اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

بازی های المپیک زمستانی پکن چند کرونایی داشت؟

  • کد خبر: ۹۹۷۰۹
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
بازی های المپیک زمستانی پکن چند کرونایی داشت؟
کمیته برگزاری بازی های المپیک زمستانی پکن آمار کرونایی ها را منتشر کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، کمیته برگزاری بازی‌های ۲۰۲۲ پکن از قرنطینه ۲ ورزشکار و همینطور مثبت شدن تست کرونای یک ورزشکار دیگر خبر داد.


آنتونیو سامارانچ رئیس کمیسیون هماهنگی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) برای بازی‌های المپیک زمستانی، فاش کرد که ۲ ورزشکار از روز گذشته در قرنطينه بودند. وی ابراز امیدواری کرد که این ورزشکاران بتوانند با پایان مراسم اختتامیه امشب به خانه خود برگردند.


وی عنوان کرد: از ۴۸ ورزشکاری که از روز افتتاحیه در قرنطینه بودند حالا ۲ و ۶ ورزشکار دیگر در این وضعیت هستند و این نشان می‌دهد سیستم حباب ۱۰۰ درصد جواب داده است. این نشان می‌دهد هیچ انتقالی از داخل حلقه بسته در طول بازی‌ها وجود نداشته است.


برگزارکنندگان بازی‌های پکن آخرین آمار روزانه خود را از بازی‌ها منتشر کردند که شامل تست‌های انجام شده در روز ماقبل آخر بازی‌هاست. آنها روز گذشته یک مورد مثبت از ورزشکاران و مقامات تیم در حباب را تایید کردند.
روز گذشته در مجموع ۶۶ هزار و ۹۳۷ نمونه تست کرونا از افراد در حباب گرفته شد که این شامل ۴ هزار و ۲۲۳ ورزشکار و مسئول تیم و ۶۲ هزار و ۷۱۴ فرد دیگر از مقامات برگزاری بود. از زمان شروع بازی‌ها ۴۳۷ نمونه مثبت شد. در مجموع در طول بازی ها ۱.۸ میلیون تست کرونا از شرکت‌کنندگان گرفته شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->