آدرس محل‌های برگزاری احیای شب‌های قدر در مشهد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| سیاه پوش شدن حرم مطهر رضوی همزمان با ایام شهادت امیرالمومنین(ع) اعمال شب ۱۹ ماه مبارک رمضان + ادعیه و نماز میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد ویدئو | ضیافتی امام رضایی در کنار خادمان امنیت مردم ویدئو | حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌اولی‌ها مراسم شب‌های قدر ویژه ناشنوایان و کم شنوایان در حرم مطهر رضوی جزئیات مراسم احیا شب نوزدهم ماه رمضان در حرم مطهر رضوی ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی ارسال شد توزیع غذای گرم افطاری در حاشیه شهر مشهد توسط آستان قدس رضوی پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲، ۲۵ درصد رشد داشت. جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست  زائران حرم امام رضا (ع) در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) میهمان بزرگترین سفره اکرام رضوی شدند
سرخط خبرها

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی: بازگشایی پادگان لشکر ۷۷ مصداق بارز تعامل و همکاری است

  • کد خبر: ۱۱۳۱۳۶
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی: بازگشایی پادگان لشکر ۷۷ مصداق بارز تعامل و همکاری است
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: همواره یکی از سیاست‌های آستان قدس رضوی در موقوفه‌داری این بوده است که هرچه بتوانیم به نفع مردم تصمیم بگیریم.

به گزارش شهرآرانیوز، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه آیین بازگشایی پادگان لشکر ۷۷ ارتش مشهد در جمع خبرنگاران گفت: امروز مصداق بارز تعامل، هم‌فکری و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی در استان است که عنایت و همکاری تولیت آستان قدس رضوی را به‌زیبایی درک می‌کنیم.
مالک رحمتی تصریح کرد: همواره یکی از سیاست‌های آستان قدس رضوی در موقوفه‌داری که نوعی امانت‌دار املاک وقف امام رضا(ع) بوده، این بوده است که هرچه بتوانیم به نفع مردم تصمیم بگیریم.
به گفته وی، مسئله انتقال پادگان و اراضی که در این محیط قرار گرفته، تقریبا بیش از یک دهه است که در بحث و گفت‌وگو قرار گرفته است، اما وقتی به مرحله اجرایی می‌رسید، به‌دلیل نبود اراده و همت جهادی اجرایی نمی‌شد. در این دوره با اراده شهرداری مشهد، پیگیری استاندار و حمایت تولیت محترم آستان قدس، امروز شاهدیم این معابر در اختیار مردم قرار می‌گیرد و مردم به‌عینه این خدمت را لمس می‌کنند.
این مقام مسئول تصریح کرد: مسلما تغییر در اراضی موقوفه باید باتوجه‌به حدود شرعی و موافقت تولیت آن موقوفه اتفاق بیفتد که باید از تولیت آستان قدس تشکر ویژه کنیم که در این زمینه همراهی بسیار خوبی داشتند و این گره چندساله را به نفع مردم باز کردند.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: طرحی که در اینجا پیاده شده، طرح جامعی است. برای این طرح جامع سرانه عمومی شهر، فضای سبز دیده شده است و سایر امکانات که باید در اختیار مردم قرار گیرد، لحاظ شده است. قسمتی از این اراضی که امکان بهره‌برداری مسکونی دارد، در اختیار موقوفه قرار می‌گیرد تا با رعایت ضوابط قانونی از آن بهره‌برداری کنیم.

رحمتی یادآور شد: تغییر کاربری در این طرح تفصیلی انجام شده و از این ۴۰۰ هکتار مقداری فضای سبز، معابر و مقداری مسکونی و اداری در نظر گرفته شده است. این تغییر کاربری با رعایت ضوابط قانونی در شورای عالی شهرسازی به تصویب رسیده است. در بهره‌برداری از این اماکن همه شرایط باید در نظر گرفته شود، از جمله حساسیتی که شهروندان اخیرا نسبت به قطع درختان داشتند. آستان قدس هم وظیفه خودش می‌داند از این مسائل حفاظت و صیانت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->