علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

۸۶ درصد مشترکین گاز استان برای دریافت قبض پیامکی ثبت‌نام کردند

  • کد خبر: ۱۰۶۳۸
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
۸۶ درصد مشترکین گاز استان برای دریافت قبض پیامکی ثبت‌نام کردند
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ۸۶ درصد مشترکین گاز شهری و روستایی این استان برای تکمیل اطلاعات و دریافت پیامکی قبض گاز ثبت نام کردند.
به گزارش شهرآرانیوز، سیدحمید فانی با اعلام این خبر اظهار کرد: از مجموع دو میلیون و ۳۳۳ هزار مشترک گاز در استان، تاکنون یک میلیون و ۹۹۶ هزار و ۲۹۶ مشترک معادل ۸۶ درصد در طرح حذف کاغذی قبوض گاز مشارکت کردند.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری خوب شهروندان در اجرای این طرح ملی افزود: بیشترین آمار ارسال اطلاعات مربوط به درگز با ۹۶ درصد همکاری است. همچنین در شهرستان مشهد نیز از مجموع یک میلیون و ۲۵۴ هزار مشترک، تاکنون ۹۸۶ هزار و ۶۲۹ مشترک اطلاعات خود را تکمیل و بروزرسانی کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با بیان این مطلب که تلاش می‌کنیم تا اجرای طرح حذف قبوض کاغذی گاز بدون دغدغه برای شهروندان انجام شود گفت: تا اواسط دی ماه امسال قبض گاز علاوه بر پیامک به صورت کاغذی نیز برای مشترکین ارسال گردیده و مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی پس از این تاریخ صورتحساب گازب‌های مصرفی صرفا به شماره همراه ثبت شده مشترکین پیامک می‌شود.

وی با بیان اینکه هر شماره تلفن همراه قابلیت ارسال و دریافت اطلاعات چندین اشتراک گاز را دارد، اظهار کرد: مشترکین می‌توانند برای ثبت و تکمیل اطلاعات به صورت غیرحضوری، شماره اشتراک و تلفن خود را به صورت (شماره اشتراک * شماره تلفن) به سامانه ۱۰۰۰۳۷۰۷۴ یا طی تماس با تلفن گویای ۳۷۰۷۴ و ۱۸۹۴ اعلام کنند.

فانی ادامه داد: لینک «طرح جمع‌آوری اطلاعات تماس مشترکین گاز» نیز بر روی سایت شرکت گاز خراسان رضوی و شرکت ملی گاز ایران بارگذاری شده و امکان تغییر شماره تلفن همراه دریافت کننده پیامک نیز از طریق مراجعه به سایت شرکت گاز استان فراهم است. همچنین جمع‌آوری شماره همراه مشترکین، از ابتدای مهرماه امسال به صورت حضوری توسط نیرو‌های بخش پیمانکاری کنتورخوان این شرکت نیز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی هدف از اجرای طرح حذف کاغذی قبوض گاز را تکریم مشتری، بهره‌مندی از فناوری‌های نو، حفظ محیط زیست و صرفه جویی در هزینه‌ها اعلام کرد و افزود: مشارکت مردم در اجرای موفق این طرح موجب صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در هزینه‌های کشور می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->