کمی اشغال می‌کند. به‌همین‌دلیل، نباید از آن انتظار ارائه ویژگی‌های پیشرفته زیادی داشت. اما اگر بحث رعایت حریم خصوصی برای شما اهمیت دارد، استفاده از این برنامه می‌تواند تا حد زیادی خیال شما را از این بابت راحت کند.


معرفی مرورگر‌هایی که به حریم خصوصی شما در اینترنت اهمیت می‌دهندفایرفاکس

مرورگر فایرفاکس محصول شرکت موزیلاست که با قدمتی بیش از گوگل کروم، در رتبه دوم محبوب‌ترین مرورگر میان کاربران قرار دارد. این مرورگر شامل دو نسخه استاندارد و فوکوس است. فایرفاکس فوکوس یکی از مرورگر‌های کم‌مصرف موبایل از لحاظ مصرف انرژی است. تنظیمات مرورگر فایرفاکس با توجه به نیاز‌های شما صورت می‌گیرند. خودتان می‌توانید مجوز‌ها را تنظیم کنید. تا به این مرورگر مجوز‌های کافی را ندهید، فایرفاکس اطلاعات شما را به اشتراک نخواهد گذاشت. برای مثال، برخی سایت‌ها به موقعیت مکانی شما نیازمندند، اما تا به فایر‌فاکس اجازه ندهید، این سایت‌ها به موقعیت مکانی شما دسترسی نخواهند داشت. هم‌چنین اگر از حالت خصوصی فایرفاکس استفاده کنید، سابقه جست‌وجو و کوکی‌ها پس از هر بار استفاده پاک می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->