روایتی از آخرین دستاورد‌های مدیریت شهری مشهد در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری | از دستگاه ریشه‌کن تا پهپاد‌های اطفای حریق + فیلم شهرداری مشهد پیشگام در استفاده از فناوری‌های نوین حاجی‌بگلو: مدیریت شهری مشهد نگین تمامی حوزه‌های مدیریت شهری در خاورمیانه است رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بخش خصوصی اصلی‌ترین حامی مدیریت شهری است+ویدئو پارک خطی شش‌هکتاری در محله شهرک شهید رجایی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد + تصاویر انعقاد قرارداد مشارکت شهرداری مشهد با کمیته امداد امام خمینی (ره) معاون استاندار خراسان رضوی: برقی‌کردن قطار مشهد- تهران ۲ میلیارد دلار هزینه دارد پلمب کارگاه تولیدی لوازم آرایشی غیرمجاز در کاشمر (یکم آذر ۱۴۰۳) ناصحی: مشهد قطب دیپلماسی شهری در کشور است ورود نخستین اتوبوس برقی به مشهد تا ۴۵ روز دیگر ارتقای پرشتاب زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بار در مشهد عزم جدی شورا و مدیریت شهری مشهد مقدس برای تقویت دیپلماسی شهری برگزاری اولین نشست شهر‌های ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس بریکس پلاس در مشهد + فیلم (یکم آذر ۱۴۰۳) اجرایی‌شدن تنها ۳۰ درصد از پروژه‌های عمرانی مصوب شهر مشهد قطار برقی مشهد-تهران روی ریل تحقق | استاندار خراسان رضوی: با حمایت و اعتبار بودجه‌های ملی قرار است این پروژه به سرانجام برسد آغازبه‌کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از امروز (یکم آذر ۱۴۰۳) رونمایی از پهپاد‌های آتش نشان در نمایشگاه تخصصی خدمات شهری شهردار مشهد: تقویت دیپلماسی، از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با احزاب سیاسی | گفتگو با فعالین اجتماعی، کلید بهبود مدیریت شهری در مشهد حضور دادپزشک در آرامستان‌های شهرداری مشهد برای تسریع خدمت‌رسانی به خانواده‌های متوفیان تقدیر فرماندار مشهد از شهردار مشهدمقدس (۳۰ آبان ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیشنهاد بازنگری در معابر دارای مسیر‌های ویژه دوچرخه از سوی شورای شهر مشهد

  • کد خبر: ۱۱۰۳۴۰
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
پیشنهاد بازنگری در معابر دارای مسیر‌های ویژه دوچرخه از سوی شورای شهر مشهد
رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس پیشنهاد بازنگری در معابر دارای مسیر‌های ویژه دوچرخه و بازطراحی و انجام مطالعات دقیق‌تر در این خصوص را داد.

به گزارش شهرآرانیوز، هاشم دائمی در گفتگویی با اشاره به لزوم توجه به گسترش حمل‌ونقل پاک و ترویج و تشویق مردم به استفاده از این مد حمل‌ونقلی، اظهارکرد: مدنظر داشته باشیم که اجرایی کردن این نگاه و سیاست، باید با پیوست‌های مطالعاتی و کارشناسانه همراه باشد وگرنه می‌تواند کارکرد‌های معکوس داشته باشد و مدیریت شهری را از اهداف مدنظر دور کند.
وی با بیان اینکه در دوره گذشته شاهد ایجاد مسیر‌های دوچرخه در بسیاری از معابر شهری بودیم، گفت: متاسفانه در برخی از خیابان‌ها، این مسیر‌های ویژه بدون مطالعات ترافیکی و تخصصی انجام شده که نه تنها دستاورد مثبتی برای شهرداری نداشته بلکه موجب ایجاد ترافیک‌های سنگین، نارضایتی مردمی و تشدید آلودگی هوا شده است.
دائمی افزود: معابر مختلفی مشمول این تصمیم غیرکارشناسی بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به حدفاصل «چهارراه زرینه» تا «چهارراه شهدا» اشاره کرد که در هسته مرکزی شهر، به یک معضل ترافیکی و شهری تبدیل شده است.
وی تصریح کرد: به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، پیشنهاد بازنگری در مسیر‌های احداث شده ویژه دوچرخه را می‌دهم و این پروژه باید مورد مطالعه و بازطراحی قرار گیرد.
دائمی گفت: شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره پیوسته تاکید داشته که حامی حمل‌ونقل پاک و مشوق مردم به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی است، ولی باید توجه داشت که فرهنگسازی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب در این حوزه نیازمند ورود هوشمندانه، تخصصی و براساس مطالعه است تا بهترین خروجی حاصل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->