حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

گزارش دنیای ورزش از دیدار ابومسلم و بانک ملی در جام تخت جمشید

  • کد خبر: ۱۰۳۸۶۵
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
گزارش دنیای ورزش از دیدار ابومسلم و بانک ملی در جام تخت جمشید
مجله دنیای ورزش در شماره نخستش بعد از تعطیلات نوروز ۱۳۵۷ گزارشی از دیدار تماشایی ابومسلم و بانک ملی در چارچوب روز چهارم جام ششم تخت‌جمشید منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مجله دنیای ورزش در شماره نخستش بعد از تعطیلات نوروز ۱۳۵۷ گزارشی از دیدار تماشایی ابومسلم و بانک ملی در چارچوب روز چهارم جام ششم تخت‌جمشید منتشر کرد. گزارشی که حاکی از نبردی تماشایی و صدالبته به‌سود ابومسلم است، اما مشهدی‌ها در پایان با بدشانسی نتوانستند بانک ملی را از پیش‌رو بردارند. در ادامه بخش‌‎هایی از این گزارش را از نظر خواهید گذراند:

جمعه ۴ فروردین ۱۳۵۷ - ورزشگاه سعدآباد (فوتبال جام ششم تخت‌جمشید - روز چهارم)
ابومسلم ۱ (دقیقه ۵۰ غلامرضا برهان‌زاده) - بانک ملی ۱ (دقیقه ۸۴ حسین زمانیان)
داور: هروس باغومیان و کمک‌ها: یزدان پناه و ایلدروم
تماشاچی: حدود ۹ هزار نفر
ترکیب ابومسلم: نماینده مشهد در این دیدار بازیکنان بزرگی مانند مهدی عسگرخانی، جلیل قوچان‌نژاد، علیرضا گیل‌عرب و کریم مسرور را در ترکیب داشت. مربی: مهدی قیاسی
ترکیب بانک ملی: تیم تهرانی با بازیکنانی مانند حسین یاریار، حمید شهبازی، رمضان جعفری، غلامحسین هاشمپور و حسین زمانیان در این بازی حاضر شد. مربی: رجب فرامرزی

امید به فراموشی ناکامی

ابومسلم در جام تخت‌جمشید ششم حال‌وروز خوشی نداشت و پیش از تعطیلات نوروز چند نتیجه بد پیاپی گرفته بود تا جایی که هواداران مشهدی با این تیم قهر کرده بودند و به گزارش دنیای ورزش در آن روز به‌زحمت ۹ هزار نفر به ورزشگاه تختی رفته بودند تا بازی ابومسلم و بانک ملی را به تماشا بنشینند. با این‌همه حضور استاندار وقت خراسان در ورزشگاه انگیزه‌های مشکی‌پوشان را برای پیروزی دوچندان کرده بود. چنان‌که از همان دقایق نخست تیم مشهدی توپ و میدان را به‌دست گرفت و نمایشی خوب در شهر خودش داشت.

قالب دفاعی بانک و گل امیدوارکننده

تیم بانک ملی در این دیدار قالبی کاملا تدافعی داشت و از همان ابتدا حملات زهردار ابومسلم روی دروازه تیم تهرانی بوی گل می‌داد تا اینکه سرانجام در دقیقه ۵۰ پاس طلایی جواد سبحانی را برهان‌زاده به گل نخست بازی برای ابومسلم بدل کرد. بعد از این گل بود که تیم تهرانی از لاک دفاعی‌اش بیرون آمد و بازی رنگ‌وبوی متفاوتی گرفت.

فتحی که نیمه‌تمام ماند

ابومسلم تا پیروزی مقابل بانک ملی در نبرد ۴ فروردین ۱۳۵۷ فقط شش دقیقه فاصله داشت. شاگردان فرامرزی در بانک ملی که حملاتشان روی دروازه مشکی‌پوشان مشهدی را افزایش داده بودند، بالاخره دقیقه ۸۴ توسط حسین زمانیان به گل تساوی‌بخش رسیدند تا ابومسلم بازهم از پیروزی بازبماند. البته در پایان این بازی مشهدی‌ها از نمایش تیم شهرشان رضایت داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->