نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است
سرخط خبرها

«ماه امت» جشنواره‌ای با حضور هنرمندان کشورهای اسلامی

  • کد خبر: ۱۰۵۷۳۳
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
«ماه امت» جشنواره‌ای با حضور هنرمندان کشورهای اسلامی
شهر مشهد همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان همچون برای برگزاری یک رویداد بین‌المللی فرهنگی هنری با عنوان «ماه امت» آماده می‌شود و میزبان اصحاب فرهنگ و هنر کشورهای اسلامی است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «ماه امت» عنوان یک رویداد بین المللی فرهنگی با حضور اصحاب فرهنگ کشورهای افغانستان، پاکستان و لبنان است.

این رویداد بین المللی قرار است در منطقه گلشهر مشهد (محل سکونت شمار زیادی از مهاجران افغانستانی) از ۲۵ رمضان (هفتم ثور-اردیبهشت) تا ۵ شوال با حضور هنرمندان و اصحاب فرهنگ کشور‌های افغانستان، پاکستان و لبنان برگزار شود.

هدف اصلی از برگزاری برنامه «ماه امت» تقویت وحدت بین کشور‌های اسلامی با محور ماه مبارک رمضان، روز قدس و عید فطر اعلام شده است.

«یوسف اسماعیل زاده» معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد در این باره اظهارکرد: این برنامه در شب‌های پایانی ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۱ تا ۲۳ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: قرار است در این برنامه گروه سرود حزب الله لبنان، گروه قوالی پاکستان و هنرمندان منقبت خوان افغانستانی حضور یافته و برای حاضران برنامه اجرا کنند. افزون بر این گروه‌ها، گروه‌های سرود و هنری شهر مشهد نیز در این مراسم مشارکت می‌کنند.

اسماعیل زاده گفت: در کنار این رویداد بین المللی فرهنگی قرار است که نمایشگاه عرضه غذا، شیرینی  و سوغات کشور‌های اسلامی به همراه آثار هنری شهروندان مشهدی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در ادامه تاکید کرد: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در این مراسم عدد ۸ را به شماره ۱۰۰۰۱۰۸ پیامک کنند یا از طریق سایت ثبت نام خود را نهایی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->