آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

دوئل شریف و اردلان بر سر جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان

  • کد خبر: ۱۰۳۶۲۷
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
دوئل شریف و اردلان بر سر جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان
سرمربی مشهدی با نصر به فینال لیگ‌برتر فوتسال رسید.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ لیگ برتر ۱۴۰۰ فوتسال بانوان به فینال رسیده و قرار است دوئل جذابی بین دو مربی جوان برگزار شود که یکی از آن‌ها چهره آشنای فوتسال بانوان مشهد است. فاطمه شریف دو سال با نماینده مشهد برای رسیدن به قهرمانی تلاش کرد، اما به نتیجه نرسید و حالا می‌خواهد با تیم نصر فردیس، اولین جام قهرمانی اش را در دوران سرمربیگری بالای سر ببرد.

صعود نصر و پیکان

سال ۱۴۰۱ برای دختران فوتسالیست با حساسیت زیاد و خیلی داغ شروع شد. در هفته دوم سال جدید، ادامه لیگ برتر فوتسال در سال قبل پیگیری شد. ۱۰ فروردین، دور برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال در تهران و کرج برگزار شد. در کرج دیدار برگشت نصر فردیس و ملی حفاری درحالی دنبال شد که دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۵ بر ۲ به سود نصر تمام شده بود. در این وضع، حفاری کار خیلی سختی برابر نصر داشت. حفاری حریف آسانی نبود، اما نصر فردیس بی توجه به نام تیم مقابل، فقط به فینالیست شدن فکر می‌کرد و در دیدار برگشت هم با نتیجه عجیب ۵ بر ۰ حفاری را درهم کوبید و فینالیست شد.

پیکانی‌ها نیز درحالی میزبان مس رفسنجان بودند که دیدار رفت مقابل این تیم در لحظات پایانی ۱ بر ۰ به سود پیکان تمام شده بود. کار برای پیکان سخت‌تر و پیچیده‌تر از نصر بود و نتیجه دیدار برگشت به تساوی یک یک رسید. اما به لطف پیروزی یک گله در بازی رفت، پیکان با هدایت اردلان فینالیست شد.

فینال رفت و برگشتی

با مشخص شدن فینالیست ها، حالا پیکان و نصر فردیس دو هفته سخت پیش رو دارند. فینال رفت، ۱۹فروردین در انتهای این هفته برگزار می‌شود و بازی برگشت نیز ۲۶فروردین پیگیری می‌شود تا پرونده لیگ بسته شود. این دو تیم در دور گروهی دوبار باهم روبه رو شدند. بار اول در زمانی که فاطمه شریف هنوز هدایت نصر را در اختیار نگرفته بود، پیکان پیروز میدان بود. در بازی برگشت، اما نصر فردیس شکست سختی به پیکان تحمیل کرد. هر دو تیم تجربه‌های بیشتری در این مدت کسب کرده اند و قطعا برنامه‌های ویژه‌ای برای فینال دارند.

دوئل بر سر جام

نیلوفر اردلان و فاطمه شریف، در کسوت سرمربی هنوز طعم قهرمانی لیگ برتر را نچشیده اند و این رویارویی ویژه‌ای برای آن هاست. در دو سال گذشته رقابتی نامحسوس بین این دو چهره در لیگ احساس می‌شود و هر دو جویای قهرمانی هستند و حالا به نقطه‌ای رسیده اند که فقط یکی از آن‌ها با جام به خانه برمی گردد. اردلان در سال ۱۳۹۸ تا فینال پیش آمد، اما برابر مس رفسنجان شکست خورد.

شریف، اما به عنوان سرمربی به فینال نرسیده و دو عنوان سومی را کسب کرده است. آخرین باری که او جام طلایی را بالای سر برده است، مربوط به لیگ ۱۳۹۷ است که شریف، بازیکن تیم نامی نو اصفهان بود. سرمربی مشهدی بعد از جدایی و منحل شدن تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی، فصل ۱۴۰۰ را بدون تیم آغاز کرد، اما در میانه لیگ در نصر فردیس جانشین معصومه رضازاده شد.

جنگ تجربه اولی‌ها

در فینال خبری از قهرمانان دوره‌های قبل یا قدیمی‌های لیگ نیست. دو تیمی به فینال بازی‌ها رسیده اند که اولین بار در لیگ برتر حضور دارند. پیکان تا سال قبل وجود نداشت و هنوز یک ساله نشده است و نصر فردیس هم سال گذشته از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد و حالا در اولین تجربه لیگ برتری اش جام می‌خواهد. با این حال، هردو تیم ستارگان بزرگی را در شروع کارشان جذب کردند. در یک سوی میدان نسترن مقیمی، سارا شیربیگی، فرزانه توسلی، مهتاب بنایی و مارال ترکمان در نصر فردیس و در سوی مقابل، نسیمه غلامی، سحر زمانی، فاطمه اعتدادی، فاطمه رحمتی و فرشته خسروی تعیین کننده‌ترین مهره‌های دو تیم هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->