ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

بهترین برند مینی کامپیوتر ساخت ایران

  • کد خبر: ۱۰۱۶۷۳
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
بهترین برند مینی کامپیوتر ساخت ایران
دلایل فراوانی برای خرید مینی پی سی به جای کامپیوتر های شخصی با ابعاد بزرگ و فضای مورد نیاز قابل توجه وجود دارد.

گزارش آگهی

دلایل فراوانی برای خرید مینی پی سی به جای کامپیوتر های شخصی با ابعاد بزرگ و فضای مورد نیاز قابل توجه وجود دارد و با توجه به پیشرفت های سخت افزاری در انواع کامپیوتر کوچک، اکنون می توان این محصولات را به عنوان یک گزینه ایده آل مد نظر قرار داد.

در سال های گذشته برند های فراوانی در زمینه واردات مینی کامپیوتر فعالیت داشته اند، اما در حال حاضر شرکت بهین تکنولوژی با برند Univo در حال تولید مینی کامپیوتر ساخت ایران با بهره گیری از سخت افزار قدرتمند و امکانات ارتباطی قابل قبول است.

محصولات شرکت بهین تکنولوژی در دسته بندی مینی پی سی یونیوو شامل چهار مدل با سخت افزار و سبک طراحی متنوع بوده که به طور حتم از نظر هر دو پارامتر ذکر شده، کاربران را جذب خود خواهند کرد.

این شرکت به تازگی دو محصول جدید را با سخت افزار ارتقا یافته و طراحی بدنه بهینه سازی شده روی خط تولید قرار داده که با توجه به کانفیگ، دارای برچسب قیمت بسیار مناسبی هستند. در ادامه به معرفی مدل های متنوع مینی کامپیوتر یونیوو می پردازیم.

 

مینی پی سی یونیوو UR1-H310

این محصول به عنوان نسل جدید از سری H310 وارد بازار شده که از سخت افزار قدرتمندی پشتیبانی می کند. با توجه به وجود مادربرد H310 ساخت کمپانی ایسوس می توانید نسبت به نصب انواع پردازنده های نسل هشتم و نسل نهم شامل مدل های Celeron، Pentium و Core i3/i5 اقدام کنید.

در مدل مورد نظر ما، پردازنده قدرتمند Core i3-9100 به صورت پیش فرض روی مینی کامپیوتر نصب شده که قدرت پردازش قابل توجهی را ارائه می دهد. در بخش حافظه رم نیز امکان نصب حداکثر 32 گیگابایت ماژول رم DDR4 روی دو اسلات مادربرد وجود دارد و به صورت پیش فرض نیز 4 گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده است. این مقدار حافظه رم برای راه اندازی سیستم عامل و انجام امور اداری مناسب بوده و قابلیت ارتقای آسان نیز وجود دارد.

بهترین برند مینی کامپیوتر ساخت ایران

بخش ذخیره سازی این محصول نیز شامل 1 ترابایت SSD با سرعت بسیار بالا می شود که علاوه بر این، ظرفیت بسیار خوبی را برای ذخیره سازی داده ها فراهم می سازد. از دیگر ویژگی های مینی پی سی یونیوو UR1-H310 می توان به کارت صدای 8 کاناله مجهز به کنترلر Realtek ALC887، کارت شبکه گیگابیتی مجهز به کنترلر Realtek RTL8111H، جک های صوتی مجزا برای میکروفون و هدفون، دو عدد پورت USB 2.0، دو عدد پورت USB 3.1 نسل اول، خروجی تصویر HDMI و DisplayPort اشاره کرد.

وجود فن و هیت سینک اختصاصی برای پردازنده های نسل هشتم و نسل نهم اینتل از سوکت LGA 1200 به خنک سازی بهتر CPU کمک خواهد کرد و می توانید از حداکثر توان پردازشگر استفاده کنید.

طراحی بدنه دستگاه نیز بسیار زیبا و شکیل بوده و شیارهای متعددی به منظور تهویه بهتر جریان هوا روی بدنه مشاهده می شود. روی پنل جلوی مینی پی سی یونیوو UR1-H310 دو عدد پورت USB Type-C، دو عدد USB 3.1، جک های صوتی و کلید پاور به چشم می خورند و سایر پورت ها نیز روی پنل پشت قرار گرفته اند.

شرکت بهین تکنولوژی، کانفیگ دیگری نیز برای این محصول در نظر گرفته که شامل 128 گیگابایت حافظه SSD می شود و سایر اجزای سخت افزاری و طراحی ظاهری آنها با یکدیگر یکسان است.

 

مینی پی سی یونیوو UR1-K3 5005U

مینی کامپیوتر قدرتمند یونیوو ساخت ایران که از پردازنده دو هسته ای و چهار رشته ای Core i3-5005U شرکت اینتل بهره می برد که با فرکانس 2 گیگاهرتز و به همراه 3 مگابایت حافظه نهان سطح سوم (L3 Cache) فعالیت می کند. در بخش حافظه رم، دو اسلات DDR3 تعبیه شده که شرکت سازنده اقدام به نصب یک ماژول با حجم 4 گیگابایت کرده که برای راه اندازی سیستم عامل و انجام امور اداری و روزمره مناسب است.

این محصول ارزشمند به حافظه SSD با ظرفیت 128 گیگابایت مجهز شده که برای راه اندازی سیستم عامل ویندوز به همراه درایورها و نرم افزار های کاربردی مناسب است. در صورت نیاز می توانید از طریق پورت SATA 6Gb/s نسبت به نصب هارد دیسک یا SSD با ظرفیت بیشتر اقدام کنید.

بهترین برند مینی کامپیوتر ساخت ایران

طراحی بدنه دستگاه با استفاده از آلومینیوم به صورت شیار دار صورت گرفته که با توجه به وجود سیستم خنک کننده Passive (بدون فن) به خنک سازی بهتر مینی کامپیوتر کمک می کند. روی پنل جلو می توانید به چهار عدد پورت USB 3.0، دو عدد پورت کاربردی COM، جک های صوتی مجزا برای میکروفون و هدفون و پورت USB Type-C دسترسی پیدا کنید.

کلید پاور نیز روی سطح بالای بدنه به چشم می خورد که دسترسی به آن را آسان کرده است. روی پنل پشت دستگاه نیز دو عدد پورت USB 2.0، دو عدد پورت COM، خروجی های تصویر HDMI/DisplayPort/VGA، دو پورت شبکه گیگابیتی، قفل Kensington و ورودی آداپتور برق مشاهده می شود.

 

مینی پی سی یونیوو UR1-4105

این مدل به عنوان ارزان ترین و گزینه اقتصادی به عنوان یک مینی کامپیوتر ساخت ایران شناخته می شود که از پردازنده مرکزی کم مصرف Intel Celeron J4105 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم DDR4 برخوردار است. پردازنده اینتل از خانواده 14 نانومتری Gemini Lake بوده که قدرت بسیار خوبی را با توجه به توان مصرفی بهینه در اختیار کاربران قرار می دهد.

فضای ذخیره سازی شامل یک حافظه SSD با ظرفیت 128 گیگابایت می شود که قابلیت ارتقای آن توسط پورت SATA 6Gb/s به سادگی امکان پذیر است. از دیگر امکانات کامپیوتر کوچک یونیوو UR1-4105 می توان به چهار عدد USB 3.0، خروجی تصویر HDMI، شبکه سیمی گیگابیتی و جک های صوتی مجزا برای میکروفون و هدفون اشاره کرد. 

بهترین برند مینی کامپیوتر ساخت ایران

طراحی و ساخت بدنه مینی پی سی یونیوو در ایران صورت می پذیرد و همه چیز بر اساس نیاز کاربران ایرانی انجام می شود تا بهترین عملکرد و امکانات در دسترس قرار گیرد. استفاده از بهترین آلیاژ و سیستم خنک کننده کارآمد به افزایش طول عمر و بهبود عملکرد دستگاه ها منجر شده و با کمترین هزینه ممکن می توانید از بالاترین سطح عملکرد، طول عمر بالا و امکانات متنوع بهره مند شوید.

انواع مینی کامپیوتر یونیوو با گارانتی شرکت بهین تکنولوژی در بازار عرضه می شوند و قابلیت شخصی سازی سفارشات از نظر نوع پردازنده، مقدار حافظه رم و فضای ذخیره سازی برای تمامی کاربران وجود دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->