حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟
سرخط خبرها

انتقاد تند محمد مایلی‌کهن از عضو مشهدی هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال

  • کد خبر: ۱۰۸۷۱۷
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
انتقاد تند محمد مایلی‌کهن از عضو مشهدی هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال
پیشکسوت پرسپولیس گفت: «اصولی» به‌جای تیم ملی به مشکلات تیم شهرش بپردازد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان بازهم از هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال انتقاد کرد. محمد مایلی کهن که چند‌سالی می‌شود از فوتبال دور شده است، دیروز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری ایرنا درباره آخرین وضعیت فوتبال ایران صحبت کرد.

کانادا شبیه آمریکا بازی می‌کند

مایلی‌کهن ابتدا درباره حریف تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کانادا از گروهی به جام‌جهانی صعود کرده که در آن تیم آمریکا حضور داشته است. آن‌ها توانستند جلوتر از آمریکا به‌عنوان تیم اول به جام‌جهانی صعود کنند. کانادایی‌ها به‌طور‌قطع تیم قابل احترام و قدرتمندی هستند و شباهت بازی این تیم به آمریکا زیاد است. وی ادامه داد: اینکه می‌گویند این تیم حریف مناسبی برای ایران نیست، کاملا اشتباه است. همیشه افرادی هستند که انتقاد می‌کنند. معنی و مفهوم بازی‌های تدارکاتی این است که این دیدار‌ها باعث افزایش انسجام و هماهنگی تیم شود، اما طبیعی است که نمی‌شود همه را راضی نگه داشت.

به عزیزی‌خادم نمره‌ ۱۹ می‌دهم

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره عملکرد هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در چند وقت اخیر، اظهار کرد: از روز اول که شهاب‌الدین عزیزی‌خادم به‌عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد، من یکی از مخالفان سرسخت او بودم؛ اما بعد از کسب نتایج تیم ملی و صعود به جام‌جهانی، نظرم کاملا تغییر کرد و اگر قرار باشد به عزیزی‌خادم نمره داده شود، من نمره ۱۹‌از‌۲۰ را خواهم داد. تیم ملی بعد از اخراج مارک ویلموتس در شرایط بسیار سختی قرار داشت و از شانس کمی برای صعود به جام‌جهانی برخوردار بود، اما با حضور رئیس و سرمربی جدید توانستیم به‌عنوان تیم اول و به‌آسانی به جام‌جهانی صعود کنیم. مایلی‌کهن تصریح کرد: البته در آن زمان با آمدن دراگان اسکوچیچ موافق نبودم؛ اما با نتایج درخشان و بی‌سابقه‌ای که فدراسیون و کادر فنی تیم ملی به‌دست آوردند، نظرم تغییر کرد.

این نتایج حاکی از این بوده که یک فکر خوب پشت تیم است. وی افزود: حالا بماند که چه اتفاقاتی در فدراسیون پیش‌آمده و باعث این دعوا‌ها و به‌هم‌زدن هیئت‌رئیسه شده است. چطور امکان دارد که یک‌دفعه هیئت‌رئیسه تصمیم به این کار بگیرد؟ چرا در هفت‌هشت‌ماهی که عزیزی‌خادم کار می‌کرد، این تصمیم گرفته نشد؟ شما از رئیس فدراسیون چه انتظار‌هایی داشتید که محقق نشد؟ تیم ملی به‌راحتی به جام‌جهانی صعود کرد و در این شرایط توانست باعث شور‌و‌نشاط در میان مردم شود. چه اتفاقی افتاد که او عزل شد؟ اگر خودسَر عمل کرده است، چرا از اول جلوی کارهایش گرفته نشد؟

بیشترین تصمیمات تیم ملی توسط اصولی گرفته می‌شود

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: واقعا برای من جای سؤال است که چرا احسان اصولی همه‌کاره این آقایان شده است. بنده به شخصیت حقیقی او احترام می‌گذارم؛ اما مگر او رئیس هیئت استان خراسان رضوی نیست؟ این استان یک تیم دارد به اسم شهر‌خودرو مشهد و اصولی بار‌ها با مالک این باشگاه چه در رسانه و چه بیرون از آن دعوا و جدل داشته است. چطور نتوانستند به این تیم کمک کرده و آن را حفظ کنند؟ شهر‌خودرو هم‌اکنون در‌معرض سقوط از لیگ برتر است. مایلی‌کهن اضافه کرد: الان بیشترین تصمیمات تیم ملی توسط اصولی گرفته می‌شود. او حداقل باید در ابتدا اختلافات و مشکلات تیم استان خودش را درست می‌کرد تا به‌این‌شکل نیفتند، بعد سراغ تیم ملی می‌آمد.

وقتی که شما یک رئیس فدراسیون موفق را توسط هیئت‌رئیسه کنار می‌گذارید، یعنی روی توانایی‌های این رئیس ایراد وارد بوده است؛ در‌صورتی‌که عزیزی‌خادم بهترین عملکرد را داشته و اگر اشکالی دیده شده است، باید همان‌موقع جلسه برگزار می‌کردند و رسیدگی انجام می‌شد، نه اینکه بعد از موفقیت تیم ملی بیاییم با استناد به اتفاقات گذشته، او را عزل کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->