استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد شهروند خبرنگار | درخواست کاهش ایستگاه‌های اتوبوسرانی در محدوده میدان فردوسی تا میدان استقلال مشهد + پاسخ علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین
سرخط خبرها

الحاق ۴۰۰ هکتار از اراضی لشکر، پیروزی دیگری به نفع مردم مشهد رقم زد

  • کد خبر: ۱۱۳۴۳۶
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
الحاق ۴۰۰ هکتار از اراضی لشکر، پیروزی دیگری به نفع مردم مشهد رقم زد
رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی مشهد مقدس بیان کرد: در جریان الحاق ۴۰۰ هکتار از اراضی لشکر همیشه پیروز ۷۷ خراسان که نامی مزین به نام ثامن الائمه علیه السلام است، پیروزی دیگری به نفع مردم رقم خورد، در اولین قدم اتفاق مبارک و به یادماندنی بازگشایی بخشی از معابر پادگان ارتش رخ داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید دبیریان، رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی مشهد مقدس در نطق پیش از دستور چهل و چهارمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد گفت: به عنوان عضو کوچک شورای ششم و خدمت‌گزار مردم شریف امید روشنی دارم اگر در مسیر ایفای وظایف، خالصانه و با تدبیر عمل کنیم؛ خداوند رحمان و متعال از فضل خود توفیقاتمان را افزایش داده، کاستی‌هایمان را جبران کرده و به حرکتمان برکت تفضل می‌کند.

وی افزود: ۳۱ خرداد سالروز عروج عاشقانه مجاهد عارف شهید دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید نام گرفته است، چمران آن جان بی‌تاب مبارزه‌ای بود که پیام حضرت روح الله را به‌درستی دریافت کرد و در همراهی با امام موسی صدر، با درک اینکه در آن روز مصداق "کونوا قانتین لله"، جهاد مسلحانه علیه استکبار جهانی، جرثومه فتنه، فساد و تباهی "رژیم اشغالگر قدس" در اولویت بوده، از موقعیت ممتاز دانشگاهی واقتصادی دست کشید و اسیر مشغله‌های مادی نشد. تمام هوش، استعداد و تلاشش را و حتی آسایش خانواده اش را در راه جهاد فی سبیل الله و قیام برای برپایی حاکمیت حق در جهان خرج کرد و مانند همه مجاهدان راه حق، به دنیا و مادیات پشت پا زد و گذرگاه عمر را به مسیری برای تعالی و زمانی برای اعتلای کلمه حق مبدل ساخت. ما نیز از خداوند تعالی چنان زیستنی را طلب می‌کنیم و از روح بلند او و همرزمانش و امام عالی‌قدرش استمداد می‌جوییم که رهرو آن راه نورانی باشیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی مشهد مقدس بیان کرد: در جریان الحاق ۴۰۰ هکتار از اراضی لشکر همیشه پیروز ۷۷ خراسان که نامی مزین به نام ثامن الائمه علیه السلام است، پیروزی دیگری به نفع مردم رقم خورد، در اولین قدم اتفاق مبارک و به یادماندنی بازگشایی بخشی از معابر پادگان ارتش رخ داد که این رویداد مهم را به مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت سلطان علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) تبریک می‌گوییم و از همه طرف‌های موثر سپاس‌گزاریم، شورای ششم مفتخر است که این اتفاق با ارزش، در اولین سال خدمت‌گزاری این دوره رخ داده و آنقدر درخشان است که به کارنامه خویش ببالیم و شکرگزار باشیم.

دبیریان اضافه کرد: مدال این افتخار بر سینه شهردار مومن و انقلابی‌مان، جناب آقای ارجایی می‌درخشد و پرواضح است ایشان با درایت و تشخیص اولویت، تلاش و قدرت هماهنگ‌سازی، استفاده از اعتبار و آبروی شخصی، حرکت در مسیر درست پیگیری، مدد الهی و توجه جناب عشق، حضرت شمس الشموس (ع)، موفق به رقم زدن این کار شدند؛ فلذا با تشکر از همه عزیزانی که در این راه تلاش کردند، امید روشنی به دوام توفیقات مدیریت شهری مشهد دارم. روند جدید مدیریت شهر که اهتمام، متانت، جدیت در کنار دقت را توامان دارد، نوید بخش توفیقات روز افزون آتی است، از خداوند مهربان تلاش و حرکت ایشان و همه ما بر مدار تدبیر اخلاص و قیام لله را مسالت دارم تا مشمول امداد الهی و برکت شده منجر به پیروزی خواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی مشهد مقدس گفت: حرکت در مسیر دستیابی به اهداف عالی نظام اسلامی، لزوم جامع‌نگری همه مسئولین را بیش از پیش ضروری ساخته است، متاسفانه در شرایطی قرار داریم که مردم با مشکلات و سختی‌های جدی دست به گریبانند، بنابراین از همه دلسوزان، خصوصا رجال دولتی می‌خواهم به این ضرورت توجه کنند تا مبادا خدای ناکرده در جریان اصلاحات کلان اقتصادی، که امیدواریم به پیشرفت و آبادانی منجر شود؛ حال فعلی و شرایط ضیق اقشار ضعیف جامعه مان را در نظر نگرفته یا فراموش کنند لذا مراقب تبعات تصمیمات هرچند درست اقتصادی و میزان تاثیر آن بر ابعاد زندگی فردی و اجتماعی مردم ضروری است.

وی بیان کرد: پرسنل خدوم و درستکار شهرداری در خط مقدم و پیشانی خدمت رسانی مدیریت شهری هستند و در بین همه دستگاه‌های متولی امور حاکمیتی، مردم بیشترین برخورد و رابطه را با شهرداری‌ها دارند، به همین دلیل لزوم توجه به مشکلات و احترام به مردم با برخورد مناسب، دلسوزانه در چهارچوب قوانین و به بهترین شکل، مطالبه مهم شورای شهر از دست اندر کاران امور در شهرداری است.

دبیریان ادامه داد: رویش مدیران جوان و متخصص و تجربه‌مند از درون بدنه شهرداری اتفاق مبارکی که در این دوره و در انتصاب مدیران شهرداری صورت گرفته و نوید بخش شهرداری پویا، پاک و پاسخگو است. امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته و با توجه به اینکه حدود یک چهارم از زمان خدمت این دوره مدیریت شهری رو به اتمام است. در انتصاب سایر مدیران تسریع شود تا انشالله مردم شریفمان طعم مدیریت مدیران جوان انقلابی را بهتر و بیشتر بچشند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی مشهد مقدس خاطرنشان کرد: در موقعیت خطیر تاریخی که قرار داریم همه دلسوزان، برادران، خواهران انقلابی، فعالان و دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نقد درون گفتمانی دعوت می‌کنیم. با رصد مجموعه شرایط جامعه بسیار لازم به نظر می‌رسد که این امر اهتمام ویژه داشته باشیم و نتایج آن را در کلیه امور اعم از فرایند‌ها و کارکرد‌ها دخیل کنیم. درک شرایط تاریخی و پویا بودن بایسته‌های حکمروایی اسلامی که برگرفته از مکتب و شریعت پویای شیعی است، اقتضای قدرت حل مساله و پاسخ همه‌ی چالش‌ها را در خود دارد. امید است اهتمام به نقد پیشنهاد شده شرایطی را فراهم آورد که هم مرضی رضای خدا و هم مورد رضایت مردم باشد

وی در پایان گفت: باتوجه به تاکید کمیسیون اقتصادی به موضوع دانش بنیان‌ها، تلاش در جهت تسهیل کار و فعالیت این شرکت‌ها و نیز گذشت قریب به یک سوم از سالی که "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" نامیده شده، تاخیر شهرداری محترم و انفعال مسئولین مربوطه قابل قبول نیست. به عنوان مثال مصوباتی که الزام ارسال لایحه از سوی شهرداری را تصریح کرده‌اند، دچار مرور زمان شده است لذا از برادر بزرگوارمان جناب آقای ارجایی توقع داریم نسبت به این موضوعات، و همه‌ی موارد معطل مانده، دستور ویژه پیگیری برای بدست آمدن نتیجه ملموس صادر کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->