تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها

«موقعیت مهدی» پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای دفاع مقدس شد

  • کد خبر: ۱۱۰۹۷۸
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
«موقعیت مهدی» پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای دفاع مقدس شد
همزمان با فروش ۱۴ میلیاردی، «موقعیت مهدی» پرفروش‌ترین فیلم دفاع مقدس تاریخ سینمای ایران شد.

به گزارش شهرآرانیوز، با گذشت ۱۲ هفته از آغاز اکران فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد که از فیلم‌های اکران نوروز ۱۴۰۱ بود، این فیلم سینمایی تاکنون فروش ۱۴ میلیاردی در سینما‌ها و اکران‌های سیّار را به همراه داشته و به همین دلیل توانسته عنوان پرفروش‌ترین فیلم دفاع مقدس تاریخ سینما را به نام خود کند.

«موقعیت مهدی» که روایتی متفاوت از رشادت‌های مهدی و حمید باکری از خانه تا جنگ را به تصویر می‌کشد؛ در تمام طول زمان اکران جزو فیلم‌های پرفروش هفته بوده و با تغییر ترکیب فیلم‌ها، همچنان جزو ۵ فیلم پرفروش گیشه است و تاکنون با حضور ۴۰۵ هزار مخاطب در سینما‌ها و ۱۳۰ هزار مخاطب در اکران‌های سیّار مجموعا ۵۳۵ هزار مخاطب را به تماشا نشانده است.

این فیلم سینمایی اولین ساخته سینمایی هادی حجازی‌فر است که فیلمنامه آن توسط هادی حجازی‌فر و ابراهیم امینی نوشته شده و پخش آن بر عهده موسسه بهمن سبز است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

مهدی باکری، فرمانده لشگر ۳۱ عاشورا از برادر کوچک‌ترش حمید می‌خواهد علی‌رغم مشکلاتی که برایش پیش آمده به منطقه برگردد و در کنار او باشد. حمید می‌پذیرد و همراه می‌شود. حالا بعد از عملیات خیبر، مهدی باید تنها به خانه برگردد...

هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی، بازیگران این فیلم سینمایی‌اند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->