عمان: ایران می‌تواند نقش موثری در ایجاد آتش‌بس در غزه ایفا کند ​​​​​​​بورل: اتحادیه اروپا بر سر تحریم شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست به توافق رسید وزیران صهیونیست تهدید به ترک کابینه نتانیاهو کردند صحت انتخابات مجلس در تمامی حوزه‌ها تایید شد دریادار تنگسیری: گذشت زمانی که آمریکا و انگلیس بتوانند نفت این ملت را بدزدند آمریکا، خواستار توضیح اسرائیل درباره اسارت خبرنگار الجزیره شد آمریکا به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه واکنش نشان داد تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو در میانه تنش‌ها در مورد غزه سازمان ملل: قحطی قریب الوقوع در شمال غزه بحرانی بی‌سابقه است حمله‌های هوایی شدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نماینده منتخب مسجدسلیمان در مجلس تغییر کرد + فیلم گوترش: گزارش‌ها درباره ناامنی غذا در غزه تکان دهنده است شهادت مدیر عملیات پلیس نوار غزه پس از هلاکت یک صهیونیست مجلس شهرداری‌ها را مکلف به صدور مجوز حفاری فیبر نوری در معابر کرد آیا مرگ چارلز سوم، پادشاه انگلستان صحت دارد؟ + بیانیه کاخ باکینگهام معاون وزیر کشور: ۲۷ شهرستان در ایام انتخابات ظرفیت بروز ناآرامی را داشت | داعش هم انتخابات را هدف گرفت مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود نخستین اظهار نظر انتخاباتی ترامپ درباره ایران تایید صحت انتخابات مجلس در ۱۸۹ حوزه انتخابیه دیگر (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) رئیس‌جمهور: سوداگری در حوزه غذا پذیرفتنی نیست | کسانی که با جان مردم بازی می‌کنند، به قانون سپرده شوند فرماندار مشهد: دغدغه مسئولان پابرجا ماندن سرمایه اجتماعی است طالبان: مواضع مرزی پاکستان را زیر آتش گرفتیم + فیلم
سرخط خبرها

تذکر نمایندگان مجلس به رئیسی درباره «همسان‌سازی و افزایش حقوق بازنشستگان» و اجرای «رتبه‌بندی معلمان بدون برگزاری آزمون»

  • کد خبر: ۱۱۴۷۸۵
  • ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
  • ۱
تذکر نمایندگان مجلس به رئیسی درباره «همسان‌سازی و افزایش حقوق بازنشستگان» و اجرای «رتبه‌بندی معلمان بدون برگزاری آزمون»
عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نمایندگان به رئیس جمهور درباره لزوم همسان سازی حقوق بازنشستگان و افزایش سالیانه حقوق کارکنان قراردادی به خصوص قرارداد موقت وزارت نفت را قرائت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمحسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.

-تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزیر بهداشت درخصوص لزوم رسیدگی به کمبود خودرو‌های اورژانس زمینی و نبود اورژانس دریایی در جزایر استان هرمزگان و تذکر به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر لزوم حمایت از سازمان شیلات از موج شکن‌های شهرستان قشم.

-تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه ۲۰ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو درباره لزوم تسریع در اجرای بند و تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۱ در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران کارکنان شرکتی آب منطقه‌ای اصفهان و طرح آبرسانی به کاشان و تذکر به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات مبنی بر لزوم تسریع در اجرای طرح‌های توسعه‌ای شبکه مخابراتی و رفع مشکلات تلفن ثابت، همراه و اینترنت شهرستان‌های شاهین شهر، میمه و برخوار.

-تذکر محمد کعب عمیر نماینده شوش به رئیس جمهور مبنی بر لزوم همسان سازی حقوق بازنشستگان و توجه به این قشر.

-تذکر سیدحمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر لزوم تسریع در پرداخت پول گندم کشاورزان شهر‌های منطقه.

-تذکر پرویز اوسطی نماینده قروه خطاب به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر لزوم تسریع در انتخاب پیمانکار و اجرای طرح آبخیزداری حوضه آبخیز حاجی چای و احداث آب بند سریش آباد قروه و تذکر به وزیر صمت مبنی بر لزوم تسریع در واگذاری معدن قزل قایه شهر سریش آباد به شهرداری سریش آباد.

-تذکر هاجر چنارانی نماینده نیشابور به وزیر آموزش درباره ضرورت تعیین تکلیف معلمان قرآن جامانده از آزمون سال ۱۴۰۰.

-تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک به همراه جمعی از نمایندگان خطاب به رئیس جمهور درباره ضرورت رعایت عدالت در پرداخت حقوق بازنشستگان.

-تذکر حسین میرزایی نماینده اصفهان و جمعی از نمایندگان خطاب به رئیس جمهور مبنی بر لزوم توجه به دیدگاه‌های بازنشستگان در خصوص میزان و نحوه افزایش حقوق آن‌ها و تذکر به رئیس جمهور مبنی بر انحلال ستاد ملی کرونا با توجه به رفع اضطرار کرونا در کشور و اتخاذ تصمیم‌ها از مجاری قانونی.

-تذکر مهدی عسگری نماینده مردم کرج به وزیر آموزش و پرورش درباره ضرورت پرداخت بدهی معلمان اعزام به خارج و تأدیه مطالبات معلمان و تذکر به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر صمت مبنی بر ضرورت تأمین و تنظیم بازار کالا‌های مصرفی بعد از اجرای سیاست‌های حذف ارز ترجیحی و تشدید نظارت بر تولیدکنندگان و عاملان فروش شرکت‌های تولیدی و توزیعی.

-تذکر فرهاد بشیری نماینده پاکدشت به وزرای راه و کشور مبنی بر لزوم بر خارج شدن قطار مسافربری مشهد-یزد و اتخاذ تدابیر لازم برای حادثه دیدگان.

-تذکر غلامعلی کوهساری نماینده رامیان و جمعی از نمایندگان به وزیر راه درخصوص ضرورت آسفالت راه‌های فرعی و روستایی منطقه و تأمین روشنایی مسیر آزادشهر-گنبد کاووس و پلیس راه آزادشهر به رامیان و علی آباد و تذکر به وزیر آموزش مبنی بر لزوم حل مشکلات فرهنگیان از جمله اجرای رتبه بندی آن‌ها بدون برگزاری آزمون و تعیین تکلیف نیرو‌های نهضت سوادآموزی و خرید خدمت.

-تذکر علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور مبنی بر ضرورت افزایش سالیانه حقوق کارکنان قراردادی به خصوص قرارداد موقت وزارت نفت.

-تذکر احمد نادری نماینده تهران و جمعی از نمایندگان به وزیر خارجه مبنی بر لزوم برخورد با برگزارکنندگان آزمون بورسیه تحصیلی برای دانش آموزان ایرانی توسط مؤسسه‌ای ترکیه‌ای به صورت غیرقانونی در تهران.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهباز
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
0
0
حقوق که حق بازنشستگان تامین اجتماعی هست رو بپردازيد همسان‌سازی پیشکش
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->