استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

احتمال بازگشت علیپور به پرسپولیس چقدر است؟

  • کد خبر: ۱۰۶۶۳۵
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
احتمال بازگشت علیپور به پرسپولیس چقدر است؟
مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس روزهای خوبی را در تیم جدیدش سپری می‌کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در جریان هفته سی‌ویکم لیگ برتر پرتغال تیم فوتبال ماریتیمو با گلزنی علی علیپور موفق شد از سد تیم سانتاکلارا بگذرد. گلی که علیپور به ثمر رساند هفتمین گل این مهاجم برای تیم پرتغالی در فصل جاری بود.

در کل علی علیپور در این فصل برای ماریتیمو ۳۱ مرتبه به میدان رفته که ۱۶ بازی آن به صورت فیکس بوده و ۱۵ بازی به عنوان بازیکن تعویضی. در این شرایط علیپور توانسته ۷ گل و یک پاس گل را به ثبت برساند که آمار بدی نیست. در طول دو فصل حضور علیپور در لیگ برتر پرتغال این مهاجم در ۶۰ بازی ۹ گل زده است.

البته ذکر این نکته ضروری است که علیپور در فصل اول حضورش در ماریتیمو خیلی فرصت بازی و درخشش پیدا نکرد و در فصل جاری بیشتر توانست خودش را نشان بدهد. با این شرایط از چند وقت پیش بحث بازگشت علیپور به فوتبال ایران و پرسپولیس در فصل منتهی به جام جهانی مطرح بود، هرچند هیچکدام از طرفین این خبر را تایید و یا تکذیب نکردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->