ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
فرمانده انتظامی مشهد جزئیات دو عملیات مسلحانه پلیسی را تشریح کرد

پایان نقاب‌داران شرور

  • کد خبر: ۱۰۲۷۳
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۸
پایان نقاب‌داران شرور
سهیل دیبا - آخرین گزارش را پسر جوانی به پلیس ۱۱۰ اعلام کرد که گوشی تلفن همراه، کارت‌های اعتباری و پول هایش را چند فرد نقاب دار با تهدید قمه و چاقو از او زورگیری کرده و از صحنه گریخته بودند. با مشخصاتی که پسر جوان به مأمورپلیس داد مشخص شد این اشرار ۳ نفر بوده و برای اینکه شناسایی نشوند از ماسک بهداشتی استفاده کرده و پس از پیاده شدن از یک خودروی سواری، با تهدید و توسل به زور، از مال باخته زورگیری کرده بودند.
این گزارش زمانی به دست پلیس رسید که از چند روز قبل با اعلام شرارت‌های این گروه نقاب دار، سرهنگ صارمی ساداتی، فرمانده انتظامی مشهد بررسی پرونده را بر عهده گروهی از افسران کلانتری شهرک شهید رجایی گذاشته بود و سرنخ‌های کشف شده در صحنه‌های جرم، مأموران را به یک قدمی سارقان رسانده بود.

شناسایی و تعقیب متهمان
با اعلام آخرین شرارت این گروه خشن از سوی پسر جوان در شهرک شهید رجایی، افسران گشت به منطقه رسیدند و در یک عملیات منسجم پلیسی موفق به شناسایی خودروی متهمان شدند. مأموران به قصد متوقف کردن خودروی نقاب داران شرور از آن‌ها خواستند تا خودرو را متوقف کنند، اما متهمان که متوجه حضور پلیس شده بودند پا به فرار گذاشتند و در چشم برهم زدنی با سرعت به سمت مقصدی نامعلوم گریختند.
با متواری شدن متهمان، یک عملیات همه جانبه پلیسی آغاز شد و مأموران آژیرکشان به تعقیب آن‌ها پرداختند. مأموران هر لحظه فاصله شان را با متهمان کمتر می‌کردند و از آن‌ها می‌خواستند تا متوقف شوند، اما گروه خشن نقاب داران قصد تسلیم شدن نداشتند. در ادامه افسران کلانتری شهید رجایی دست به سلاح شدند و اقدام به تیراندازی هوایی کردند و با چند شلیک پی درپی متهمان ناچار به توقف شدند.
هم زمان با دستگیری این افراد، در بازرسی بدنی از آن‌ها ۴ قبضه قمه و چاقو که در زورگیری‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت، کشف شد.

آغاز تحقیقات از متهمان نقاب دار
رئیس پلیس مشهد با اشاره به آغاز تحقیقات از این متهمان که با اقدامات خود منجر به ناامن شدن بخش‌هایی از شهر شده بودند، جزئیات یک پرونده تیراندازی دیگر در خیابان شیخ صدوق را نیز تشریح کرد.
طبق آنچه سرهنگ عباس صارمی‌ساداتی اعلام کرد، این تیراندازی‌ها هوایی و از سوی مأموران کلانتری رسالت برای دستگیری دو سارق گوشی قاپ صورت گرفته بود.

ماجرای یک تیراندازی دیگر
ماجرای این پرونده نیز با گزارش‌های شهروندان و اعلام گوشی قاپی‌های سریالی در این منطقه آغاز شد. مأموران کلانتری رسالت با ردزنی دو متهم، عملیات شناسایی و دستگیری متهمان را آغاز و این افراد را در خیابان شیخ صدوق سوار بر یک موتورسیکلت و هنگام سرقت گوشی یک شهروند شناسایی کردند. متهمان با دیدن خودروی گشت پلیس اقدام به فرار کردند که درنهایت با تیراندازی هوایی مأموران زمین‌گیر و دستگیر شدند. بررسی پرونده این متهمان نشان می‌دهد که آن‌ها دو جوان بیست و بیست وپنج ساله هستند و به قرص‌های روانگردان نیز اعتیاد دارند. در حالی متهمان به چند سرقت اعتراف کرده اند که تاکنون ۱۰ مال باخته با حضور در کلانتری رسالت از این افراد شکایت کرده اند.
سرهنگ صارمی ساداتی، رئیس پلیس مشهد از شهروندانی که در مناطق بولوار طبرسی، شهرک شهید رجایی، خیابان شیخ صدوق و دیگر مناطق این محدوده مورد زورگیری یا گوشی قاپی قرارگرفته اند خواست تا به کلانتری‌های شهید رجایی و رسالت مراجعه کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->