حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رد پای فوتبال مشهد در فینال جام حذفی!

  • کد خبر: ۱۰۶۳۴۱
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
رد پای فوتبال مشهد در فینال جام حذفی!
درباره ۴ چهره فوتبال شهر که امشب در فینال جام حذفی برای تیم‌هایشان به میدان می‌روند بیشتر بدانید.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ فینال داغ جام حذفی فوتبال کشور امشب میان دو تیم شهرستانی برگزار می‌شود و شاید اولین‌بار در چند سال گذشته است که در این بازی خبری از سرخابی‌های محبوب پایتخت یا تیم‌های بزرگ تراکتور و فولاد و سپاهان نیست. دیداری که میان نساجی قائمشهر و آلومینیوم اراک برگزار می‌شود و این بازی چهره‌های جذاب زیادی برای فوتبال‌دوستان مشهدی دارد؛ از سه تفنگدار مشهدی مازنی‌ها بگیرید تا تک‌مشهدی ترکیب آلومینیوم و سرمربی‌اش که مشهدی نیست، اما خاطرات زیادی در فوتبال مشهد دارد. مصطفی صداقت، مربی نساجی و فرزاد زامهران و علی داوران بازیکنان مشهدی این تیم هستند که امشب به‌دنبال بوسه بر جام قهرمانی هستند.

در سوی مقابل، آلومینیوم هم علیرضا صادقی، چهره جوان و مشهدی، را در خط آتش دارد که این فصل فرصت بازی چندانی به او نرسید، اما بعید نیست در پایان نوددقیقه‌واندی تلاش دو تیم، ولو به‌عنوان یار ذخیره بر جام آرزو‌ها بوسه بزند. از طرفی، سیدمهدی رحمتی که مربیگری‌اش را همین فصل قبل با تیم شهرخودرو مشهد آغاز کرد، بعد از حواشی به‌وجودآمده و جدایی از این باشگاه مشهدی حالا یکی‌دو هفته‌ای است که هدایت تیم اراکی را به‌عهده گرفته است و برای اثبات خودش به جامعه مربیان فوتبال و صدالبته مدیران باشگاه مشهدی که در آستانه سقوط از لیگ‌برتر به لیگ دسته‌یک هستند، می‌خواهد اولین جام دوران مربیگری‌اش را به‌دست بیاورد.

«صداقت» در اندیشه دبل قهرمانی

چهره ویژه دیدار امشب در کنار زمین برای مشهدی‌ها، بی‌تردید مصطفی صداقت است؛ مربی مشهدی که چند سالی است در کنار مربیان خوب فوتبال ایران دستیاری می‌کند و حالا رفته‌رفته به مرد اول رهبری مستطیل سبز بدل می‌شود. او که از یاران غار ساکت الهامی است، با این سرمربی توانست دو فصل پیش قهرمانی جام حذفی فوتبال کشور را به‌دست بیاورد؛ قهرمانی با تراکتور مقابل استقلال، آن‌هم در ورزشگاه شهر صداقت، ورزشگاه امام‌رضا (ع). اتفاقی که سرفصل خوبی در کارنامه مربیگری این بازیکن سال‌های نه‌چندان دور فوتبال مشهد و باشگاه پیام بود. مصطفی صداقت حالا در شرایطی که ساکت الهامی به‌دلیل محرومیت نمی‌تواند در دیدار امشب مقابل آلومینیوم کنار زمین بایستد، به‌عنوان دستیار اول و مرد شماره یک روی نیمکت نساجی قائمشهر است. صداقت در صورت قهرمانی نساجی در جام حذفی هم دبلی جانانه در فتح جام آرزو‌ها می‌زند و هم بی‌تردید سوژه یک دوربین‌های تلویزیونی خواهد شد.

شماره ۱۰ و ستاره‌ای که دیده نمی‌‎شود

شماره ۱۰ تیم محبوب مازنی‌ها در یکی‌دو سال گذشته بر تن بازیکنی مشهدی بوده است. بازیکنی که فوتبالش را از پیام و سیاه‌جامگان مشهد آغاز کرد، به پدیده این شهر رفت و بعد هم مس سرچشمه و ماشین‌سازی را تجربه کرد، اما واقعیت آن است که در پیراهن نساجی دوباره احیا شد. فرزاد زامهران، وینگر مشهدی نساجی، چندی بود که با مصدومیت دست‌وپنجه نرم می‌کرد، اما پزشکان این تیم هرطور شد او را به فینال جام حذفی رساندند و حالا چه در ترکیب ابتدایی باشد و چه به‌عنوان یار تعویضی به میدان بیاید، می‌تواند یکی از بازیکنان گره‌گشای ساکت باشد.

زامهران تا پیش از مصدومیتش از ستاره‌های تیمش بود و با دو گل و دو پاس گل از بهترین‌های نماینده قائمشهر در لیگ‌برتر فوتبال به حساب می‌آمد. البته او تنها مشهدی ترکیب نساجی نیست و علی داوران، هافبک دفاعی جوان نساجی، هم مشهدی است و با وجود نمایش خوب در فصل گذشته، این فصل چندان مورد اعتماد کادرفنی نبوده است. با وجود این، داوران هربار به زمین آمده، در قامت تخریبگری درجه‌یک در میانه زمین کار را بر هافبک‌های طراح حریف دشوار ساخته است. زامهران و داوران در صورت فتح جام حذفی به نخستین جام دوران فوتبالشان خواهند رسید.

جوانی به‌دنبال میدان‌دیدن

علیرضا صادقی جوان ۲۳ ساله مشهدی است که با وجود درخشش خیره‌کننده و آقای گلی در لیگ‌برتر فوتبال امید‌های کشور، هنوز نتوانسته است جایگاه شایسته‌ای در لیگ‌برتر فوتبال به‌دست بیاورد. او که کارش را از باشگاه شهاب مشهد آغاز کرد، خیلی زود از همان رده‌های پایه به فوتبال اصفهان رفت و در تیم‌های پایه سپاهان خوش درخشید. صادقی سال گذشته به تیم بزرگ‌سالان سپاهان ملحق شد، اما حقیقت آن بود که در حضور فوق‌ستاره‌های خط آتش این تیم هرگز فرصت چندانی برای عرض اندام پیدا نکرد.

او از ابتدای این فصل به‌صورت قرضی روانه آلومینیوم اراک شد تا فرصت بازی پیدا کند. البته صادقی در آلومینیوم هم به میدان فرستاده نشد و فعلا پنج بازی در این فصل برای تیم اراکی انجام داده است. صادقی در صورت قهرمانی آلومینیوم می‌تواند خیلی زودتر از سطح فنی و حرفه‌ای لازم به نخستین جام در رده بزرگ‌سالان فوتبال برسد؛ اتفاقی که اگر با بازی‌کردنش در بازی امشب همراه باشد، نورعلی‌نور خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->