نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر
سرخط خبرها

ساپینتو رضاوند را برای استقلال می‌خواهد

  • کد خبر: ۱۱۶۳۴۳
  • ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
ساپینتو رضاوند را برای استقلال می‌خواهد
مربیان استقلال بازیکن این تیم که به فولاد رفته را می‌خواهند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شش بازیکن استقلال در ابتدای فصل به صورت قرضی راهی تیم‌های دیگر لیگ شدند و در حال حاضر با اتمام زمان قراردادشان با تیم‌های دیگر مدیران استقلال باید تکلیفشان را مشخص کنند.

این در حالی است که شش بازیکن استقلال که در حال حاضر بازیکن آبی‌ها محسوب می‌شوند شرایط مشخصی ندارند و از میان این نفرات تنها آرش رضاوند است که به گروه بازیکنان و اعضای این تیم دعوت شده و قرار است در تمرینات خود را به ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم معرفی کند.

قاسمی نژاد، رابط، خادمی پور، مرادی و کریم زاده بازیکنانی هستند که استقلال به آن‌ها نیازی ندارد و این نفرات نیز پیش از آغاز تمرینات خواستار این شدند که باشگاه تکلیفشان را مشخص کند تا بتوانند باشگاه جدید خود را انتخاب کنند.

شنیده می‌شود با توجه به جذب چند بازیکن جوان در پست‌های مختلف و همچنین شرایط فعلی استقلال تنها رضاوند مورد تایید استقلالی‌ها قرار دارد و سرمربی تیم نیز باقی نفرات را در روز‌های آغاز تمرینات به باشگاه واگذار می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->