حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مواریس و ساغلام گزینه‌های جدید خارجی استقلال

  • کد خبر: ۱۱۲۰۶۸
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
مواریس و ساغلام گزینه‌های جدید خارجی استقلال
مدیران باشگاه استقلال بعد از انتقاد هوادارن این باشگاه به دنبال جذب مربی خارجی هستند که در میان گزینه‌ها نام مورایس و ساغلام نیز دیده می‌شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال در تلاش است نام سرمربی خود را به سرعت به هوادارن خود معرفی کند تا از سردرگمی که در روز‌های بعد از جدایی فرهاد مجیدی گرفتارش شده، خلاص شود. بعد از اینکه نکونام به آجورلو پاسخ منفی داد و هوادارن استقلال نیز با حضور رضا عنایتی روی نیمکت تیم‌شان صراحتا مخالفت کردند ودرفضای مجازی موج منفی بزرگی علیه این گزینه به پا شد، مدیران آبی به دنبال انتخاب سرمربی خارجی رفته‌اند که گفته می‌شود مذاکرات اولیه با دستیار سابق مورینیو موفقیت آمیز بوده است. از مورایس که سابقه مربیگری در تیم الهلال عربستان را دارد و درتیم‌های چلسی و رئال مادرید به عنوان دستیار فعالیت کرده به عنوان گزینه‌ای جدی یاد می‌شود. حتی مذاکرات به سمتی پیش رفته که مورایس اعلام کرده تنها حاضر است برای یک فصل با استقلال قرارداد منعقد کند و گفته می‌شود منشاء اختلاف دو طرف تنها در همین نقطه است.

درباره حضورساغلام دراستقلال نیزخبر‌هایی به طور جسته و گریخه به گوش می‌رسد که احتمالا مطرح شدن نام این مربی ترک تبار می‌تواند مربوط به ارتباط آجورلو با مدیربرنامه‌های دنیزلی باشد. هفته پیش شنیده شد که آجورلو برای انتخاب سرمربی استقلال تماس‌هایی با دنیزلی داشته و از این مربی ترک کمک فکری گرفته که دنیزلی نیز چند گزینه را به آجورلو معرفی کرده است. بعید نیست نام ساغلام از همین کانال مطرح شده باشد و این مربی ترک که سابقه هدایت باشگاه تراکتور را هم دارد در سبد گزینه‌های استقلال قرار گرفته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->