وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها

یادی از درگذشتگان رسانه‌ای خراسان در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۱۰۳۹۸۰
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
یادی از درگذشتگان رسانه‌ای خراسان در سال ۱۴۰۰
خراسان در سال ۱۴۰۰ چندتن از اهالی رسانه را از دست داد. در ادامه با آرزوی شادی روحشان یاد برخی از آن‌ها را زنده نگه می‌داریم.

به گزارش شهرآرانیوز - خراسان در سال ۱۴۰۰ چندتن از اهالی رسانه یخود را از دست داد. در ادامه با آرزوی شادی روحشان یاد برخی از آن‌ها را زنده نگه می‌داریم.

محمد خوش‌نشین

یادی از درگذشتگان رسانه‌ای خراسان در سال ۱۴۰۰

محمد خوش‌نشین عکاس خبری و تصویربردار مشهدی و با سابقه‌ همکاری در خبرگزاری ایلنا در استان خراسان رضوی، باشگاه خبرنگاران جوان، جام‌جم، برنا، واحد مرکزی خبر صداوسیما و چندین نشریه و رسانه گروهی دیگر ۲۸ مرداد ماه برا اثر کرونا درگذشت. وی در آرامستان خواجه‌ربیع مشهد به خاک سپرده شد.

المیرا منشادی

یادی از درگذشتگان رسانه‌ای خراسان در سال ۱۴۰۰

المیرا منشادی نیز خبرنگار باسابقه روزنامه شهرآرا و دبیر مجله شهرآرا محله ثامن ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۰ بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در سن ۳۵ سالگی درگذشت. وی ۱۸ سال سابقه روزنامه‌نگاری داشت و از ۱۴ سال پیش در روزنامه شهرآرا فعالیت می‌کرد. منشادی در بهشت جوادالائمه (ع) خواجه اباصلت مشهد به خاک سپرده شد.

مهدی صانعی

یادی از درگذشتگان رسانه‌ای خراسان در سال ۱۴۰۰

مهدی صانعی، مدیر سابق خبرگزاری مهر در استان خراسان رضوی و از فعالان رسانه‌ایی نیز ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۰ بر اثر کرونا درگذشت. وی سابقه مدیریت فضای مجازی مؤسسه شهرآرا، سردبیری قرارگاه فضای مجازی بسیج خراسان رضوی و مدیریت گروه رسانه‌ای آتی (آتی نیوز) را در کارنامه داشت. صانعی در آرامستان خواجه‌ربیع مشهد به خاک سپرده شد.

فرنود فولادی

یادی از درگذشتگان رسانه‌ای خراسان در سال ۱۴۰۰

فرنود فولادی، مجری و گوینده جوان رادیو خراسان، هم تیرماه ۱۴۰۰ بر اثر ایست قلبی در ۳۶ سالگی دارفانی را وداع گفت. وی دارای مدرک تحصیلی مهندسی و دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری و همچنین کتابدار کتابخانه مرکزی مشهد بود.

محمدحسین ملکی

یادی از درگذشتگان رسانه‌ای خراسان در سال ۱۴۰۰

محمدحسین ملکی، معلم و خبرنگار پیشکسوت خراسانی هم دی ماه ۱۴۰۰ نیز در سن ۹۰ سالگی درگذشت. وی از اساتید پیشکسوت مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی بود که سال‌ها سابقه خبرنگاری در روزنامه‌های استان از جمله روزنامه‌های خراسان و قدس را در کارنامه داشت.

عباس امیریان

یادی از درگذشتگان رسانه‌ای خراسان در سال ۱۴۰۰

در اواخر بهمن ماه عباس امیریان، خبرنگار پیشکسوت مشهد، بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. وی در رسانه‌های مختلفی همچون قدس، خراسان، هوشیار و آفتاب شرق سابقه کار داشت، اما بطور جدی از سال ۱۳۵۹ در خبرگزاری پارس که بعد به خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) تبدیل شد فعالیت و پس از ۳۲ سال کار به عنوان اولین بازنشسته ایرنا در مشهد شناخته شد؛ امیریان متولد سال ۱۳۲۸ بود و در قطعه‌ی نام‌آوران بهشت رضا (ع) در مشهد به خاک سپرده شد؛ او به واسطه رفاقت با شهید محمود صارمی تنها کسی بود که موفق شد پیکر پاک این شهید را که توسط طالبان در افغانستان به شهادت رسیده، شناسایی کند.

حسین باقری

یادی از درگذشتگان رسانه‌ای خراسان در سال ۱۴۰۰

حسین باقری، خبرنگار پیشکسوت چنارانی که نمایندگی خبرگزاری صداوسیما و روزنامه خراسان، کیهان، اطلاعات را برعهده داشت، به علت ایست قلبی و «زهرا حاجیان» خبرنگار بازنشسته حوزه علم و فناروی روزنامه خراسان در دفتر تهران به دلیل کرونا درگذشتند.

منبع متن: ایبنا

روحشان شاد و بادشان گرامی  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->