نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

واریز ۳ امتیاز بی‌دردسر به حساب «کیان» در لیگ برتر فوتبال بانوان

  • کد خبر: ۱۰۶۵۲۳
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
واریز ۳ امتیاز بی‌دردسر به حساب «کیان» در لیگ برتر فوتبال بانوان
هفته شانزدهم لیگ‌برتر فوتبال بانوان فقط با ۴ بازی دنبال می‌شود.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ نماینده لیگ‌برتری فوتبال بانوان، بدون بازی‌کردن به سه امتیاز شیرین و آسان دست یافت.
هفته شانزدهم از دور برگشت لیگ‌برتر فوتبال بانوان امشب ۸ اردیبهشت بعد از اذان مغرب در چهار شهر مختلف برگزار می‌شود. این درحالی است که دو دیدار دیگر در این هفته برگزار نمی‌شود. نماینده البرز با ذوب‌آهن اصفهان دیدار خواهد کرد که مائده جعفری در این بازی سوت می‌زند و انسیه مافی‌نژاد، کمک‌داور مشهدی، پرچم خواهد زد. پالایش گاز ایلام نیز با شهرداری سیرجان بازی می‌کند که فاطمه نصرالهی قضاوت آن را برعهده دارد. ملی‌پوشان شهرکرد نیز به‌مصاف همیاری آذربایجان‌غربی می‌رود که مهسا قربانی، داور بین‌المللی، این دیدار را سوت خواهد زد. سپاهان اصفهان هم از ملوان بندرانزلی میزبانی می‌کند که جذاب‌ترین بازی هفته را سلطنت نوروزی قضاوت می‌کند.

پیروزی بی‌دردسر برای کیان

کیان نیشابور در این هفته باید به‌مصاف تیم سارگل بوشهر می‌رفت، اما در نیم‌فصل اول سارگل به‌دلیل مشکلات مالی و مدیریتی در چند بازی غیبت کرد و در نهایت از دور مسابقات کنار گذاشته شد. امتیازات این تیم از جدول حذف نشد و هر هفته حریف سارگل با قرعه استراحت روبه‌رو می‌شود. کیان در دور رفت یک‌بار به‌مصاف سارگل رفته بود که شاگردان جعفری توانسته بودند این تیم جنوبی را ۴ بر ۰ شکست دهند. حالا در دور برگشت نیز یک پیروزی دیگر، اما آسان و بی‌دردسر به‌نام کیان نوشته می‌شود.

کیان با این سه امتیاز دوازده‌امتیازی می‌شود، اما تغییری در جایگاهش ایجاد نمی‌شود. کیان در هفته‌های گذشته در رده نهم بوده است و همیاری آذربایجان و ملی‌پوشان شهرکرد با هشت و چهار امتیاز در رده‌های پایین‌تر این تیم قرار دارند. در این هفته این دو تیم انتهای جدولی به‌مصاف هم می‌روند و در صورت پیروزی همیاری، جایگاه کیان در هفته‌های آینده در خطر خواهد بود.

انصراف زارع‌باتری از سفر به بم

اما در فاصله دو روز مانده به شروع هفته شانزدهم، اعلام شد یک دیدار به‌دلیل انصراف تیم مهمان برگزار نخواهد شد. به‌این‌ترتیب، دیدار تیم‌های خاتون بم و زارع‌باتری سنندج به‌دلیل انصراف تیم سنندج به‌عنوان مهمان از سفر و رویارویی با تیم خاتون در ورزشگاه فجر بم لغو شد.

خاتون در دیدار رفت موفق شده بود زارع‌باتری سنندج را در کردستان با نتیجه ۷ بر ۱ شکست دهد و آنچه که مشخص است، در دیدار برگشت هم خبری از انتقام شاگردان فاطمه صادقی نخواهد بود. با احتساب باخت انضباطی برای زارع‌باتری، خاتون با ۴۳ امتیاز جایگاهش را در صدر جدول تثبیت خواهد کرد و شهرداری سیرجان ۳۸ امتیازی باید یک هفته دیگر هم به امید لغزش شاگردان مرضیه جعفری منتظر بماند. دلیل انصراف تیم سنندج اعلام نشده است، درحالی‌که تا اینجای فصل این تیم مشکل مالی نداشته است.

کورس قهرمانی بین ۳ تیم

شش هفته دیگر تا پایان لیگ‌برتر باقی مانده است و تا اینجا سه تیم نشان داده‌اند که مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل هستند. خاتون بم پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ بانوان با چهل امتیاز صدرنشین است. شهرداری سیرجان قهرمان فصل گذشته و تنها تیم آسیایی لیگ بانوان با ۳۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد. سپاهان اصفهان نیز با ۳۷ امتیاز در تعقیب این دو تیم مدعی است. خاتون بم این هفته سه امتیاز بی‌دردسر به‌لطف انصراف حریفش کسب کرده است.

در بازی‌های باقی‌مانده نیز دیدار با سپاهان و ملوان شاید چالش‌برانگیز باشد. شهرداری سیرجان این هفته مقابل حریف آسانی به میدان می‌رود و در ادامه با تیم‌های پایین جدولی دیدار می‌کند. برای سیرجانی‌ها نیز شاید ملوان و البرز بازی‌های سختی باشند. سپاهان اصفهان، اما به تلاش و شانس بیشتری نیاز دارد؛ دیدار امروز آن‌ها مقابل ملوانی‌های باانگیزه است که باید دست پر از میدان خارج شوند. دیدار با خاتون بم را نیز در هفته‌های بعد در پیش دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->