ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

وعده وزیر ارتباطات برای ۱۰ برابر شدن سرعت اینترنت کسب و کار‌ها

  • کد خبر: ۱۰۲۹۷۰
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
وعده وزیر ارتباطات برای ۱۰ برابر شدن سرعت اینترنت کسب و کار‌ها
وزیر ارتباطات از افزایش سرعت اینترنت برای کسب و کار‌ها خبر داد و گفت قرار است حداقل سرعت اینترنت ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه را که تقریبا ۱۰ برابر سرعت فعلی است، فراهم کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، عیسی زارع پور در حاشیه برگزاری نخستین جلسه هیئت دولت در سال ۱۴۰۱ درباره برنامه‌های وزارت ارتباطات برای تحقق شعار سال (تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین) گفت: سال گذشته در وزارت ارتباطات برای توسعه اقتصاد دیجیتال زیرساختی را فراهم کرده ایم و آن تشکیل کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال بود.

وی افزود: با تشکیل این کارگروه اختیارات هیئت وزیران و رئیس جمهور به یک جمع تفویض شد تا بتوانیم موانع پیش روی کسب و کار‌هایی را که در حوزه دیجیتال فعالیت می‌کنند، برطرف کنیم.

وزیر ارتباطات گفت: امیدواریم توسعه کسب و کار‌های دیجیتالی را که سهم ۱۰ درصدی از کل تولید ناخالص ملی به خود اختصاص داده اند در هدف گذاری ۳ ساله محقق کنیم.

وی با بیان اینکه از زیرساخت بوجود آمده استفاده حداکثری خواهیم کرد، گفت: تصمیم‌های کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال به مثابه تصمیم‌های هیئت دولت است و امیدواریم هم موانع را از پیش روی کسب و کار‌ها برداریم و هم برای توسعه صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان ایرانی در حوزه اقتصاد دیجیتال در سطح منطقه و در سطح جهانی کار کنیم.

زارع پور خاطرنشان کرد: ابتدا نیاز کشور را تامین خواهیم کرد که البته در بسیاری از حوزه‌ها این اتفاق افتاده است و در حوزه‌های دیگر هم در سال ۱۴۰۱ شاهد تحقق خواهیم بود و در مرحله بعد نیاز منطقه و نیاز بسیاری از کشور‌ها را برطرف خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حوزه اقتصادی امسال سه محور اصلی دارد که یکی از آن‌ها توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در کشور است، گفت: هم اکنون زیرساخت توسعه، گسترش ارتباطات است یعنی ارتباطات زیرساخت بسیار مهم برای بخش‌های دیگر محسوب می‌شود.

وزیر ارتباطات گفت: همچنین در دولت سیزدهم به دنبال راه اندازی شبکه پرسرعت مبتنی بر فیبر نوری هستیم.

وی افزود: البته در افق ۱۴۰۳ هدف گذاری کرده ایم سرعت اینترنت را به یک گیگابایت در ثانیه برسانیم که ۱۰۰ برابر سرعت فعلی است.

زارع پور گفت: زیرساخت اساسی برای توسعه کشور ارتباطات است و این موضوع را به عنوان برنامه کلیدی دنبال می‌کنیم و در سال ۱۴۰۱ با سرعت بیشتری به دنبال تحقق آن خواهیم بود.

منبع: صدا و سیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->