کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

انتقاد تند وحید قلیچ از سرمربی تیم پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۰۸۲۰۹
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
انتقاد تند وحید قلیچ از سرمربی تیم پرسپولیس
گلر اسبق پرسپولیس گفت: یحیی تیم دسته‌گل برانکو را به این روز انداخت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نمایش شاگردان یحیی گل‌محمدی در اصفهان باعث ناامیدی وحید قلیچ شده است. دروازه‌بان اسبق پرسپولیس از قهرمانی تیمش ناامید شده و جالب‌تر اینکه به‌شدت از یحیی گل محمدی و کادرش انتقاد کرده است.

آقای قلیچ، بازی پرسپولیس را دیدید؟

بازی استقلال را دیدم که فرهاد مجیدی و شاگردانش عالی بودند!

پس بازی استقلال را هم تماشا می‌کنید؟

بله، به‌هر حال ما پرسپولیسی‌ها در این فصل کارمان به جایی رسیده که برخلاف سال‌های اخیر باید بازی‌های رقیب را نگاه کنیم و ببینیم امتیاز از دست می‌دهند یا نه؛ اما خداوکیلی استقلال فوتبالی بازی کرد که اصلا متوجه نشدیم کی تمام شد؟ تا لحظه آخر بازیکنان استقلال برای پیروزی جنگیدند و تعویض‌های فرهاد مجیدی هم یکی از دیگری بهتر بود. فقط کاش ضربه آکروباتیک امیر‌حسین حسین‌زاده گل می‌شد!

چطور؟

این جوان پدیده واقعی است و از دیدن بازی این پسر استقلالی کیف می‌کنم. به عنوان تعویضی آمد و نتیجه بازی را تغییر داد؛ مثل آرمان رمضانی! آن‌وقت تعویض‌های ما.... واقعا متوجه نشدم چرا رامین رضاییان را تعویض کردیم؟

رفتار رامین رضاییان هم پسندیده نبود، قبول ندارید؟

من رامین رضاییان را خیلی خوب می‌شناسم. زمانی که در راه‌آهن مربی گلر‌ها بودم، رامین در آن تیم بازی می‌کرد. او پسر بسیار با‌تعصبی است و این رفتار او هم به‌خاطر تعصب بیش‌از‌اندازه به تیمش است. رامین رضاییان باید تا سوت پایان بازی در زمین باشد؛ چون بازیکن خطرناکی است.

اما سید‌جلال رفتار دیگری بروز داد. او هیچ اعتراضی نکر‌د؛ درحالی‌که کریم باقری مجبور شد واکنش نشان دهد.

کریم مگر کار دیگری هم بلد است؟ سالی دو تا داد می‌زند یا دو بازیکن را هُل می‌دهد و سه‌چهارمیلیارد می‌گیرد!

ولی کریم باقری...

نه! من حرف الکی نمی‌زنم. نقش کریم باقری در تیم پرسپولیس چیست؟ باید واقعیت‌ها را گفت تا مردم بدانند چرا پرسپولیس به این حال‌و‌روز افتاد. سؤال من از آقای گل‌محمدی این است که تیم دسته‌گلی که برانکو تحویل شما داد، این بود؟ در نیمه اول بازی باید سه گل از ذوب‌آهن می‌خوردیم. تیم روح نداشت و شروع بدی داشتیم. تیمی‌که می‌خواهد برای پیروزی وارد زمین شود، باید روح داشته باشد. تعویض سید‌جلال حسینی هم اشتباه بود. اگر آن ضربه سید‌جلال گل می‌شد، باز هم یحیی او را تعویض می‌کرد؟ سید‌جلال نه خسته بود و نه مشکلی داشت؛ اتفاقا خیلی هم با‌انگیزه بازی می‌کرد، اما تعویض شد.

با این تفاسیر فکر می‌کنید پرسپولیس چند‌درصد شانس قهرمانی داشته باشد؟

استقلال به احتمال ۹۰‌درصد قهرمان خواهد شد.

یعنی پرسپولیس فقط ۱۰ درصد شانس قهرمانی دارد؟

بله، متأسفانه همین‌طور است. چهار بازی باقی مانده ا‌ست و ما شش‌امتیاز فاصله داریم. من تشویق هواداران استقلالی را دیدم و حالا مطمئن باشید استقلال هم در بازی‌های بعدی با این تماشاگران مفت امتیاز از دست نمی‌دهد. هرچند با فولاد خوزستان یا آلومینیوم اراک و مس رفسنجان بازی داشته باشد.

شما معتقدید استقلال می‌تواند این سه حریف قدر را شکست دهد؟

اگر استقلال فوتبالی که نیمه دوم بازی با پدیده بازی کرد، در چهار بازی بعدی انجام دهد، شاید بتواند! البته مسئله این است که اگر هم استقلال نبرد، باز ما یک‌خط‌درمیان سکته داریم! هفته قبل خوش‌حال بودیم که پیکان را ده‌نفره شکست دادیم و این هفته. پرسپولیس در سال‌های اخیر شیر خانگی نبوده و بیرون از خانه شیر بوده است. من بازی با ذوب‌آهن را نمی‌توانم بپسندم. نباید خودمان را گول بزنیم و این تساوی را گردن داور یا مسائل دیگر بیندازیم. ما خوب نبودیم؛ اما تیم مهدی تار‌تار با انگیزه زیادی بازی کرد.

شرزود تمیروف هم گل زد

اسپند دود کنیم که چشم نخورد؟ این‌همه پول می‌گیرد و تازه بعد از چند هفته به در‌و‌دیوار‌زدن و شوت‌کردن توپ به بیرون استادیوم، بالاخره یک گل زد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->