قهرمانی کوراش کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر
سرخط خبرها

سیدجلال مربی-بازیکن پرسپولیس در فصل بعد؟

  • کد خبر: ۱۱۱۰۸۱
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
  • ۱
سیدجلال مربی-بازیکن پرسپولیس در فصل بعد؟
این احتمال وجود دارد که سیدجلال حسینی فصل آینده به عنوان یکی از دستیاران یحیی گل محمدی هم در پرسپولیس فعالیت کند. او درعین حال قصد دارد یک سال دیگر به بازی ادامه دهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سیدجلال حسینی برای رسیدن به رکورد پیرترین بازیکن تاریخ لیگ برتر عزمش را جزم کرده و قصد دارد فصل آینده نیز به بازی ادامه دهد. حسینی این موضوع را به اطلام گل محمدی هم رسانده و قرار است دو طرف پیرامون فصل بعد با هم گفتگو کنند. درعین حال خبر‌هایی درباره تمایل این بازیکن کهنه کار برای مربیگری نیز به گوش می‌رسد و احتمال دارد او در قامت مربی_بازیکن فصل متفاوتی را با پرسپولیس سپری کند. گل محمدی البته تا کنون هیچ نظری درباره اینکه تمایل دارد با حسینی برای فصل بعد چگونه همکاری کند، نداده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عادل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
0
0
هنوز عالیه از همه بهتره توی این سن. فقط گاهی باید بهش استراحت بدند.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->