نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

محرومیت ۲ ورزشکار روسی که از جنگ دفاع کردند

  • کد خبر: ۱۰۹۴۲۷
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
محرومیت ۲ ورزشکار روسی که از جنگ دفاع کردند
رئیس کمیته بین‌المللی المپیک از ممنوعیت ورزشکاران روسی که از جنگ دفاع کرده بودند، حمایت کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) هشداری به ورزشکارانی که از حمله نظامی روسیه به اوکراین حمایت می‌کنند، صادر و تاکید کرد که آن‌ها عواقب این کار را خواهند دید.


باخ همچنین از اقدام فدراسیون‌های شنا و ژیمناستیک مبنی بر محرومیت ورزشکارانی که از حمله نظامی روسیه به اوکراین، حمایت کرد. ایوان کولیاک ژیمناست روسی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون جهانی به مدت یک سال محروم شد. فدراسیون جهانی شنا هم ریلوف دارنده ۲ مدال طلای المپیک را به مدت ۹ ماه از حضور در تمامی میادین محروم کرد.


توماس باخ در این باره اظهارداشت: ما به دقت رصد می‌کنیم که چه کسانی با اظهارات یا اقدامات خود از این جنگ حمایت می‌کنندو آن‌ها پیامد‌های این کار را خواهند دید.


وی افزود: در قضاوت این موضوع، ما همچنین باید متوجه باشیم که در روسیه قانونی وجود دارد که هر فردی را که علیه جنگ صحبت می‌کند تا ۱۵ سال زندان تهدید می‌کند؛ بنابراین می‌توانیم درک کنیم که در چنین شرایطی سکوت به خودی خود می‌تواند یک پیام باشد. اصل راهنمای ما صلح است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->