سومین جشنواره «عطر و طعم پاییز» مشهد با نمایش ۲۰۰ گونه گل داوودی برگزار می‌شود ۳۵ دستگاه اتوبوس جدید در راه مشهد | ناوگان اتوبوسرانی تقویت می‌شود افزایش آماده‌باش قطار شهری مشهد همزمان با اول مهر ۱۴۰۴ جزئیات اصلاحات جدید در خطوط ۲۹، ۸۱ و ۱۰۹۳ اتوبوسرانی مشهد تامین ۶۰ واگن جدید برای خط یک مترو مشهد وارد فاز اجرایی شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۴) جهش بی‌سابقه شهرداری مشهد در توسعه زیرساخت‌های ورزشی بازدید فرماندار مشهد از نمایشگاه فروش پاییزه | حداقل تخفیف ۲۰ درصد، شرط حضور غرفه‌داران در نمایشگاه امسال ارائه خدمات حمل‌ونقل دانش‌آموزی به ۷۰ هزار خانواده در مشهد تصویر دنیای هزاررنگ پاییز در نمایشگاه بین‌المللی مشهد | گزارش شهرآرانیوز از بیست‌وچهارمین نمایشگاه فروش پاییزه  احداث ایستگاه دائمی استقبال از زائران مشهد در مراحل پایانی قرار دارد + فیلم اصلی‌ترین دغدغه ساکنان محله نهضت قاسم آباد مشهد تعریض کوچه ابرار ۱۰ است تکمیل یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌های قطار شهری مشهد تا پایان ۱۴۰۴ | اعتبار ۷۰۰‌میلیارد‌تومانی ساخت ایستگاه بسیج تأمین شد تجهیز ۱۵۰ چراغ راهنمایی‌و‌رانندگی مشهد به برق اضطراری توسط مدیریت شهری پویش ملی دانش‌آموزی «ایران سرافراز» در مشهد آغاز شد  عضو شورای اسلامی شهر مشهد: باید به سمت افزایش سطح تعاملات اجتماعی در بوستان‌ها حرکت کنیم معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد: تله‌کابین بوستان خورشید با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذار اجرا می‌شود + فیلم زنگ هشدار برای فراریان مالیات؛ از کارت به کارت فاصله بگیرید فرماندار مشهد: بوستان خورشید تا ۳۶۰ هکتار گسترش خواهد یافت شهردار مشهدمقدس: تاکنون ۱۵ پروژه از ۴۷ کلان‌پروژه هدف‌گذاری‌شده شهرداری به بهره‌برداری رسیده است + فیلم
سرخط خبرها

نگاه پیشگیرانه به پل‌های شهر مشهد

  • کد خبر: ۱۱۳۲۰
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۴
نگاه پیشگیرانه به پل‌های شهر مشهد
همایش «نگاهی نو به سازه‌های بتنی با رویکرد دوام و پایایی»
مدیرکل نظارت بر نگهداری، تعمیرات و بهره‌برداری از تأسیسات شهرداری مشهد گفت: ۸۰ دستگاه پل و تقاطع غیرهم‌سطح در این شهر وجود دارد که نگاه ما از تعمیر و نگهداری و رسیدگی در وضعیت اضطراری، به تعمیر و نگهداری پیشگیرانه آن‌ها تغییر یافته است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، بهنام خیاط در همایش «نگاهی نو به سازه‌های بتنی با رویکرد دوام و پایایی» با بیان این مطلب که هر ۶ ماه یک‌بار معاینات ادواری پل‌ها صورت می‌گیرد، اظهار کرد: مصالح به ۲ نوع طبیعی و مصنوعی تقســـیم‌بندی می‌شود و آسفالت هم به‌نوعی بتن محسوب می‌شود.
وی افزود: امسال و سال آینده به سازه بتنی پل‌ها نگاه ویژه‌ای خواهیم داشت تا محل حمله‌های اسیدی و نمکی که بیشتر در نزدیکی آب‌چکان‌ها قرار دارد، با بتن‌های خاص و مقاوم ترمیم شود.
مدیرکل نظارت بر نگهداری، تعمیرات و بهره‌برداری از تأسیسات شهرداری مشهد با اشاره به اینکه همایش تخصصی «سازه پل‌ها» نیز از سوی مدیریت‌شهری برگزار خواهد شد، ادامه داد: برای پل‌ها و تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهر، عمر کمتر از ۱۰۰ سال متصور نیستیم و اکنون پل ستاری به‌عنوان قدیمی‌ترین پل مشهد با عمر شصت‌ساله در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->