هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند مقدمه و بستر توانمندسازی کودکان کار باید فراهم شود | آمار و ارقام دقیقی از کودکان کار در ایران نداریم افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سازماندهی ۱۲هزار معلم در نظام دوری برای سال تحصیلی جدید | کدام معلمان وارد نظام دوری می‌شوند؟ ۱۰ مورد از حادثه سازترین تخلفات رانندگی| رانندگی با عینک برای چه کسانی اجباری است؟ پسر جوان به جنایتش اعتراف کرد| خفه کردن پدر با کمربند و چاقو زدن به او
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سه شهر استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار گرفتند (۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۰۵۰۲۳
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
سه شهر استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار گرفتند (۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱)
 رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کویید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سه شهر کاشمر، کوهسرخ و نیشابور در استان خراسان رضوی در شرایط قرمز قرار گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد پهلوان کاشی با بیان اینکه مراجعه بیماران بستری و سرپایی در استان روندی سینوسی دارد خاطر نشان کرد: بر اساس این گزارش در حال حاضر ۴ شهر بردسکن، فیروزه، قوچان و کلات در وضعیت نارنجی و به جز بینالود که در شرابط آبی قرار دارد سایر شهر‌های استان نیز دارای رنگ زرد کرونایی هستند.

وی گفت: در حال حاضر ۳۲۹ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه از کل بستری‌شدگان کرونایی در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی، ۹۶ نفر از آنان بدحال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه این بیمارستان‌ها تحت درمان و مراقبت قرار دارند اظهار کرد: مراجعه زود هنگام به مراکز درمانی سطح بندی شده، نقش موثری در پیشگیری از بروز بدحالی و خطرات ناشی از بیماری دارد.

وی بیان کرد: ۲۴۱ نفر از کل بیماران کرونایی بستری در خراسان رضوی مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که این دانشگاه علاوه بر کلان شهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر استان را زیر پوشش دارد.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: طی یک روز گذشته ۱۴۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند که سهم بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۱۰۹ نفر بود.

دکتر پهلوان با بیان اینکه همچنین در یک روز گذشته ۶۴۶ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به صورت سرپایی به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب و مراکز اورژانس بیمارستان‌ها به صورت سرپایی مراجعه و خدمات دریافت کردند تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و تکمیل واکسیناسیون از مهمترین راهکار‌های پیشگیری از کرونا به شمار می‌رود.

سه شهر استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار گرفتند (۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱)

منبع: وبدا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->