اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

کارخانه:کار سختی مقابل ژاپن داریم/ این تیم جوان نیاز به حمایت دارد نه انتقاد

  • کد خبر: ۱۱۲۰۷۵
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
کارخانه:کار سختی مقابل ژاپن داریم/ این تیم جوان نیاز به حمایت دارد نه انتقاد
پیشکسوت و مربی‌بین‌المللی والیبال گفت: هلند برابر هر تیم دیگری این بازی را داشته باشد خواهد برد و تیم جوان ایران نیاز به حمایت دارد نه انتقاد، چون زمان برای انتقاد بسیار است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مصطفی کارخانه مربی‌بین‌المللی والیبال درباره بازی تیم ملی ایران برابر هلند گفت: همان‌طور که مسابقه برابر چین نمی‌توانست اولین و آخرین برد و باخت ایران باشد در رقابت با هلند هم نمی‌توان فکر کرد اولین و آخرین باخت ایران است.
وی با تاکید بر این که تیم ایران در روزی به مصاف هلند رفت که حریف عالی ظاهر شد، گفت: هیچ‌کس تصور نمی‌کرد هلند در این حد خوب بازی کند. این تیم به قدری خوب ظاهر شد که اجازه نداد بازیکنان ایران به خوبی عمل کنند. هلند دو باخت داشت به همین دلیل ریسکی بازی کرد و موفق شد. بازیکنان ایران سرویس‌های خوبی زد و آمار دریافت تیم هلند پایین بود، اما آن‌ها بازیکنی مانند نیمیر عبدالعزیز دارند و در توپ‌های بلند موفق بودند.
این مربی بین‌المللی با بیان این که سیستم تیم ایران همواره دفاعی بوده است، اما تیم هلند در بازی بیشتر دفاع کرد، عنوان کرد: هلند از نظر سابقه تجربه بیشتری از ایران دارد و پیش از این قهرمان المپیک شده است. دیروز، روز خوب هلندی‌ها بود و به قدری خوب بازی کردند که با وجود خطا‌های بیشتر، در حمله و دفاع برابر ایران غالب بودند.
وی با اشاره به مصدومیت برخی از بازیکنان تیم ملی گفت: آسیب دیدگی بازیکنان خوبی مانند میثم صالحی، علی‌اصغر مجرد و جواد کریمی در عملکرد تیم ایران تاثیر دارد. رضا عابدینی هم که بازیکن تاثیرگذاری است در مسابقه مقابل هلند نداشتیم و وادی هم مصدوم بود و بخشی از حمله ایران که ضعیف شده بود به دلیل نقصان پاس‌های وادی بود. عطایی به درستی تعویض انجام داد. یک مربی باید ریسک کند و عطایی، عبادی‌پور و وادی را تعویض کرد و هرآن چه لازم بود که کادر فنی تیم انجام دهد، انجام داد.
کارخانه با تاکید بر این‌که در شرایط فعلی همه باید صبوری کنند، توضیح داد: نمی‌توان با یک باخت همه چیز را تحت شعاع قرار داد. تیم جوان است و باید زمان دهیم با شرایط خود را تطبیق دهد. در واقع به زمان نیاز داریم. برخی از این بازیکنان تا به حال در چنین سالن‌هایی حضور نداشتند و برابر چنین تیم‌های بزرگی بازی نکردند. قرار بود لیگ ملت‌ها مبنا کسب تجربه باشد.
وی ادامه داد: به عطایی و طلوع‌کیان پیام دادم که فرض کنید لیگ ملت‌ها از فردا آغاز می‌شود. تاکنون یک برد و یک باخت داشتیم و فضا برای جبران داریم. باید ذهن بازیکنان را برای بازی‌های فردا آماده کنیم. اگر استرالیا را ببریم داستان تغییر می‌کند. ایران توان شکست این تیم را دارد و مهم ریکاوری ذهنی بازیکنان و کادر فنی است.
سرمربی اسبق تیم ملی جوانان ایران با بیان این که رقابت‌های سخت‌تری مثل مسابقه برابر ژاپن پیش روی تیم ملی است، گفت: باید مبنای کار را بر تجربه بگذاریم. این بازیکنان باید تحت فشار قرار گیرند و موسوی‌ها و غفور‌های جدید شوند. درخت هم برای رشد نیاز به زمان دارد. پیشرفت سانتی متری است و باید زمان دهیم.
کارخانه در پایان خاطرنشان کرد: سطح مسابقات لیگ ملت‌ها بالاست و یک شکست و روز بد داشتن در ورزش حرفه‌ای طبیعی است. هلند برابر هر تیم دیگری این بازی را داشته باشد خواهد برد. تیم ملی نیاز به حمایت دارد نه انتقاد، چون زمان برای انتقاد بسیار است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->