ویدئو | حقابه هیرمند به کجا رسید؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گلی زیبا و عجیب در لیگ قهرمانان فوتبال افغانستان ویدئو | جشن قهرمانی بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان پس از صعود به مرحله بعد حریف تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ چه تیمی است؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و بحرین (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صعود تاریخی تیم ملی فوتسال افغانستان به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: امروز می‌خواهیم تاریخ‌سازی کنیم علمای شیعه افغانستان مطالبات خود را از طالبان مطرح کردند نگاه چین به معادن لیتیوم‌ افغانستان پخش زنده بازی افغانستان و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رییس جمعیت هلال‌احمر ایران در پیامی با سیل زدگان افغانستان همدردی کرد اطلاعیه راه آهن درباره قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه تیم ملی فوتسال افغانستان در چه صورتی از مرحله خود صعود خواهد کرد؟ توقف قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه در ایران تکرار گشت‌زنی هواپیمای بدون سرنشین در آسمان پروان هشدار در رابطه با وضعیت پناه‌جویان افغان در پاکستان کوهنوردان افغانستانی به ۱۶ قله مرتفع تهران صعود کردند + فیلم
سرخط خبرها

مهاجران افغانستانی هم می‌توانند نان یارانه‌ای خریداری کنند

  • کد خبر: ۱۰۷۹۰۹
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
  • ۵
مهاجران افغانستانی هم می‌توانند نان یارانه‌ای خریداری کنند
در روزهای اخیر که خبرها درباره احتمال یارانه‌ای شدن نان در ایران منتشر شده، این سؤال پیش می‌آید که آیا نان به اتباع خارجی با قیمت آزاد فروخته می‌شود؟ روزنامه همشهری در گزارشی که در این باره نوشته به این سؤال پاسخ داده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ روزنامه همشهری در این باره نوشته است که دولت هرگز تصمیم ندارد که مهاجران افغانستانی را که به‌عنوان میهمان در ایران حضور دارند از دریافت نان سنتی محروم کند.

اتباع خارجی مقیم ایران باید اطلاعات خود را در سامانه‌هایی که اعلام خواهد شد؛ ثبت کنند تا میزان مصرف نان و آرد برای دولت قابل رهگیری باشد.

به همین دلیل قرار شده به‌زودی سازمان هدفمندی یارانه‌ها و دیگر نهادهای مسئول سامانه‌ای را اعلام کنند تا اتباع دیگر کشورها اطلاعات و شناسه خود را در آن ثبت کنند و بر مبنای آن از تسهیلات خرید نان با قیمت یارانه‌ای بهره‌مند شوند.

مهاجران افغانستانی هم می‌توانند نان یارانه‌ای خریداری کنند

آمارهای دولتی نشان می‌دهد ۸۱درصد گندم مصرفی در هر سال صرف تولید و مصرف نان‌های سنتی می‌شود و بقیه آن به تولید کالاهای دیگر شامل ماکارونی، بیسکوئیت، کیک و نان‌های فانتزی اختصاص دارد.

سهم نان‌های فانتزی در تهران ۲۰درصد و در دیگر استان‌ها بین ۴تا ۷درصد برآورد شده است.

دولت برای جلوگیری از موازی‌کاری، اداره بازار نان سنتی را به وزارت اقتصاد واگذار کرده است.

هدف این است که گروه‌های هدف حمایتی در نهایت بسته به وضعیت معیشتی و محل سکونت‌شان، مورد حمایت بیشتری قرار گیرند و به این ترتیب سیاست یارانه کالاهای اساسی هوشمند شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
5
5
اخه تا کی باید این افغانی ها از منابع ملت ایران استفاده کنند دولت چقدر باید برای این مهاجران هزینه پرداخت کند!!!
ناشناس
United States of America
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
1
خدا جان ثابت کن خدای همه ای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
0
شما باید اول به تمام ایرانیها بدهید به همه دهکها حتی دهم اگر اضافه ماند به افغانها بدهید وگر نه فاجعه رخ خواهد داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
0
0
من میگم اصلا جای مردم ایران باافغانستان راعوض کنیدفرصت شغلی راکه ازایرانیهاگرفتن دیگه میخواین چکارکنیدتعارف نکنید؟
ادریس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
0
0
لطفاً انقد از افغانها حمایت نکنید ما خودمان نان نداریم بخوریم اینا همه چیز ما را گرفتن ما ایرانی ها بیکاریم افغانی سرکار چرا آخه یمقدار به ملت ایران هم ارزش قائل شید ممنون
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->