ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس
سرخط خبرها

یک امتیاز در خانه برای دختران فوتبالیست کیان

  • کد خبر: ۱۰۸۵۴۱
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
یک امتیاز در خانه برای دختران فوتبالیست کیان
جدول لیگ‌برتر فوتبال بانوان در هفته هجدهم بازهم بدون تغییر ماند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم کیان نیشابور در خانه خودش به نخستین تساوی در لیگ‌برتر دست یافت و جایگاهش را تثبیت کرد.
عصر روز گذشته لیگ‌برتر فوتبال زنان ایران با برگزاری پنج دیدار هم‌زمان وارد هفته هجدهم شد و تیم‌های مدعی در شهر‌های مختلف کشور به‌مصاف رقبایشان رفتند. تب‌وتاب زیاد بالای جدول باعث شد هفته‌های منتهی به پایان لیگ بسیار مهیج دنبال شود و فاصله دوامتیازی تیم‌های اول و دوم جدول نیز از جذابیت‌های لیگ چهاردهم به شمار می‌رود.

تقسیم امتیاز در نیشابور

کیان هفته گذشته به‌سختی مقابل شهرداری سیرجان شکست خورد تا نشان دهد که پس از یک وقفه، دوباره احیا شده است. شاگردان سهیلا جعفری با دوازده امتیاز در رده نهم حضور داشتند و در تقابل با همیاری آذربایجان‌غربی در تلاش بودند با گرفتن امتیاز از این دیدار خانگی، جایگاهشان را در جدول تثبیت کنند. در سمت مقابل، شاگردان فاطمه صادقی هفته گذشته با فتح شهر‌آورد کردزبانان و شکست‌دادن پالایش گاز با روحیه خوبی به‌مصاف کیان رفتند. دختران کردستان با ۲۸ امتیاز در رده ششم حضور داشتند و برای تداوم این رتبه به امتیاز‌های کامل این دیدار نیاز مبرمی داشتند. بازی رفت دو تیم با پیروزی ۳ بر ۰ سنندجی‌ها به پایان رسیده بود، اما دختران نیشابور در هفته هجدهم آن شکست را تا حدودی جبران کردند.

بازی کیان و زارع‌باتری با سوت فاطمه نصراللهی در ورزشگاه انقلاب نیشابور آغاز شد. نیمه نخست هیچ‌کدام از تیم‌ها نتوانستند به گل برسند و در مقابل هم اجازه ندادند دروازه‌شان باز شود. تساوی بدون گل تا دقایق پایانی بازی هم ادامه داشت، اما این مهمان سنندجی بود که توانست به گل برسد و دقایقی را با برتری در زمین حریف گذراند. اما دختران کیان که در این بازی به‌سختی مقاومت کرده بودند، اجازه ندادند حریف با امتیاز کامل به شهر خودش بازگردد و در دقایق آخر گل تساوی را به‌ثمر رساندند تا امتیاز این بازی بین دو تیم تقسیم شود. کیان نیشابور در خانه اولین تساوی‌اش را در لیگ‌برتر ثبت کرد. پیش از این کیان چهار پیروزی و سیزده شکست داشت و حالا با یک امتیاز بیشتر سیزده‌امتیازی شد، اما همچنان در رده نهم جدول باقی ماند. بااین‌حال، تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده خراسان‌رضوی نشان داده که هفته‌به‌هفته درحال بهترشدن است.

تمدید صدرنشینی

خاتون بم ۵ بر ۰ همیاری ارومیه را از پیش‌رو برداشت. خاتونی‌ها با ۴۹ امتیاز در صدرجدول حضور دارند. آن‌ها نفس‌های شهرداری سیرجان را پشت‌سر خودشان حس می‌کنند و در صورت کوچک‌ترین غفلت، صدر جدول را از دست می‌دهند. همیاری در رده یکی مانده به آخر جدول حضور دارد. دختران ارومیه برای فرار از نقاط بحرانی جدول، نیم‌نگاهی هم به بازی‌های کیان نیشابور دارند تا در صورت غفلت این تیم به رتبه بالاتر صعود کنند.

شکست گربه سیاه سیرجانی‌ها

تیم شهرداری سیرجان توانست ۸ بر ۱ برابر نماینده البرز پیروز شود. تقابل رفت دو تیم با تساوی یک‌یک به پایان رسیده بود و البرز تنها تیمی بود که تا پایان نیم‌فصل توانست به مدافع عنوان قهرمانی گل بزند و یک‌تنه به همه رکورد‌های خوب این تیم پایان دهد. البرزی‌ها که گربه سیاه تیم‌های بالای جدول محسوب می‌شوند، دو هفته قبل هم سپاهان را متوقف کرده بودند تا این تیم از کورس قهرمانی جا بماند، اما در این هفته سیرجان حتی به تساوی هم فکر نمی‌کرد و در نتیجه به حریفش رحم نکرد و جشنواره گل به راه انداخت. سیرجانی‌ها در رده دوم جدول بعد از خاتون بم قرار دارند. دوئل دو تیم میان‌جدولی هم با پیروزی ۳ بر ۱ ملوان بندرانزلی برابر پالایش گاز ایلام به پایان رسید.

۱۷ گل دیگر به ملی‌پوشان!

تیم سپاهان اصفهان در این هفته به‌مصاف تیم پرحاشیه ملی‌پوشان شهرکرد رفت و با نتیجه ۱۷ بر ۱ به پیروزی رسید. بازی رفت دو تیم با برد پرگل ۱۰ بر ۰ سپاهان به پایان رسیده بود. سرمربی تیم شهرکردی هفته گذشته با ادعای دریافت نود گل از روی اشتباهات داوران بسیار خبرساز شده بود و در این بازی نیز بازهم گل‌های خورده این تیم دورقمی شد. سپاهان با ۴۴ امتیاز در رده سوم قرار دارد و در فاصله پنج‌امتیازی با صدر جدول، نیاز مبرمی به کسب امتیازات هفته‌های منتهی به پایان لیگ دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->