توضیحات شهردار مشهد درباره پروژه مشترک آستان قدس رضوی و مدیریت شهری (۱۴ آبان ۱۴۰۳) بهره‌برداری از فاز اول پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی (ره) به بولوار نماز مشهد در دهه فجر ۱۴۰۳ شهروندخبرنگار | درخواست ایجاد ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی در بولوار هدایت مشهد + پاسخ برپایی بازار سیار صنایع دستی بانوان کارآفرین در مشهد (۱۴ آبان ۱۴۰۳) بهره‌برداری از هفت طرح عمرانی در محدوده حرم مطهر رضوی در آینده‌ای نزدیک خدمات‌رسانی فرودگاه مشهد به حدود ۵ میلیون زائر رضوی در نیمه‌ نخست سال ۱۴۰۳ هوای کلانشهر مشهد برای دومین روز پیاپی «آلوده» است (۱۴ آبان ۱۴۰۳) درباره کوچه «مسجد رانندگان» در خیابان امام‌رضا(ع) مشهد | حکایت «رانندگان» و کوچه‌ای پشت چهنو اجرای ۶۱۷ پروژه طی سه سال در منطقه پنج شهرداری مشهد شهردار مشهد: برای تمام حوزه‌های کلان مشهد پروژه داریم اختصاص زمین صدهکتاری برای زندان جدید مشهد | شهردار مشهد از انتقال زندان به خارج شهر خبر داد هشدار زرد مدیریت بحران استان خراسان رضوی | بارش های رگباری و کاهش محسوس دما تا آخر هفته توسعه گردشگری پایدار مشهد با ثبت میراث ناملموس فرهنگی تعریف ۴۵ پروژه محوری برای سال پایانی شورای ششم مشهد جزئیات اجرای طرح پیشخان زیارت | امکان جلوه‌نمایی رضوی در ۲ هزار نقطه مشهد آماده‌سازی خیابان امام رضا(ع) برای راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد سرویس دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی مشهد به دانش آموزان ویژه مراسم راهپیمایی (۱۳ آبان ۱۴۰۳) سرویس‌دهی رایگان متروی مشهد به راهپیمایان در ۱۳ آبان ۱۴۰۳ افزودن ۲ خط پروازی خارجی به پرواز‌های فرودگاه مشهد
سرخط خبرها

پیشنهاد بازنگری در معابر دارای مسیر‌های ویژه دوچرخه از سوی شورای شهر مشهد

  • کد خبر: ۱۱۰۳۴۰
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
پیشنهاد بازنگری در معابر دارای مسیر‌های ویژه دوچرخه از سوی شورای شهر مشهد
رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس پیشنهاد بازنگری در معابر دارای مسیر‌های ویژه دوچرخه و بازطراحی و انجام مطالعات دقیق‌تر در این خصوص را داد.

به گزارش شهرآرانیوز، هاشم دائمی در گفتگویی با اشاره به لزوم توجه به گسترش حمل‌ونقل پاک و ترویج و تشویق مردم به استفاده از این مد حمل‌ونقلی، اظهارکرد: مدنظر داشته باشیم که اجرایی کردن این نگاه و سیاست، باید با پیوست‌های مطالعاتی و کارشناسانه همراه باشد وگرنه می‌تواند کارکرد‌های معکوس داشته باشد و مدیریت شهری را از اهداف مدنظر دور کند.
وی با بیان اینکه در دوره گذشته شاهد ایجاد مسیر‌های دوچرخه در بسیاری از معابر شهری بودیم، گفت: متاسفانه در برخی از خیابان‌ها، این مسیر‌های ویژه بدون مطالعات ترافیکی و تخصصی انجام شده که نه تنها دستاورد مثبتی برای شهرداری نداشته بلکه موجب ایجاد ترافیک‌های سنگین، نارضایتی مردمی و تشدید آلودگی هوا شده است.
دائمی افزود: معابر مختلفی مشمول این تصمیم غیرکارشناسی بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به حدفاصل «چهارراه زرینه» تا «چهارراه شهدا» اشاره کرد که در هسته مرکزی شهر، به یک معضل ترافیکی و شهری تبدیل شده است.
وی تصریح کرد: به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، پیشنهاد بازنگری در مسیر‌های احداث شده ویژه دوچرخه را می‌دهم و این پروژه باید مورد مطالعه و بازطراحی قرار گیرد.
دائمی گفت: شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره پیوسته تاکید داشته که حامی حمل‌ونقل پاک و مشوق مردم به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی است، ولی باید توجه داشت که فرهنگسازی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب در این حوزه نیازمند ورود هوشمندانه، تخصصی و براساس مطالعه است تا بهترین خروجی حاصل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->