سردار فدوی: موفقیت ایران در حمله موشکی بسیار بزرگ بود تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود + جزئیات آمریکا چهار نهاد چینی و بلاروسی را به اتهام همکاری با پاکستان تحریم کرد امیرعبدالهیان: توسعه دامنه جنگ و تنش به نفع هیچ طرفی در منطقه نیست وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکوم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون دبیرکل حزب الله: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید کنایه همراه امیرعبداللهیان به خبرنگاری درباره حمله ادعایی اسرائیل + فیلم ابراز نگرانی عراق از حمله به برخی مواضع در اصفهان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین
سرخط خبرها

سیل در جنوب افغانستان ده‌ها منزل مسکونی را تخریب کرد

  • کد خبر: ۱۱۵۸۸۹
  • ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
سیل در جنوب افغانستان ده‌ها منزل مسکونی را تخریب کرد
در ادامه وقوع حوادث طبیعی در افغانستان ده‌ها منزل مسکونی و صدها هکتار زمین کشاورزی جاری شدن سیل در دو ولایت جنوبی این کشور تخریب شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مقام‌های محلی ولایت‌های لوگر و پکتیا اعلام کردند که به دنبال جاری شدن سیل در این دو ولایت صدها هکتار زمین زراعی و ده‌ها منزل مسکونی ساکنان این مناطق تخریب شده است.

طبق این گزارش، در پی باران‌های موسمی و سرازیر شدن سیل در پکتیا ۱۰۰ هکتار زمین کشاورزی و چندین منزل مسکونی تخریب شده است.

از طرف دیگر، فرماندهی پلیس لوگر نیز گفته است که به دنبال بارش شدید باران و جاری شدن سیل چندین منزل مسکونی و مزارع زنبور عسل در این ولایت تخریب شده است.

مقامات طالبان تاکنون در خصوص تلفات جانی این حوادث اطلاع رسانی نکردند.

این در حالی است که روز گذشته سه شنبه نیز براثر تندباد برخی از مغازه‌ها در زابل تخریب شده و پنل‌های خورشیدی که منبع تامین انرژی در این منطقه است نیز به صورت کامل از بین رفته است.

گفتنی است که باد شدید در مرکز زابل و چندین شهرستان و برخی نقاط قندهار، فعالیت‌های روزمره‌ مردم را مختل کرده و خسارات مالی به بار آورده است.

افغانستان طی چند هفته اخیر شاهد وقوع حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله بوده و بارش باران و برف شدید بوده است.

بر اساس اعلام مقامات حکومت سرپرست افغانستان در نتیجه سیل‌های و زلزله ویرانگر اخیر در این کشور ۱۹۰۰ تن جان باخته، ۲هزار نفر زخمی شده و هزاران راس دام و خانه مسکونی نیز تخریب شده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->