مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

سایه حضور ستارگان بر سر فینال لیگ‌برتر فوتسال بانوان

  • کد خبر: ۱۰۳۹۵۷
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
سایه حضور ستارگان بر سر فینال لیگ‌برتر فوتسال بانوان
در فاصله ۲ روز مانده به دیدار رفت نهایی، فینالیست‌ها درگیر حاشیه‌های جذب چند بازیکن ملی‌پوش هستند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ دو روز تا برگزاری اولین فینال لیگ‌برتر فوتسال بانوان بین تیم‌های فوتسال بانوان پیکان و نصر فردیس باقی مانده است. فینال رفت جمعه ۱۹ فروردین و بازی برگشت ۲۶ فروردین برگزار می‌شود تا قهرمان لیگ مشخص شود. اما این دیدار‌های حساس در یکی‌دو هفته گذشته تحت‌تأثیر حواشی ستارگان خود بوده‌اند.
لیگ‌برتر ۱۴۰۰ در شروع، برخی ستاره‌های مطرح و ملی‌پوش را در کنارش نداشت، زیرا تعدادی از آن‌ها راهی لیگ کویت شدند یا قصد پیوستن به این لیگ را داشتند و بنا به‌دلایلی این اتفاق نیفتاد.

بااین‌حال، در نیم‌فصل دوم ستاره‌هایی همچون نسیمه غلامی، سارا شیربیگی و فرشته کریمی به لیگ ایران اضافه شدند. حالا زمان پیوستن آن‌ها به تیم‌های باشگاهی‌شان حواشی و ادعا‌هایی را ایجاد کرده است که البته از سوی باشگاه‌ها موضوع حل شده است و فدراسیون و سازمان لیگ نیز تا این لحظه خبر یا واکنشی به این موضوعات در رسانه‌ها نشان نداده است.

مشکل «کریمی» حل شد

هنگام برگشت فرشته کریمی به ایران و پیوستن به تیم پیکان، از زمان نقل‌وانتقالات گذشته بود. او آی‌تی‌سی هم نداشت، اما فدراسیون قرارداد او را ثبت کرد و کارت بازی برای او صادر کرد که این موضوع با اعتراض تیم‌هایی همراه شد که به‌دنبال آن براساس احتیاط باشگاه پیکان از فرشته کریمی در بازی‌ها استفاده نکرد. در صورت بازی کریمی و شکایت حریف، بازی می‌توانست ۳ بر ۰ به سود حریف اعلام شود.

بااین‌حال، روز گذشته نیلوفر اردلان درباره وضعیت حضور فرشته کریمی در فینال اعلام کرد: «حرف‌وحدیث‌هایی مبنی بر اینکه او نمی‌تواند بازی کند وجود داشت. به همین دلیل، از فدراسیون و سازمان لیگ استعلام گرفتیم. به‌علت تعطیلات جواب استعلام زمان برد، اما روز گذشته جواب آن به‌دست باشگاه رسید و اینکه کریمی مشکلی برای بازی ندارد، اما اینکه آیا قرار است در فینال بازی کند یا نه، به وضعیت او با باشگاه بستگی دارد.»

اردلان، سرمربی تیم فوتسال پیکان، همچنین در آستانه فینال گفت: «من به‌شخصه این نوع برگزاری لیگ را دوست ندارم. به‌نظرم جذابیت لیگ زمانی است که در طول فصل قهرمان مشخص شود. امسال لیگ در دو گروه برگزار شد و همان‌طور که دیدید، ما در گروه متفاوتی قرار داشتیم که چهار تیم از گروه ما به مراحل مختلف صعود کردند. نصر فردیس تیمی حرفه‌ای با کادری مجرب و بازیکنانی خوب است. باتوجه‌به اینکه هر دو تیم نخستین حضورشان را در لیگ تجربه می‌کنند، علاقه‌مندند جام قهرمانی را بالای سر ببرند. بنابراین، بازی سختی خواهد بود.»

حفاری همچنان به‌دنبال نصر.

اما منیژه زیبا، سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری، این روز‌ها انتقاد‌های تند و مشابهی به تیم نصر فردیس، دیگر فینالیست لیگ، دارد. تیم حفاری در نیمه‌نهایی حریف نصر فردیس بود و با قبول دو شکست سنگین از صعود به فینال بازماند و با مس رفسنجان عنوان سومی مشترک را به‌دست آورد.

سرپرست تیم حفاری گفته است: طبق اطلاعات جمع‌آوری‌شده متوجه شدیم که سارا شیربیگی و آرزو صدقیانی بعد از پایان مهلت نقل‌وانتقالات ابتدای فصل و همچنین نیم‌فصل دوم، به تیم نصر فردیس پیوسته‌اند. به‌هرحال اگر هم شیربیگی را به‌عنوان سهمیه آزاد بعد از زمان نقل‌وانتقالات جذب کرده باشند، پس دیگر نمی‌توانستند صدقیانی را بعد از مهلت نقل‌وانتقالات به‌عنوان سهمیه آزاد بگیرند. بر این اساس، نصر فردیس مجاز به استفاده از این بازیکن نبوده و این برخلاف مقررات است. البته این را هم بگویم اطلاع موثق داریم که قرارداد آرزو صدقیانی یک هفته بعد از پایان مهلت نقل‌وانتقالات نیم‌فصل یعنی بعد از اول دی‌ماه بسته شده است، همان‌طور که قرارداد شیربیگی با اعلام خود باشگاه نصر، ۱۵آبان یعنی دو هفته بعد از شروع لیگ‌برتر و پایان مهلت نقل‌وانتقالات بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->