تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود
سرخط خبرها

دفاع مهدی مهدوی‌کیا از عملکرد ضعیف تیم ملی امید در ازبکستان

  • کد خبر: ۱۱۱۹۸۱
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
دفاع مهدی مهدوی‌کیا از عملکرد ضعیف تیم ملی امید در ازبکستان
سرمربی شکست خورده تیم ملی امید گفت: دنبال قهرمانی و رزومه‌جمع‌کردن نبودم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم ملی امید ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی کمتراز ۲۳‌سال آسیا به ازبکستان سفر کرده بود، دیروز از تاشکند به تهران بازگشت. شاگردان مهدی مهدوی‌کیا در این رقابت‌ها با تیم‌های قطر، ازبکستان و ترکمنستان هم‌گروه بودند و در‌نهایت با کسب دو تساوی و یک باخت در رده سوم گروهشان قرار گرفتند و از صعود به مرحله بعدی مسابقات باز‌ماندند. مهدوی‌کیا دیروز در مصاحبه با خبرگزاری فارس از آخرن وضعیت این تیم و شرایط خودش صحبت کرد که در ادامه بخش‌هایی از آن را با هم مرور می‌کنیم.

بازی‌های تاشکند برایمان تدارکاتی شد

دنبال کسب تجربه بودیم؛ چون بازی تدارکاتی نداشتیم. این بازی‌ها برایمان تدارکاتی شد. تمام آزمون و خطا‌ها در این تورنمنت رسمی شد. اگر از نظر فوتبالی نگاه کنیم، هم با قطر و هم مقابل ترکمنستان، برتری مطلق داشتیم. در بازی با ازبکستان که حریف اصلی ما و با حضور ۲۰‌هزار تماشاگر بود، بازی پایاپایی انجام دادیم. نیمه دوم شرایطمان خیلی بهتر از حریف بود؛ ولی از نظر نتیجه متأسفانه تورنمنت را در بازی با ترکمنستان باختیم؛ جایی که بچه‌ها واقعا اشتباه‌های خیلی بچگانه‌ای انجام دادند.

شعار ندادم و دنبال بهانه هم نیستم

خیلی‌ها از آینده‌نگری صحبت می‌کنند، ولی وقتی چنین‌اتفاقاتی می‌افتد، خیلی‌ها از فرصت استفاده و حمله می‌کنند. با علم به اینکه می‌دانستم ممکن است این اتفاق بیفتد، روی حرفم ایستادم و با تیمی جوان به مسابقات رفتم. البته اینکه این اتفاق‌ها در مقدماتی المپیک نیفتاد، نکته مثبتی است؛ چون جبران‌ناپذیر بود.

دنبال جمع‌کردن رزومه برای خودم نبودم

به‌دنبال جمع‌کردن رزومه برای خودم نبودم. قرار‌داد من شهریور با فدراسیون تمام می‌شود. می‌توانستم همه بازیکنان کمتر از ۲۳‌سال لیگ و آماده، بازیکنانی مثل صیادمنش و حسین‌زاده و‌... را جمع کنم و می‌گفتم می‌خواهم قهرمان شوم و رزومه جمع کنم. قراردادم هم شهریور تمام است، شما بروید از صفر شروع کنید.

اینکه ۴ عکس کنار زمین بگیریم، حمایت نیست

از این تیم باید حمایت شود. اینکه چهار عکس کنار زمین بگیریم و صحبت از حمایت کنیم و برویم، فایده‌ای ندارد. حمایت را باید در عمل ببینیم. این تیم احتیاج به بازی دارد. اگر بازی نکنند، در تورنمنت دچار مشکل می‌شوند. بازیکن بازی رسمی نکرده و دچار استرس است. این بازیکنان در باشگاه‌ها هم باید بازی کنند و در کوران مسابقات باشند. در تیم ملی نمی‌توانیم کار بدنی کنیم. فرصت این کار را نداریم. بازیکن سه‌چهار روز قبل می‌آید و شما نمی‌توانید این کار را انجام دهید. بازیکن باید با بدن آماده به اردو بیاید. این مشکلاتی است که در این مدت بوده است، ولی تمام تبعاتش را پذیرفتم. الان هم پاسخ‌گو هستم. به این بازیکنان اعتقاد دارم و می‌دانم قطعا وضعیتشان بهتر می‌شود.

درِ تیم ملی به روی همه باز است

شرایط سنی گلر استقلال به ما نمی‌خورد و تمام شد. در همین تورنمنت می‌توانستیم از بازیکن بالای ۲۱‌سال استفاده کنیم؛ ولی هرکسی شایسته باشد، به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود. با کسی مشکلی نداریم. هرکس توانایی داشته باشد، در‌های تیم ملی به روی او باز است. همیشه استقبال می‌کنیم. در انتخاب بازیکنان هر مربی سلیقه‌ای دارد و شاید اشتباه کند. در‌های تیم ملی همیشه به روی همه باز است و با آغوش باز از همه بازیکنان استقبال می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->