نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

رویای حضور دوباره مهماندوست در تیم ملی تکواندو تعبیر می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۰۲۳۸۷
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
رویای حضور دوباره مهماندوست در تیم ملی تکواندو تعبیر می‌شود؟
این احتمال وجود دارد که با حضور هادی ساعی در فدراسیون تکواندو، یک بار دیگر مربی موفق کشورمان هدایت تیم ملی تکواندو را بر عهده بگیرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، رضا مهماندوست قطعا یکی از موفق‎‌ترین سرمربیان ورزش ایران است، او کارنامه بسیار خوبی در تیم ملی تکواندوی ایران داشت و سپس در پی اختلاف شدیدی که بین او و محمد پولادگر رئیس وقت فدراسیون به وجود آمد، از تیم ایران جدا شد.


اختلاف این دو زمانی سر باز کرد که کمیته وقت المپیک پولی را برای محمد بنا، کوروش باقری و رضا مهماندوست که مربیان موفق ورزش ایران بودند در نظر گرفت اما فدراسیون تکواندو این رقم را به سرمربی تیم ملی نداد و همان حقوق فدراسیون را کافی دانست.


این شروع اختلاف پولادگر و مهماندوست بود و سرمربی تیم ملی اعلام کرد از سمت خود استعفا خواهد داد که خیلی زودتر از تصورش، فدراسیون با این استعفا موافقت کرد. در ادامه مهماندوست به عنوان سرمربی تیم ملی آذربایجان انتخاب شد و روز‌های خوبی را در این کشور سپری کرد و بهترین نتایج را به دست آورد. رفته رفته روند نزولی تکواندوی ایران هم آغاز شد و در دو المپیک اخیر ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ هرگز این رشته نتوانست انتظارات را برآورده کند.


البته هادی ساعی به ریاست فدراسیون رسیده و محمد پولادگر که در انتخابات اخیر به رای لازم نرسید، به معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش ارتقا پیدا کرده است. حالا مهماندوست به تیم ملی تکواندوی ایران نزدیک‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. هادی ساعی هم احتمال حضورش در تیم ملی را رد نکرده: «از او خواستم تیم خود (آذربایجان) را بیاورد و ایشان هم لطف کرد و با تیم خوبی به ایران آمد. حتما از ایشان استفاده می‌کنیم، اما اعلام کرد تا المپیک پاریس قرارداد دارد اما اگر قرارداد او به هر دلیلی لغو شود حتما از او استفاده خواهیم کرد.»


حتی اگر با توجه به قرارداد مهماندوست با آذربایجانی‌ها خیلی زود این اتفاق رخ ندهد اما باتوجه به وضعیت کنونی ورزش این کشور که در مقایسه با گذشته تفاوت زیادی داشته و آذربایجانی‌ها هرگز بعد از المپیک ریو به اندازه‌ای که بعد از المپیک لندن بودجه هنگفتی را روانه ورزش کشورشان کرده بودند، پول به این مسئله اختصاص ندادند و در چندین مقطع این موضوع مورد اعتراض مهماندوست قرار گرفت؛ سرمربی تیم ملی تکواندوی آذربایجان حالا خیلی به تیم ملی ایران نزدیک شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->