نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

عبور «کیان» از سکو‌های آتشین قایقران در لیگ برتر فوتبال

  • کد خبر: ۱۰۹۱۴۳
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
عبور «کیان» از سکو‌های آتشین قایقران در لیگ برتر فوتبال
در هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتبال بانوان نماینده خراسان‌رضوی در شمال کشور به میدان می‌رود.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتبال بانوان امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت با برگزاری پنج دیدار دنبال می‌شود، اما مدعیان قهرمانی کار سختی برای پیروزی ندارند و احتمال تغییر جدول کم است. نماینده خراسان‌رضوی نیز باید خارج از خانه به میدان برود. تیم کیان نیشابور هفته گذشته در خانه خودش یک تساوی خوب و باارزش را برابر زارع‌باتری سنندج کسب کرد و با روحیه خوب راهی بازی بعدی می‌شود.

امروز عصر از ساعت ۱۷:۳۰ دختران فوتبالیست کیان نیشابور باید در شمال ایران به‌مصاف حریفی قدرتمند بروند؛ تیمی که چهره‌های آشنا و خراسانی نیز در ترکیب دارد. کیمیا کافی و فاطمه عباسی دو چهره مطرح خراسانی در تیم ملوان هستند که تاکنون گل‌های مهمی را برای تیمشان به ثمر رسانده‌اند و کافی با داشتن سه گل زده بهترین گل‌زن ملوان است. بازی رفت این دو تیم با نتیجه نزدیک ۲ بر ۱ و پیروزی ملوان به پایان رسیده است و باید دید این شکست از سوی خراسانی‌های لیگ جبران می‌شود یا خیر.

از سوی دیگر، ملوان بندرانزلی در ورزشگاه سیروس قایقران از تیم کیان میزبانی می‌کند؛ جایی که همه تیم‌های لیگ‌برتری به جو سنگین و ترسناک آن بعد از اجازه حضور تماشاچیان واقف هستند. شعار‌های یکدست هواداران قوی سپید، جو حمایتی بی نظیر در ورزشگاه و شوروهیجان روی سکوها، کمک بزرگی برای شاگردان معصومه جهان‌چی است و از سوی دیگر، ممکن است فضایی جهنمی برای حریف ایجاد کند. تیم کیان نیشابور در دور رفت در خانه خودش بدون تماشاگر میزبان ملوان بود و حالا باید در حضور این تماشاگران دوآتشه به‌مصاف ملوان برود.

ملوانی‌ها به‌طور میانگین هر ۴۵ دقیقه گل‌زنی کرده‌اند و این رقم برای کیان هر ۱۰۸ دقیقه بوده است. ملوان با سی امتیاز در رده ششم جدول است و در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند به رده پنجم صعود کند. کیان، اما با سیزده امتیاز در رده نهم قرار دارد و دیگر خطر سقوط این تیم را تهدید نمی‌کند، اما به‌دنبال این است که جایگاه بهتری را در جدول به‌دست بیاورد.

برنامه ویژه صدرنشین

با وجود اینکه خاتون امروز بازی بسیار آسانی در پیش دارد، صدرنشین لیگ‌برتر فوتبال بانوان برنامه خاصی برای بازی‌های چهار هفته پایانی لیگ در نظر گرفته است. خاتون بم که چند هفته‌ای است صدر جدول را از رقیب سنتی‌اش، شهرداری سیرجان، پس گرفته، با فاصله دوامتیازی از این تیم در تلاش است این روند را تا روز کسب عنوان قهرمانی حفظ کند.

اما خاتون در هفته بیستم در سخت‌ترین و مهم‌ترین دیدارش به‌مصاف سپاهان رده سومی می‌رود و اگر از این پیچ به‌سلامت گذر کند، تقریبا باید تیم مرضیه جعفری را صاحب جام دوره چهاردهم لیگ دانست. به همین دلیل، بازیکنان تیم خاتون برای کسب آمادگی لازم پیش از برگزاری دو دیدار هفته‌های نوزدهم و بیستم مقابل ملی‌پوشان شهرکرد و سپاهان اصفهان، عازم اردویی در شهر بروجن شدند. تمرینات خاتون تا یکشنبه اول خرداد در شهرستان بروجن ادامه خواهد داشت و سپس این تیم برای برگزاری مسابقه حساس هفته بیستم مقابل سپاهان، عازم اصفهان خواهد شد.

شهرآورد زرد و سبز در اصفهان

شهرداری سیرجان، تیم دوم جدول و مدعی قهرمانی، در این هفته استراحت دارد و سه امتیاز بی‌دردسر از بازی با سارگل بوشهر به حساب این تیم واریز می‌شود. سپاهان، تیم دوم جدول، کاری سخت‌تر نسبت به دیگر تیم‌های بالای جدولی دارد. شهرآورد اصفهانی‌ها به‌میزبانی ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود. تقابل این دو تیم در بازی رفت با تساوی بدون گل تمام شد، اما در بازی برگشت، سپاهان به سه امتیاز این بازی نیاز دارد و تساوی این تیم را از کورس قهرمانی بسیار دور می‌کند.

رقابت رقیبان کیان برابر هم

دو تیم بالا و پایین کیان نیشابور در این هفته به‌مصاف هم می‌روند. پیروزی هرکدام از این تیم‌ها به ضرر کیان خواهد بود و تساوی بهترین نتیجه ممکن برای این بازی است تا کار برای کیان سخت نشود. همیاری آذربایجان‌غربی نیز باید به‌مصاف پالایش گاز ایلام برود. اگر همیاری پیروز شود، می‌تواند جایگاه کیان را در رده نهم بگیرد و اگر پالایش به پیروزی برسد، برنامه کیان برای یک پله صعود و رسیدن به رده هشتم بسیار دشوار می‌شود. زارع‌باتری سنندج و نماینده البرز هم در جنگی میان‌جدولی به‌مصاف هم می‌روند و نتایج این دو تیم تغییری در سناریو پایان لیگ ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->