احتمال لغو مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به دلیل نگرانی‌های امنیتی ولادیمیر پوتین: جنگنده‌های اف-۱۶ در اوکراین را ساقط می‌کنیم نمازگزاران مشهدی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند + فیلم دستگیری ۹ نفر مظنون حملات تروریستی مسکو در تاجیکستان آیت‌الله علم الهدی: تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد ایران حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه را محکوم کرد سران حماس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کردند سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان
سرخط خبرها

ثبت نام ۶۷۴ داوطلب در حوزه انتخابیه خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۱۰۵۸
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
ثبت نام ۶۷۴ داوطلب در حوزه انتخابیه خراسان رضوی
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت:تا دیروز ۶۷۴ ثبت نام شده در حوزه انتخابیه استان داشته ایم.

زهرا اسکندریان- به گزارش شهرآرانیوز، حسن جعفری در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: در ۱۲ حوزه ثبت نامی استان تا کنون مشکلی نداشتیم و روند ثبت نام به خوبی در همه ستاد‌ها در حال انجام است.
وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری بر تحقق مشارکت‌های سیاسی تاکید ویژه شده است، افزود: در این راستا انتخابات مجلس و خبرگان رهبری دارای اهمیت خاصی است.
وی با اشاره به اینکه امروز آخرین روز ثبت نام است افزود:۶۷۴ نفر تا دیروز در حوزه انتخابیه استان ثبت نام شده داشتیم.
وی با بیان اینکه حوزه انتخابی مشهد در بین سایر حوزه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: حجم ورودی و ثبت نام در این حوزه بالاست.
جعفری با بیان اینکه در ثبت نام مجلس امسال اطلاع رسانی از روند و تعداد ثبت نام شدگان را در پایان هر روز در برنامه قرار دادیم، افزود: موضوع تمدید ثبت نام در دست قانون است. قانون تا ساعت ۱۸ امروز است اگر بخواهد تمدید شود باید وزرات کشور ابلاغ کند که تا الان چنین موضوعی ابلاغ نشده است.
وی در پاسخ به این سوال که روند ثبت نام کدام حزب پررنگ‌تر است، ادامه داد: در حوزه نمایندگان ۲۴ نفر از نمایندگان ادواری رو جزو ثبت نام شدگان داشتیم که ۱۱ نفرجزو نمایندگان فعلی هستند و مابقی داوطلبانی بودند که در دوره‌های قبل نماینده بودند.
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: ۲۳ درصد افرد ثبت نام شده تا دیشب دارای سابقه داوطلبی و ۷۷ درصد فاقد سابقه داوطلبی بوده اند.
جعفری در مورد الکترونیکی شدن انتخابات در آینده نیز خاطر نشان ساخت: اگر تصمیم بر الکترونیکی شدن انتخابات باشد ما در استان آمادگی اجرایی داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->