بازرسان جهاد کشاورزی مشهد ۱۶ تن کود اوره را کشف کردند از افزایش ۳۵ درصدی حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ چه می‌دانیم؟ افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تصویب شد از ابتدای سال ۱۴۰۳،  افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد  وزیر کار: از سال آینده مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند + فیلم ویدئو | وزیر کار: حداقل حقوق یعنی کسی از آن کمتر نباید پرداخت کند زمزمه‌هایی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد رسید ۴ واحد صنفی دیگر به دلیل گران فروشی در مشهد پلمب شد | پلمب ۲ شیرینی فروشی در وکیل آباد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) سوت پایان بازار‌های مالی به صدا درآمد | کدام بازار پیشتاز بازار‌های مالی سال ۱۴۰۲ شد؟ + نمودار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) کشف گوشت «تک سمی» در ۳ واحد عرضه در مشهد و طرقبه‌شاندیز | دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه داد گره حقوق کارگران همچنان گشوده نمی‌شود | حقوقی که همچنان یک سال عقب‌تر از تورم است ۲ کشتارگاه در مشهد طی روز‌های تعطیل آماده‌باش هستند جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال + نمای پایانی بازار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) دولت درباره کارت سوخت اطلاعیه داد گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد | خیز سکه تمام برای ۴۰ میلیونی شدن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) اعلام قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) تشکیل ۹۴۳ پرونده تخلف اصناف خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش حباب سکه در آخرین روز کاری سال | حباب سکه در سال جاری افزایش یافت یا کاهش؟ + جدول (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) قول وزیر کار برای پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | آغاز سال نو با گرانی (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ بیکاری در زمستان سال جاری کاهش یافت (۲۸ اسفند ۱۴۰۲)
سرخط خبرها

یارانه تیرماه ۱۴۰۱ چندم واریز می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۱۴۱۴۷
  • ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
  • ۳۲
یارانه تیرماه ۱۴۰۱ چندم واریز می‌شود؟
دولت هنوز زمان دقیق واریز یارانه نقدی تیرماه ۱۴۰۱ را اعلام نکرده است، اما بررسی ما نشان می‌دهد که دولت در ماه‌های اخیر، بیستم هر ماه یارانه نقدی را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یارانه نقدی برای حمایت از خانوار‌ها پرداخت می‌شود. یارانه نقدی بیستم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز می‌شود. مبلغ یارانه نقدی برای هر نفر ۴۴هزار و۵۰۰ تومان است که طبق گفته مقام‌های دولتی یارانه نقدی امسال تغییراتی خواهد داشت. در ادامه به آخرین خبر از یارانه نقدی می‌پردازیم.

دولت هنوز زمان دقیق واریز یارانه نقدی تیرماه ۱۴۰۱ را اعلام نکرده است، اما بررسی ما نشان می‌دهد که دولت در ماه‌های اخیر، بیستم هر ماه یارانه نقدی را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است؛ بنابراین به نظر می‌رسد که حدود سه هفته دیگر دولت برای واریز یارانه مرحله ۱۳۷ دست به کار خواهد شد.

به زبان ساده تر، اگر تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستید و در اردیبهشت و خرداد ۴۰۰ هزار تومان دریافت کرده اید، در تیرماه نیز به همین میزان دریافت خواهید کرد.

در واقع افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در دهک اول تا سوم قرار دارند و یارانه ۴۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند؛ بنابراین اگر به فرض مثال خانواده شما ۵ نفره باشد و در این دهک قرار بگیرید، مبلغ ۲ میلیون تومان در این ماه به حساب سرپرست خانوارتان واریز می‌شود.

برای دهک چهارم تا نهم نیز مطابق معمول، یارانه ۳۰۰ هزار تومانی واریز می‌شود. یعنی اگر خانواده‌ای ۵ نفره در این دهک‌ها قرار بگیرند، مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب سرپرست خانوارشان واریز خواهد شد.

یارانه تیرماه ۱۴۰۱ چندم واریز می‌شود؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: یارانه‌ها تا تعیین تکلیف کالابرگ الکترونیک مرتب واریز می‌شود.

میرکاظمی گفت: با توجه به افزایش قیمت نفت، میزان تولید و صادرات الان وضعیت نسبت به قبل بسیار بهتر شده است. وزارت تعاون رفاه و کار اجتماعی در حال رسیدگی به معترضان در زمینه یارانه‌هاست و درصورت تکمیل اطلاعات، ماب التفاوت یارانه‌ها به مشمولان پرداخت خواهد شد.

وحیدی، وزیر کشور گفت: تا وقتی کالابرگ‌ها آماده توزیع شوند واریز یارانه به شکل نقدی ادامه خواهد داشت.

قرار بود وضعیت جاماندگان یارانه تا پایان خرداد ماه مشخص شود و یارانه واریزی این گروه تا پایان این ماه قابل برداشت شود.

حالا به نظر می‌رسد تعیین تکلیف یارانه این گروه با مشکل جدیدی مواجه شده و آن مشکل استعفای وزیر کار است که کار بررسی یارانه‌ها را با وقفه مواجه کرده است.

قرار بود برای این هفته اخبار مهمی در خصوص یارانه معترضان و جاماندگان منتشر شود. به نظر می‌رسد به دنبال استعفای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتشار این اخبار مهم فعلا به تعویق افتاده باشد.

خروج حجت الله عبدالملکی از کابینه سیزدهم هرچند دور انتظار نبود، اما به نظر می‌رسد انتشار ناگهانی خبر آن، تاثیرش را بر اطلاع رسانی در خصوص آخرین وضعیت جاماندگان و معترضان یارانه جدید گذاشته باشد و باعث ایجاد وقفه شده باشد.

هفته گذشته سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها در خصوص آخرین وضعیت جاماندگان و معترضان یارانه جدید گفت: در هفته پیش رو اخبار جدیدی در این باره منتشر می‌شود.

با وجود سپری شدن نزدیک به یک هفته از این صحبت‌ها هنوز هیچ خبر جدیدی در رابطه با این موضوع از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یا سازمان هدفمندی یارنه‌ها منتشر نشده است.

قابل انتظار است که این اخبار به نتایج رسیدگی درخواست شهروندانی اختصاص داشت که یا به دهک بندی صورت گرفته اعتراض داشتند و یا خواستار قرار گرفتن در لیست یارانه بگیران بودند.

از آنجا که رسیدگی به این درخواست معترضان و جاماندگان برعهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود، دور از انتظار نیست که در نتیجه جابجایی اخیر وزارت کار این موضوع نیز شامل تاخیر شده باشد.

در این باره پیگیری تجارت نیوز از سازمان هدفمندی یارانه‌ها نشان می‌دهد که این سازمان منتظر اعلام رسمی نتایج بررسی‌های صورت گرفته از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

به صورت مشخص قرار بود در نتیجه این بررسی‌ها مشخص شود که دهک درآمدی چه تعداد از شهروندان در نتیجه اعتراض ثبت شده تغییر خواهد کرد و از سوی دیگر با درخواست کدام شهروندان برای قرار گرفتن در لیست یارانه جدید موافقت خواهد کرد.

با این اوصاف به نظر می‌رسد هر دوگروه معترضان و جاماندگان یارانه جدید باید دست کم برای مدت دیگری منتظر بمانند تا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نتیجه بررسی‌های خود را به صورت مستقل یا از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کند.

یادآوری می‌شود موعد بعدی پرداخت یارانه جدید بیستم تا بیست و یکم تیرماه خواهد بود و براساس مواضع کنونی دولت این یارانه همچنان به صورت نقدی به مشمولان پرداخت خواهد شد.

یارانه جدید با هدف تامین اقلام ضروری به استثنای نان، بنزین و دارو از اردیبهشت ماه سال جاری پرداخت می‌شود. سرانه این یارانه جدید برای سه دهک اول درآمدی هر نفر ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک‌های درآمدی چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان است.

وزیر کشور گفت: سیاست پرداخت یارانه‌ها تا زمان آماده شدن کالابرگ‌های الکترونیک ادامه خواهد داشت.

وحیدی با تأکید بر اینکه این مصوبه از زمان ابلاغ، لازم‌الاجرا خواهد بود افزود: سؤالاتی در این جلسه مطرح و پاسخ‌ها داده شد، با نظارت عمومی مردمی و زمینه‌های موجود در سامانه‌ها به سمت کنترل دقیق‌تر بازار و تنظیم بازار حرکت کنیم.

احمد وحیدی در حاشیه جلسه بررسی مشکلات مربوط به تنظیم بازار گفت: جلسه مفصلی با حضور وزرای کشاورزی، صمت، راه و دادگستری، معاونین آن‌ها و استاندار‌ها داشتیم و در مورد تنظیم بازار، قیمت‌گذاری و لزوم کنترل قیمت‌گذاری‌ها براساس سامانه تعریف شده در وزارت صمت بحث شد.

به گفته او، بنا شد قیمت‌ها در این سامانه کنترل شود و کسانی که خلاف مصوبات عمل کنند بنا بر اختیار سازمان تعزیرات با آن‌ها برخورد خواهد شد و مشمول جرائم سنگین و بسته شدن مغازه‌هایشان خواهند شد.

وزیر کشور گفت: افزایش حداکثری اجاره‌بهای مسکن در شهر‌ها ۲۰ درصد و کلانشهر‌ها ۲۵ درصد مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و بر این اساس، تمام دفاتر معاملات ملکی موظف به پیروی از این چارچوب هستد و اگر خلاف آن عمل شود با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وحیدی با تأکید بر اینکه این مصوبه از زمان ابلاغ، لازم‌الاجرا خواهد بود افزود: سؤالاتی در این جلسه مطرح و پاسخ‌ها داده شد، با نظارت عمومی مردمی و زمینه‌های موجود در سامانه‌ها به سمت کنترل دقیق‌تر بازار و تنظیم بازار حرکت کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
0
0
مگه افزایش ۵۷ درصدی اجرا شده که تورم به او ربط داشته باشه ؟ قانون برای تعادل بین افزایش کالا وحقوق نیست ..الان گران شدند بعد اگه حقوق افزایش پیدا کند به بهانه افزایش حقوق دوباره گران می شود .یعنی درسال ما به فرض دوبار افزایش حقوق داشته باشیم یا به فرض ۵۰ درصد افزایش داشته باشیم .سالی حداقل ۵بار کالا گران میشود با گرانی دوسه برابر قیمت یا افزایش ۱۵۰ درصد ی داریم .لطفا تناسب بین افزایش حقوق و تورم را حفظ کنید .باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
0
0
جیب این مالکی پر شد رف
بهناز ملاجمعه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
0
0
س من شوهر چند ساله شناسنامه نداشت الان چند ساله ازدواج کردیم یارانه بگیر نبوده الانشناسنامه داره دوسال هستش الان شوهرم ۲۶ ساله ش الان رفتیم ثبت نامه کردین میشه پیگیر کارش بشین
پاکبان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
0
0
اگه واقعان خبرنگاری موضوع حقوق ومضایای پاکبانان رامورد خبر تون بزارید مگه پاکباناجزو مردم ایران نیستن مگه اونام زنوبچه ندارن دلمون خوشه توشهرداری کارمیکنیم نه حقوقی نه بیمه ای حقوق ۶ماه به۶مااونم با اعتصاب ونرفتن سرکار اونم بااخراج چندین پاکبان میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
0
0
شما خودتان حرف از گرانی اجاره مسکن به بنگاهها مسکن اجازه میدهید!بعد هم میگید اجازه ندارن بیش از این گران کنند.خودتی عمو
م. ش
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
0
0
به ای اینهمه اخبار صد صفحه ای. یک جمله کافی بود. چرا با اعصاب مردم بازی می کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
0
0
سلام ما خانواده چهار نفره هستیم قبلا ما یارانه دریافت نمی‌کردیم همین امسال ثبت نام کردیم میخاستم ببینم آیا می توانیم یارانه دریافت کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
0
1
لطفا فقط پول نقد همه ملت کالا برگ نمیخوان چون خیلی ها شکر وروغن مصرف نمیکنند وشما که همه وسایل رو گرون کردین لطفا یارانه همه کالا ها رو بدین واین یارانه رو به سه میلیون برسانید چون ما نمیرسیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
0
1
آقا جناب بزرگوار مقامات ما قشر کم در آمد جامعه کالا برگ نمی خواهیم به کی باید بگیم کی رو باید ببینیم اجاره خونه از یه طرف کرایه ماشین از یه طرف خرج زن و بچه از یه طرف خرج خونه از یه طرف بابا چرا نمیذارین خودمون انتخاب کنیم که با اون پول چه کنیم حق انتخاب نمیدیم چرا مردم هزار جور گرفتاری دارن لطف کنید نقدی واریز کنید چون کالا برگ به درمان نمیخوره
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
0
2
تورا به امام حسین قسمتو میدهم پول به ما بدید ما هیچ راه دارمدی نداریمتورا به حضرت عباس پول بدیدما کوپن نمخواهیم تورا به قران پول بدید ما که هیچ راه درامدی نداریم از کجا بیاریم نه راهی نه چاهی ما با سه تا بچه چه کار کنیم با یک شوهر زبان نفهم دادم برسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
0
3
یارانه نقدی خوبه چند روز میتونیم دل بچه هامون خوشحال کنیم کارگری هم میکنیم تا زنده بمونیم
بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
0
2
اونایی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستن که بهشون هم پول میدن هم مواد خوراکی هم وام .. برا چی چهارصد باید بهشون بدید .. منم یک نفر هستم بدون پدر مادر و هیچ پشتوانه ای و تحت پوشش هیچ جا نیستم . اونوقت سیصد به من میدن که سی و پنج تومن وام یارانه کم میشه ازش .من با دویست و شصت و پنج تومن چی بخرم .. بیکار شدم و تمام مخارج با خودمه .. باید به خانمای تنها مثل من بیشتر کمک بشه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
0
1
سلام تو رو به هر کی که میپرستین....قسم میدم که یارانه رو قطع نکنید..آقای رعیسی رعیسی جمهور تو رو به خدایی که میپرستین پول به درد ما میخوره بقرآن با سه تا بچه چه کار کنم .بقرآن محمد قسم ندارم به دیویی دارم زندگی میکنم ..خدا به من مرگ بده بهتره از این زندگیه که شرمنده زن بچه میشم ...عروسی برادر خانمم بود یک هفته با خانومم دعوا داشتم که پول بده واسه لباس منم که کاشی کار هستم ..پول صاحب کار نمی داد..از خدا خواستم فقط بهم مرگ بده باید کجا بگم ..آقای رئیس جمهور یک وام نمیتونم بگیرم نه حساب دارم که از روش وام بگیرم .خواهشآ یارانه رو قطع نکنید امیدی هستش واسه ما کارگرها که بریم؟ باهاش کالایی واسه خانه بگیریم .......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
0
1
سلام وقت بخیر من ۴۷سالمه ۵تابچه دارم ۲تاش ازدواج کردن دوتا پسربزرگ دارم مجردن بیکارن دستشون خالیه نه خونه نه زن نه پول نه زمین خودم مریضم کلیم سنگ سازه زانو درد دارم همسرم روماتیسم وقند داره یه بچه کوچیک دارم ابتدایی درس میخونه دستمون خالی هست بیکاریم توروخدا بدادمون برسین این یارانه به کجا میرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
0
1
کالا برگ واسه مون اجاره خانه میشه یا پول دکتر یا چیزهای دیگه ای ک لازم داریم بزارید خودمون ی نون خشکی باهش بگیریم ی ماست چیزی شب مون رو روز کنیم بزارید ماخودمون انتخاب کنیم زندگی مون رو بچرخونیم
نیره
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
0
1
چراپول یارانه رامی خواهیددورسرتون بچرخونید بعدبدیددست ملت .ماکوپن نمی خواهیم کیا بایدببینینم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
0
1
فکر کنم وزیر اقتصاد قبلی خیلی بهت وبا انصاف تر بود ولی وزیر جدید نیامده بی انصافی خودرا در باره دهک هایی که یارانه شان واریز نشده می گوید نه به دهک دهم چیزی تعلق نمی گیره
عزت اله پایمرد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
1
0
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دولت این جانب عزت اله پایمردتابعدین جمهوری اسلامی ایران شیعه آل محمد و جانم فدای رهبربرادر شهید میباشم و خیلی هم از دولت حاضر راضی هستم ودارای ۴ فرزند معلول میباشم و ۶٣سال دارم و توان هیچ کاری ندارم و هیچ کاری هم ندارم و فرزندانم معلول بیکار چون توان کار را ندارند باید تا طبقه پنجم تعلق میگرفت اما به حول قوه الهی دولت برای مردم تا به حال کم یا کاستی نگذاشته هست برای مردم عزیز فقط بعضی اخلال گر داخل جامعه هست که دیگه نمیتونن کاری کنند کالابرگ یا همان کپن خیلی خوب هست برا فقرا اما دست یکسری از این قطع هست و راضی ب کپن نیستن اما ما جز طبقات اول هستیم سرمایه دارمیتونه برنج یا قند یا هرچیزی ک کپنی نباشد بخزد اما ما توان خرید آزاد را نداریم و راضی به کالابرگ یا همان کپن هستیم چون برای ما سهمیه در نظر گرفته میشه!!!!خدا برکت به دولت و دولت مردان غیور بدهد
جمشیدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
0
1
الان متاسفانه در کشور ما 26 میلیون نفر مجرد در حد تجرد بودن قطعی سن بالا وجود دارد که بلاتکلیف هستند دولت خواهشن یک فکری در باره دختر وپسر مجرد بکند،یارانه فعلن پیشکش مغازه دارها که هر روز قیمت اجناس میبرند بالا،نوش جانشان
.
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
0
1
آره واقعا ما کالا برگ نمیخوایم،لطفا نقدی پرداخت کنین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
1
باسلام یارانه را فقط بصورت نقدی ب مردم بدهید کالا برگ ب چه درد ما می‌خورد مردم پول احتیاج دارن نه کا غذ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
0
0
باسلام و ارادت خدمت ملت بزرگ ایران زمین.آقای عزت اله پایمرد ایکاش من رییس جمهور بودم .ایکاش من یک ثروتمند بودم.ایکاش....ایکاش .وقتی متن من رو میخونی متوجه میشی از ته دل این دل نوشته را نوشتم.قسم بخدای بزرگ من شرمنده شما و خانواده شما هستم که کاری از دستم بر نمی آید.فقط یک لحظه فکر میکردم که اگر من بجای شما پدر آن نازنین ها بودم و ثروت بسیار هم داشتم یک ریال آن بدردم نمی‌خورد .چون هیچ شادی نداشتم.دس چرا ما انسانها با ثروت خود همنوع خود را خوشحال نمی‌کنیم.فقط دوست داریم پولمان را به رخ دیگران کشیده و برای ورثه ای پول بگذاریم که فقط تا چهل روز اول نام ما را میبرند و بعد.....پس بیاییم انسانها را خوشحال کنیم و حال خودمان نیز خوب شود .انشااله
ناشناس
Germany
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
1
0
همش دروغ میگید هیچ کاری رو نمیتونید درست انجام بدید این ازحقوق کارگران که بحق خود نرسیدن یارانه کوپنی بدرد خودتون میخوره
دیوار عامل اصلی گرانیها
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
0
اگر دیوار را تحریم کنیم قیمتها پایین خواهد آمد بخصوص مسکن و یارانه پاسخگوی قسمتی از هزینه های زندگی خواهد بود
مصطفی اکبری
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
0
سلام میخوام بدونم چرا یارانه برامن واريز شد اردیبهشت ماه هنوز مسدود هست نمیتونم برداشت کنم دلیلی چی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
0
سلام دقیقا بعضی خانواده هایه نفره یادونفره هستن کلابرگ به چه دردمیخوره آخه بعضی هاهستن باهمین پول یارانه قسطی خریدمیکنن اماوقتی کالابرگ باشه همون برنج یاروغنشون هم نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
0
سلام مام نه حقوقی داریم یه دست کارگری یارانه رو نقدی بدین بهتره اخه من مریضم هر ماه باید برم دکتر
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
0
1
سلام تورابخداقسمتان میدم به ما کمک کنیدبخداقسم من خانوم م ناراحتی سر داره دوتابجم دارم خودتان کمک کنیددرامدی هم ندارم
مجتبی رجبی فرهنگی بازنشسته ازسمنان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
0
0
لطفا هرچه سزیعتر واریز کنید یارانه تیرماه ۱۴۰۱ راواقعا پول لازم داریم ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
0
0
باسلام وتشکر از زحمات بزرگواران شما رو بخدا قیمت روغن و نرغ و تغیر بدن چ ن واقعا خیلی یخته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
0
0
آقا توراخدا به داده مردم برسین این منسفانه نیست مردمو تهته فشار گزاشتین از بینی مردم اووردی این یارانه را خدارو خوش نمیاد آقای ریسی۸
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
0
0
از خراسان رضوی روستاهای کلات نادری بنده مجروح40درصدسال37خیابان شیرازیتوسط کلوتوپمجروح شدم حال هردری میزنم مدارک میخاهندغزاوت دردست شماحال چه خاک برسربریزم 2نفریکپیرمردیک پیزننانخوریم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->