کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید وزیر خارجه: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک بند از برنامه هفتم توسعه نیازمندی ها! پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم درگذشت + سوابق طرح گروه ۷ برای محدود کردن برنامه موشکی و پهپادی ایران محسنی اژه‌ای: اقدامات مسئولان قضایی باید در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم باشد
سرخط خبرها

استقرار دائم نیروی دریایی ارتش در عمق بیش از ۲۰۰۰ کیلومتری آب‌های آزاد

  • کد خبر: ۱۰۷۷۷۱
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
استقرار دائم نیروی دریایی ارتش در عمق بیش از ۲۰۰۰ کیلومتری آب‌های آزاد
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به استقرار دائم نیروی دریایی ارتش در عمق بیش از ۲ هزار کیلومتری آب‌های آزاد گفت: جهت توسعه سواحل مکران نیازمند همکاری سازمان‌های دولتی هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک نیروی دریایی ارتش و سازمان جهاد دانشگاهی اظهار داشت: بنای حرکت نیروی دریایی ارتش فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است، ایشان نگاه ویژه‌ای به توسعه سواحل مکران دارند؛ بنابراین تحقق این هدف راهبردی، نیاز به آموزش و پرورش و توجه به توسعه دارد.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم با همکاری، حرکت مؤثری را در سواحل مکران انجام دهیم. البته توجه و تمرکز بر روی ساکنان این مناطق است و تلاش داریم با همکاری سایر سازمان‌ها اقدامات مؤثری در این مناطق صورت دهیم.

امیر دریادار ایرانی با اشاره به خدمات نیروی دریایی ارتش به مردم و حضور به‌موقع در هنگام بروز بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله گفت: در اتفاقات و حوادث رخ‌داده، نیروی دریایی در خدمت‌رسانی به مردم پیشگام بوده و تلاش داریم با همکاری با جهاد دانشگاهی، سطح آموزش و توانمندی‌های نیرو‌های خود را برای خدمت به مردم و البته کارآمدی بیشتر ارتقا دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش استفاده صحیح از زمان را بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: امیدواریم با همکاری و مشارکت با جهاد دانشگاهی به جایگاهی برسیم که بتوانیم بگوییم از منطقه محرومیت‌زدایی شده است.

وی ارتقای سطح بهداشت در سواحل مکران را یکی از اولویت‌های توسعه سواحل مکران دانست و تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا با آموزش و توسعه سطح بهداشت، فرهنگ، فناوری و تکنولوژی به توسعه این مناطق بیفزاییم.

امیر ایرانی ادامه داد: نگاه ما به عمق آب‌های آزاد است و می‌خواهیم در عمق بیش از ۲ هزار کیلومتر استقرار دائم داشته باشیم؛ به همین دلیل باید به توسعه سواحل توجه کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: نیروی دریایی لبه دفاعی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است که در عمق بیش از ۲ هزار کیلومتری آب‌های آزاد حضور دارد و از منافع جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->