پلمب نانوایی متخلف در مشهد | آغاز دور جدید نظارت‌ها بر واحد‌های صنفی (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) حواشی چای دبش ادامه دارد | دریافت ۱۴۳ وام فقط از یک بانک دولتی (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) گزارش جدید از بحران قطعه‌سازی | بدهی ۱۱ میلیاردی سایپا روی میز ۵ سال بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس | ۳ بار رفت و برگشت یک طرح بین مجلس و شورای نگهبان در ۲ سال جولان لوازم جانبی تقلبی موبایل در بازار | تفاوت بین نمونه اصلی و تقلبی برای خریدار تقریبا غیرممکن است کاهش چراغ‌خاموش ارائه تسهیلات بانک‌ها در خراسان رضوی قیمت طلا در معاملات روز پنجشنبه بازار جهانی، (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) اعلام شد مزایده ۶ هزار میلیاردی کالای تملیکی با عرضه خودروی داخلی و خارجی تا چه زمانی ادامه دارد؟ گرانی لبنیات ادامه دارد پیش‌بینی قیمت دلار برای پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۴ قیمت هر کیلو شمش طلا در بورس کالا بعد از یک ماه به ۱۱.۷ میلیارد تومان افزایش یافت (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) پیش‌‌بینی قیمت طلا و سکه پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۴ نمایشگاه مشهد، آوردگاه ارتباط بی‌واسطه تولیدکننده و خریدار | بیست‌وچهارمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا آغازبه‌کار کرد نظام بانکی چطور ترمزِ جهش تولید مسکن را کشید؟ قانون مالیات بر خانه‌های خالی به بازار مسکن کمک نکرد مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی: تایید فرم تبصره ۱۰۰ و پرداخت مالیات با پیام‌رسان‌های داخلی ممکن شد قیمت امروز خودرو‌های خارجی و مونتاژی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) | تغییر محسوس قیمت‌ها وزیر جهاد کشاورزی: قیمت گوشت قرمز در اختیار ما نیست و مربوط به بازار است قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) | ثبات قیمت‌ها افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت میوه از باغ تا دست مشتری قیمت بلیت هواپیما اوج گرفت (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) افشای راز ۲۰ میلیارد دلاری که در سال گذشته به اقتصاد برنگشت جلسه شورای عالی کار باید فوراً تشکیل شود تا قدرت خرید کارگران جبران شود اتحادیه طلا درباره سکه‌های پارسیان جعلی در بازار هشدار داد سخنگوی صنف جایگاهداران: راهی جز واردات برای تأمین بنزین سوپر وجود ندارد کوچک‌تر‌های بورس به‌ پا خاستند | ازدست‌رفتن حمایت ۲.۶ میلیون واحدی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) شرط سامانه جامع تجارت برای سرمایه‌گذاران خارجی: به ازای وارد کردن هر خودرو، در ایران ۳۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری کنید ۹۷ درصد از کارگاه‌های کارگری امن نیستند سکه‌های پارسیان گران شدند (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) + جدول قیمت
سرخط خبرها

ب‌ام‌و M3 تورینگ پس از سال‌ها انتظار رونمایی شد + عکس

  • کد خبر: ۱۱۴۵۷۸
  • ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
ب‌ام‌و M3 تورینگ پس از سال‌ها انتظار رونمایی شد + عکس
از اولین روز رونمایی از سدان M۳ در دهه ۸۰ میلادی بسیاری از علاقه‌مندان مشتاقانه منتظر پرده‌برداری از نسخه استیشن این مدل جذاب و هیجان‌انگیز بودند که حالا این اتفاق رسما رخ داده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پس از ۳۶ سال، بالأخره ب‌ام‌و M۳ تورینگ معرفی شد. از اولین روز رونمایی از سدان M۳ در دهه ۸۰ میلادی بسیاری از علاقه‌مندان مشتاقانه منتظر پرده‌برداری از نسخه استیشن این مدل جذاب و هیجان‌انگیز بودند. حالا این اتفاق رسما رخ داده و M۳ تورینگ آمده است تا با سرعت ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت، به یکی از سریع‌ترین استیشن‌های حال حاضر دنیا تبدیل شود. موتور سه‌لیتری شش‌سیلندر خطی و توربوشارژ این نسخه توانایی تولید ۵۰۳ اسب بخار قدرت را دارد.

نیروی تولیدی این موتور از طریق گیربکس هشت‌سرعته M Steptronic به سمت چرخ‌ها ارسال می‌شود. سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ که در ب‌ام‌و از آن با نام xDrive یاد می‌شود، در این استیشن به صورت استاندارد موجود است. با اتکا به چنین قوای محرکه قدرتمندی، ب‌ام‌و M۳ تورینگ قادر است در عرض فقط ۳.۶ ثانیه سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

حداکثر سرعت آن هم ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت است. البته این سرعت در صورت سفارش آپشن M Driver's Package تحقق می‌یابد. در حالت استاندارد، حداکثر سرعت این سوپر استیشن در ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

این خودرو از نظر ظاهر و ابعاد ۳.۳ اینچ طولانی‌تر و ۳ اینچ عریض‌تر از محصول قبلی شرکت بی‌ام‌و از همین خانواده یعنی سری ۳ استیشن است. ارتفاع آن از سطح زمین کمتر است و برای افزایش مقاومت اتاق، از سازه‌های تقویتی بیشتر در کف استفاده شده است. این امر افزایش وزن را در پی داشته است، طوری که M۳ تورینگ ۲۰۰ پوند یا تقریبا ۹۱ کیلوگرم از سدان M۳ سنگین‌تر است. در عوض، با خواباندن صندلی‌های عقب این نسخه جدید، هزار و ۵۰۰ لیتر فضا برای حمل اشیای در دسترس قرار می‌گیرد.

در داخل کابین، پنل عریض پشت فرمان بیش از هر چیز جلب توجه می‌کند. این پنل که سدان M۳ فاقد آن است، دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی و ۱۴.۹ اینچی را در خود دارد. نمایشگر بزرگ‌تر مربوط به سیستم اینفوتینمنت و به نسخه ۸ از سیستم عامل اختصاصی ب‌ام‌و مجهز است. برای رانندگی با ب‌ام‌و M۳ تورینگ حالت‌های مختلفی تعریف شده که در هریک از آن‌ها روی راحتی، عملکرد در پیست یا انجام دریفت تمرکز شده است. این خودرو از حالت انتقال قدرت فقط به چرخ‌های عقب هم سود می‌برد.

مثل سدان M۳ نسخه استیشن نیز روی رینگ‌های نوزده‌اینچی در جلو و بیست‌اینچی در عقب حرکت می‌کند. ب‌ام‌و تأکید دارد با وجود طول بیشتر بدنه، توزیع وزن آن تقریبا پنجاه‌پنجاه است و سیستم تعلیق را می‌توان برای کاربرد‌های روزانه تنظیم کرد. این خودرو با رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود. البته فارغ از رنگ بدنه، رنگ سقف همیشه مشکی خواهد بود.
باواریایی‌ها برای سوپراستیشن خود قیمتی برابر با ۹۷ هزار و ۸۰۰ یورو تعیین کرده‌اند و از ماه سپتامبر (شهریور) سفارش‌های مشتریان را می‌پذیرند.
منبع: Motor۱.com

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->