بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

جشنواره مفلحون با تقدیر از برترین‌های امر به معروف و نهی از منکر در مشهد برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۱۱۰۱۹۲
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
جشنواره مفلحون با تقدیر از برترین‌های امر به معروف و نهی از منکر در مشهد برگزار می‌شود
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: جشنواره مفلحون با موضوع تقدیر از برترین‌های امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات دولتی و قضایی و ادارات نظامی و انتظامی برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی رضایی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در نشست خبری که صبح امروز، ۵ خرداد در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، در تشریح برگزاری جشنواره مفلحون در مشهد تصریح کرد: جشنواره مفلحون با موضوع تقدیر از برترین‌های امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات دولتی و قضایی و ادارات نظامی و انتظامی برگزار خواهد شد.


وی گفت: شش ماه متوالی همکاران در تلاش برای انتخاب برترین‌های امر به معروف و نهی از منکر در ادارات هستند. از مجموع ۲۵۰ نفر برتر ادارات، ۵۰ نفر در حوزه قضایی، نظامی و انتظامی انتخاب شدند که در این جشنواره پیشرو از آن‌ها تقدیر می‌شود. از این افراد ۱۸ نفر از سطح ادارات استان، ۱۲ نفر از دستگاه‌های قضایی و ۲۰ نفر هم از دستگاه‌های نظامی و انتظامی تقدیر می‌شوند.


رضایی افزود: شاخص‌های حجاب و عفاف در ستاد امر به معروف و نهی از منکر تدوین شده است که این شاخص‌ها به همه ادارات کشور ابلاغ شده و در استان خراسان رضوی توسط ستاد استان به ۱۲۶ دستگاه استان ابلاغ شده است. این اقدام با این هدف است که نظارت بیشتری روی این شاخص‌ها داشته باشیم و با این دیدگاه، قرارگاه ۲۱ تیر را در استان راه‌اندازی کردیم.


به گفته دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، قرارگاه ۲۱ تیر عمده فعالیتش بر این است که تیم‌های ارزیاب و نظارتی را در ادارات سامان‌دهی کند. در مرحله اول مشکلات و آسیب‌هایی که ممکن است وجود داشته باشد، به صورت کتبی به مدیر دستگاه به منظور اصلاح آسیب ارسال خواهد شد. در مرحله دوم نظارت، تلاش بر این است که این مشکلات رفع شود. قرارگاه ۲۱ تیر هدفش بر این است که تا ۲۱ تیر که روز حجاب و عفاف است، این مسئله را در سطح ادارات رفع کند.


وی به این اشاره کرد که مرحله اول این طرح در سطح دستگاه‌های اداری است. طرح حجاب و عفافی که کشور در نظر دارد، طرح بسیار جامعی است که مرحله بعدش در سطح جامعه هم انجام می‌شود.
وی در پاسخ به اینکه در استان چه تعداد آمر به معروف و ناهی از منکر وجود دارد، گفت: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در استان تشکل‌های مختلفی وجود دارد. آن شبکه‌ای که در اختیار ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قرار دارد، حدود ۶۸۰۰ نفر هستند، ولی سایر تشکل‌های مختلف هم هستند که در عرصه‌های مختلف ستاد امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می‌کنند.


به گزارش شهرآرانیوز، جشنواره مفلحون با هدف تقدیر از برترین‌های امر به معروف و نهی ازمنکر در سطح ادارات در مشهد برگزار می‌شود. زمان اجرای این جشنواره ۸ خرداد در نمایشگاه بین‌المللی مشهد است که ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر و با حضور رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور آیت‌الله صدیقی و آیت‌الله علم‌الهدی و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->