بیرانوند می خواهد با پرسپولیس فسخ کند ستاره های پرسپولیس و تهدید به جدایی گل‌محمدی همچنان منتظر تراکتور پول یک ملی‌پوش را از پرسپولیس دور کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پرتغال و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴| برد یاران رونالدو بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس از استقلال می‌آید؟ پدیده لیگ برتر در راه پرسپولیس؟ یک استقلالی در راه سایپا شانس کم مربی ایرانی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ترکیه و گرجستان در یورو۲۰۲۴| شکست تلخ گولیسیانی امتیاز نیان الکترونیک مشهد واگذار می‌شود؟ تجهیز ۵۰ خانه ورزش روستایی خراسان رضوی به اعتبار ۱۶ میلیارد ریال پخش زنده بازی پرتغال و جمهوری چک در یورو ۲۰۲۴ (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اعلام ورزشگاه‌هایی که می‌توانند از VAR استفاده کنند پخش زنده بازی ترکیه و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کاهش بدهی استقلال به آمانوف کار سخت رئال و بارسا در هفته اول لالیگا بالاترین دستمزد باشگاه استقلال در جیب مهرداد محمدی پرسپولیس روی گسل زلزله | بیرانوند و پورعلی گنجی به سیم آخر زدند + عکس بلاتکلیفی نیمکت استقلال
سرخط خبرها

پورعلی گنجی برای جام جهانی آماده می‌شود+عکس

  • کد خبر: ۱۰۳۱۵۷
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
پورعلی گنجی برای جام جهانی آماده می‌شود+عکس
مرتضی پورعلی گنجی در تمرینات تیم ملی حضوری فعال دارد و در تلاش است خودش را برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده کند. به احتمال زیاد پورعلی فصل بعد برای پرسپولیس بازی خواهد کرد...

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حضور مرتضی پورعلی گنجی در تمرینات تیم ملی نشان می‌دهد که این بازیکن به طور قطع در جام جهانی فوتبال در لیست نهایی تیم ملی قرار خواهد گرفت.

پورعلی گنجی بعد از مصدومیت از ناحیه رباط پا در ترکیب تیم باشگاهی‌اش در چین زمان قابل توجهی را دور از میادین فوتبال سپری کرده اما این مدافع به دلیل تجاربی که دارد مورد توجه کادر فنی تیم ملی است و از همین ایام به طور جدی تمرینات خود را با تیم ملی پیگیری می‌کند.

البته احتمال تداوم حضور اسکوچیچ در تیم ملی بسیار اندک است و به احتمال زیاد یک مربی ایرانی جای اسکوچیچ را خواهد گرفت اما در هرحال پورعلی گنجی جزو بازیکنانی محسوب خواهد شد که تحت هر شرایطی با تیم ملی به جام جهانی خواهد رفت.

با حضور او در ترکیب تیم ملی یکی از مدافعان کنونی از تیم ملی کنار گذاشته خواهد شد که به نظر می‌رسد عارف غلامی بازیکنی باشد که از ترکیب تیم ملی کنار می‌رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->