آمریکا: قصد اعزام نیرو به اوکراین را نداریم رژه سراسری شناور‌های بسیج دریایی به‌مناسبت روز قدس برگزار می‌شود عمان: ایران می‌تواند نقش موثری در ایجاد آتش‌بس در غزه ایفا کند ​​​​​​​بورل: اتحادیه اروپا بر سر تحریم شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست به توافق رسید وزیران صهیونیست تهدید به ترک کابینه نتانیاهو کردند صحت انتخابات مجلس در تمامی حوزه‌ها تایید شد دریادار تنگسیری: گذشت زمانی که آمریکا و انگلیس بتوانند نفت این ملت را بدزدند آمریکا، خواستار توضیح اسرائیل درباره اسارت خبرنگار الجزیره شد آمریکا به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه واکنش نشان داد تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو در میانه تنش‌ها در مورد غزه سازمان ملل: قحطی قریب الوقوع در شمال غزه بحرانی بی‌سابقه است حمله‌های هوایی شدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نماینده منتخب مسجدسلیمان در مجلس تغییر کرد + فیلم گوترش: گزارش‌ها درباره ناامنی غذا در غزه تکان دهنده است شهادت مدیر عملیات پلیس نوار غزه پس از هلاکت یک صهیونیست مجلس شهرداری‌ها را مکلف به صدور مجوز حفاری فیبر نوری در معابر کرد آیا مرگ چارلز سوم، پادشاه انگلستان صحت دارد؟ + بیانیه کاخ باکینگهام معاون وزیر کشور: ۲۷ شهرستان در ایام انتخابات ظرفیت بروز ناآرامی را داشت | داعش هم انتخابات را هدف گرفت مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود نخستین اظهار نظر انتخاباتی ترامپ درباره ایران تایید صحت انتخابات مجلس در ۱۸۹ حوزه انتخابیه دیگر (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) رئیس‌جمهور: سوداگری در حوزه غذا پذیرفتنی نیست | کسانی که با جان مردم بازی می‌کنند، به قانون سپرده شوند
سرخط خبرها

یمن: موشک‎‌های ما به تمام نقاط خاک متجاوزان می‌رسد

  • کد خبر: ۱۱۴۸۲۴
  • ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
یمن: موشک‎‌های ما به تمام نقاط خاک متجاوزان می‌رسد
رهبر انصارالله یمن گفت: «ما موشک بالستیک دوربُردی می‌سازیم که به هر نقطه‌ای در کشورهای عضو ائتلاف متجاوز در مجاورمان می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن، عصر امروز (چهارشنبه)، در دیدار با سران و مردم استان حجه یمن به سخنرانی پرداخت.

بنابر گزارش پایگاه خبری شبکه «المسیره»، رهبر انصارالله ابتدا اظهار داشت: «ما در سال هشتم مقابله با تجاوزهای آمریکا و عربستان سعودی قرار داریم و الحمدلله مرحله‌های سخت و چالش‌های بزرگی را پشت سر گذاشته‌ایم. استان حجه از روز اول تجاوز با مشارکت زیاد، نقش برجسته و بخشش‌های بزرگ خود که مظهر ارزش‌های ایمانی است، همواره در میدان حاضر بوده است.»

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی در بخش دیگری گفت:‌ «دشمنان با محاصره می‌خواستند مردم را علیه یکدیگر بشورانند و واکنش آن‌ها متوجه داخل کشور باشد. دشمن در تمام توطئه‌های خود برای ایجاد فتنه در داخل و جنگ تبلیغاتی شکست خورد و با هوشیاری ملت ما مواجه شد. دشمن بسیاری‌ از قتل‌عام‌های خود را در مراسم‌های عروسی و بازارهای استان جحه انجام داد.»

وی افزود: «پایداری و ثابت‌قدمی ما، دشمن را سرخورده کرد و باعث شد در یأس و خسران به سر ببرد. کشورهای مختلفی در جهان غافلگیر شدند و با احترام به مردم یمن نگاه کردند. ما مسیر طولانی‌ای را پیموده‌ایم و به اذن الهی و اجرای فرامین خداوند، آینده خوب خواهد بود ان‌شاءالله. سیاست‌های آمریکا و در ورای آن لابی یهودی بحران‌های بزرگی در کشورهای مختلف ایجاد کرده و این به جهان اسلام کشیده می‌شود.»

رهبر انصارالله ادامه داد: «آمریکا برای باز کردن درهای جدید جنگ و بحران با روسیه و چین اقدام کرد. جنگ در اوکراین نتیجه سیاست‌های جنگ‌افروزانه آمریکا و فتنه‌افکنی‌های این کشور در جامعه بشری است. در برابر بحران‌های بین‌المللی و توطئه‌های دشمن ما دو گزینه در پیش داریم: یا غفلت و بی‌مسئولیتی و ناامیدی که در این صورت بحران‌ ما را له می‌کند یا حرکت ایمانی و تحرک با تکیه و اعتماد به خداوند.»

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی همچنین خبر داد: «در بُعد نظامی، ما با یاری خداوند نتایج بزرگی کسب کردیم که اولین مورد آن جلوگیری از اشغال کامل کشور توسط متجاوزان بود. پیش‌بینی می‌شود که دشمن اقدامات خود را تکرار کند. ما باید جبهه‌ها را تقویت کنیم و توانمندی‌های نظامی خود را بسازیم. به لطف خداوند، در توانمندی‌های نظامی به سطحی رسیده‌ایم که بسیاری از کشورهای عربی از آن برخوردار نیستند.»

وی اضافه کرد: «ما موشک بالستیک دوربُردی می‌سازیم که به هر نقطه‌ای در کشورهای عضو ائتلاف متجاوز در مجاورمان می‌رسد. تولید انواع موشک ادامه دارد و بهبود و توسعه‌یافته است و روز به روز نقطه‌زن‌تر، قوی‌تر، ویران‌کننده‌تر و کشنده‌تر می‌شود. با وجود سامانه‌های آمریکایی گران‌قیمت و پیشرفته، دشمنان در مقابله با موشک‌های ما ناموفق بودند.»

رهبر انصارالله همچنین گفت: «بُعد ساخت و ساز مورد توجه و اهتمام قرار گرفت و کارکنان در این حوزه با صبر، فداکاری، تحقیق و پژوهش و توانمندی به کار خود ادامه دادند و در نتیجه موفقیت‌های بزرگی حاصل شد. از کُلت تا کلاشینکوف و توپ و موشک و انواع تسلیحات ساخت داخل که این یک دستاورد بزرگ و در تمامی زمینه‌ها امیدوارکننده است.»

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی در بخش دیگری از سخنانش خواستار همکاری به ویژه در سطوح امنیتی برای مقابله با دشمن شد و بیان کرد: «حتما در بُعد امنیتی و مردمی باید همکاری داشته باشند و روابط محترمانه‌ای با جامعه ایجاد شود.»

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->