ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

سه شهر استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار گرفتند (۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۰۵۰۲۳
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
سه شهر استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار گرفتند (۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱)
 رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کویید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سه شهر کاشمر، کوهسرخ و نیشابور در استان خراسان رضوی در شرایط قرمز قرار گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد پهلوان کاشی با بیان اینکه مراجعه بیماران بستری و سرپایی در استان روندی سینوسی دارد خاطر نشان کرد: بر اساس این گزارش در حال حاضر ۴ شهر بردسکن، فیروزه، قوچان و کلات در وضعیت نارنجی و به جز بینالود که در شرابط آبی قرار دارد سایر شهر‌های استان نیز دارای رنگ زرد کرونایی هستند.

وی گفت: در حال حاضر ۳۲۹ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه از کل بستری‌شدگان کرونایی در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی، ۹۶ نفر از آنان بدحال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه این بیمارستان‌ها تحت درمان و مراقبت قرار دارند اظهار کرد: مراجعه زود هنگام به مراکز درمانی سطح بندی شده، نقش موثری در پیشگیری از بروز بدحالی و خطرات ناشی از بیماری دارد.

وی بیان کرد: ۲۴۱ نفر از کل بیماران کرونایی بستری در خراسان رضوی مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که این دانشگاه علاوه بر کلان شهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر استان را زیر پوشش دارد.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: طی یک روز گذشته ۱۴۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند که سهم بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۱۰۹ نفر بود.

دکتر پهلوان با بیان اینکه همچنین در یک روز گذشته ۶۴۶ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به صورت سرپایی به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب و مراکز اورژانس بیمارستان‌ها به صورت سرپایی مراجعه و خدمات دریافت کردند تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و تکمیل واکسیناسیون از مهمترین راهکار‌های پیشگیری از کرونا به شمار می‌رود.

سه شهر استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار گرفتند (۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱)

منبع: وبدا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->