به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد
سرخط خبرها

شگفتی بزرگ در میدان نفتی فوتسال بانوان!

  • کد خبر: ۱۰۱۹۲۳
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
شگفتی بزرگ در میدان نفتی فوتسال بانوان!
هفته دوازدهم لیگ فوتبال در غیاب «کیان» و دور یک‌چهارم نهایی لیگ فوتسال به پایان رسید.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ در فاصله ۱۰ روز مانده تا پایان سال ۱۴۰۰ دیدار‌های فوتبال و فوتسال بانوان در دو لیگ پیگیری شد؛ در لیگ فوتسال نماینده استان حضور ندارد، اما در لیگ‌برتر فوتبال، کیان نیشابور که باید در بم به‌مصاف خاتون می‌رفت، قید سفر و بازی مقابل این تیم را زد. با انصراف کیان از بازی این هفته، فقط سه دیدار دیگر برگزار شد.

اما در این هفته دیدار‌های فوتسال جذابیت ویژه‌ای داشت، زیرا قرار بود تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی مشخص شوند. به همین دلیل، دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ فوتسال روز جمعه با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد. در تهران، پیکان ب میزبان پویندگان صنعت فجر شیراز بود. در کرج، نصر فردیس به‌دنبال تثبیت صعودش مقابل فرهان ملارد بود و دیگر مسابقه در کرج، دوئل بوتاپارس و ملی‌حفاری بود. پالایش نفت آبادان، مدافع عنوان قهرمانی، هم در خانه به‌دنبال کامبک و صعود به مرحله نیمه‌نهایی بود.

صعود بی‌دردسر با پیکان

پیکان در این روز آسان‌ترین بازی را در پیش داشت. پس از پیروزی عجیب ۸بر ۰ در بازی رفت در شیراز برابر پویندگان، بدیهی بود که پیکان به بازی برگشت در تهران به چشم مسابقه‌ای دوستانه و ساده نگاه کند. پویندگان صنعت فجر شیراز که امیدی به صعود به جمع چهار تیم برتر نداشت، در بازی برگشت راهی تهران شد و درنهایت ۶بر ۱ شکست خورد. برتری ۱۴بر ۰ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، پیکان را به مرحله نیمه‌نهایی رساند. تیم نیلوفر اردلان در مرحله بعدی حریف مس رفسنجان است.

کامبک بزرگ اهوازی‌ها

شگفت‌انگیزترین بازی به دیدار حفاری اهواز و بوتاپارس ایرانیان اختصاص پیدا کرد؛ جایی که کامبک بزرگی رقم خورد. در کرج، حفاری درحالی برابر بوتاپارس صف‌آرایی کرد که در دیدار رفت در اهواز تن به شکست داده بود و کاری سخت برای صعود داشت. کمتر کسی فکر می‌کرد که حفاری بتواند از یک شکست خانگی درنهایت به سلامت عبور کند. شاگردان فروزان سلیمانی با وجود برتری زودهنگام یک‌گله، ۲ بر ۱ از حریفشان عقب افتادند تا شانس صعودشان به نیمه‌نهایی کم‌رنگ شود، اما کامبک فوق‌العاده ملی‌حفاری در نیمه دوم باعث شد چهار گل به سود این تیم به ثبت برسد و درنهایت مصاف روز جمعه با نتیجه ۵ بر ۳ به پایان رسید و با احتساب مسابقه دور رفت، ملی‌حفاری با نتیجه ۶ بر ۵ عازم مرحله نیمه‌نهایی شد و به‌این‌ترتیب، حریف نصر فردیس در نیمه‌نهایی شد.

حذف ناباورانه قهرمان به‌دست مس

حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی نیز جایی برگزار شد که قهرمان فصل گذشته به‌دست قهرمان دو فصل گذشته در کمال ناباوری از دور رقابت‌ها حذف شد. همچون بازی رفت در آبادان، مس بازهم برنده میدان بود و ۶بر۳ میزبانش را شکست داد. پالایش نفت آبادان تیم بی‌شکست و صدرنشین گروه یک مسابقات بود، اما مس رفسنجان شگفتی‌سازی‌اش را کامل و صعود کرد. درنهایت، شاگردان عاطفه رضایی در مجموع ۸بر۳ برنده این مرحله شدند. حالا آن‌ها حریف پیکان هستند.

صعود قاطع برای نصر

قاطع‌ترین نتیجه در بازی نصر فردیس با فرهان ملارد رقم خورد. شاگردان فاطمه شریف در نصر در بازی رفت در زمین حریف ۳بر ۱ پیروز شده بودند و حالا در خانه خیالشان راحت‌تر بود. درنهایت این تیم با ارائه نمایشی برتر نسبت به حریفش ۵بر ۰ فرهان را درهم کوبید و با مجموع پیروزی ۸بر ۱، قاطعانه و بی‌حرف‌وحدیث به نیمه‌نهایی رفت. سارا شیربیگی، ستاره همیشه گل‌زن نصر فردیس، در این بازی دو گل برای تیمش به‌ثمر رساند و نسترن مقیمی نیز برای تیم شریف دبل کرد. هر دو بازیکن در بازی رفت هم گل‌زنی کرده بودند. مارال ترکمان، ستاره جوان نصر، نیز دیگر گل‌ز‌نان این تیم بودند.

فرهان ملارد تیمی است که شواهد و قرائن حاکی از حضور غیرقانونی این تیم در لیگ‌برتر فوتسال زنان۱۴۰۰ است و سازمان لیگ فوتسال درباره نحوه حضور این تیم در لیگ هرگز پاسخی ارائه نکرده است. بااین‌حال، این تیم بعد از چهارده بازی از مسابقات حذف شد.
بدین ترتیب هر چهار تیم گروه یک لیگ‌برتر۱۴۰۰ در پلی‌آف حذف شدند تا تفاوت گروه یک و دوم لیگ امسال در این مرحله ثابت شود. چهار تیم برتر قرار است در سال ۱۴۰۱ با یکدیگر ملاقات کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->