تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است
سرخط خبرها

لس‌آنجلس به دنبال درآمد ۲.۵ میلیارد دلاری از حامیان مالی المپیک

  • کد خبر: ۱۰۴۷۷۴
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
لس‌آنجلس به دنبال درآمد ۲.۵ میلیارد دلاری از حامیان مالی المپیک
کمیته برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس به دنبال درآمد ۲.۵ میلیون دلاری از حامیان مالی است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، کمیته برگزاری بازی‌های ۲۰۲۸ لس‌آنجلس گزارشات و برنامه‌های خود را منتشر و اعلام کرد در مسیر خوبی قرار دارد. این کمیته در سال ۲۰۲۱ قرارداد‌های تجاری خود را برای برگزاری بازی‌ها منعقد کرد.


کمیته برگزاری بازی‌ها مجموعاً ۶۸۸۴ میلیارد دلار را برای مسابقات در نظر گرفته است. کمیته بین المللی المپیک (IOC) مبلغ اولیه ۱۸۰ میلیون دلار را به لس‌آنجلس اختصاص می‌دهد. این رقم بخشی از کمک IOC به کمیته سازماندهی از طریق درآمد‌های تلویزیونی بازی‌هاست.


لس آنجلس ۲۰۲۸ به دنبال ۲.۵ میلیارد دلار درآمد حمایت مالی برای بازی‌هاست. لس‌آنجلس قرار است برای سومین بار پس از سال‌های ۱۹۳۲ و ۱۹۸۴ میزبان بازی‌های المپیک شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->