انجام بیش از ۷میلیون و ۲۴۱هزار سفر از طریق مترو مشهد در اسفند ۱۴۰۳ قلندرشریف: خدمات شهرداری مشهد الگوی شهر‌های کشور شده است چاله آسانسور در مشهد قربانی گرفت (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) ثبت ۲۵ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) تاریخچه‌ای از ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور مشهد | اولین بیمارستان تامین اجتماعی در مشهد آخرین وضعیت پروژه میدان شهید فهمیده مشهد | گره ترافیکی بولوار توس باز می‌شود (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) پیشخان‌های زیارت مشهد، تحقق معماری اسلامی‌ایرانی در شهر محله اسماعیل آباد مشهد در تب و تاب توسعه | دیدار مردمی نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهری هوای کلانشهر مشهد در وضعیت هشدار (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس خبر داد؛ اتمام عملیات‌های عمرانی پروژه احداث معبر بلوار کرامت جشنواره گل در مشهد کجا برگزار می‌شود؟ + فیلم توسعه روستا‌های مجاور، راه‌حل حاشیه‌نشینی در مشهد قلندرشریف: شهرداری طی دو، سه دوره اخیر بیشترین درآمد را در بخش‌های مختلف داشته است | مشهد به مرکز دیپلماسی شهری تبدیل شده است کشف پرونده سرقت ۱۲۰ میلیاردی از یک خانه مسکونی در مشهد (۲۱ فروردین ۱۴۰۴) دبیریان: برگزاری نمایشگاه «مشهد اینوکس-فاینکس» گامی مؤثر در جهت تحقق شعار سال و توسعه اقتصاد شهری است شهروند خبرنگار | نمایی از مرزعه کلزا در نیشابور رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: تزریق نشاط و امید به شهروندان هدف اصلی ماست + فیلم اجرای ۵۱۵ رای قلع در سال ۱۴۰۳ در مشهد جشنواره‌های شهری مشهد فرصتی برای نشاط مومنانه و تزریق حال خوب به شهروندان است حل معضل حاشیه نشینی در بخش مرکزی شهرستان مشهد با بازنگری در تقسیمات کشوری
سرخط خبرها

نگاه پیشگیرانه به پل‌های شهر مشهد

  • کد خبر: ۱۱۳۲۰
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۴
نگاه پیشگیرانه به پل‌های شهر مشهد
همایش «نگاهی نو به سازه‌های بتنی با رویکرد دوام و پایایی»
مدیرکل نظارت بر نگهداری، تعمیرات و بهره‌برداری از تأسیسات شهرداری مشهد گفت: ۸۰ دستگاه پل و تقاطع غیرهم‌سطح در این شهر وجود دارد که نگاه ما از تعمیر و نگهداری و رسیدگی در وضعیت اضطراری، به تعمیر و نگهداری پیشگیرانه آن‌ها تغییر یافته است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، بهنام خیاط در همایش «نگاهی نو به سازه‌های بتنی با رویکرد دوام و پایایی» با بیان این مطلب که هر ۶ ماه یک‌بار معاینات ادواری پل‌ها صورت می‌گیرد، اظهار کرد: مصالح به ۲ نوع طبیعی و مصنوعی تقســـیم‌بندی می‌شود و آسفالت هم به‌نوعی بتن محسوب می‌شود.
وی افزود: امسال و سال آینده به سازه بتنی پل‌ها نگاه ویژه‌ای خواهیم داشت تا محل حمله‌های اسیدی و نمکی که بیشتر در نزدیکی آب‌چکان‌ها قرار دارد، با بتن‌های خاص و مقاوم ترمیم شود.
مدیرکل نظارت بر نگهداری، تعمیرات و بهره‌برداری از تأسیسات شهرداری مشهد با اشاره به اینکه همایش تخصصی «سازه پل‌ها» نیز از سوی مدیریت‌شهری برگزار خواهد شد، ادامه داد: برای پل‌ها و تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهر، عمر کمتر از ۱۰۰ سال متصور نیستیم و اکنون پل ستاری به‌عنوان قدیمی‌ترین پل مشهد با عمر شصت‌ساله در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->