فرمانده سپاه تهران بزرگ خبر داد: برگزاری اجتماع بزرگ مهر فاطمی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی

  • کد خبر: ۱۱۶۴۹۹
  • ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
فرمانده سپاه تهران بزرگ خبر داد: برگزاری اجتماع بزرگ مهر فاطمی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه اجتماع بزرگ مهر فاطمی فردا در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم از مادران شهدای امر به معروف و فعالان و کنشگران این عرصه تجلیل خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز (دوشنبه) با اشاره به هفته عفاف و حجاب و هفته امامت و ولایت اظهار داشت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب اجتماع بزرگ مهر فاطمی فردا در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی با حضور بانوان برگزار خواهد شد.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: در این مراسم گروه‌های بسیج نوجوانان و مادران آن‌ها حضور پیدا خواهند کرد و به مسئله حجاب در اسلام تبیین خواهد شد. همچنین در این اجتماع خواهران مطالبات خود را در مسئله حجاب بانوان مطرح خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم از مادران شهدای امر به معروف و نهی از منکر و فعالان و کنشگران در عرصه امر به معرف و نهی از منکر تجلیل خواهد شد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ درباره عید غدیر گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت ۱۱۰ مراسم محوری در مساجد حسینیه‌ها، امامزاده‌ها و بخشی از ادارات و کارخانه‌ها جشن غدیر برگزار خواهد شد؛ در روز عید غدیر از سال ۱۸ تا ۲۳ جشن عید غدیر با اهدا گل و پذیرای برگزار خواهد شد.

وی گفت: در روز عید غدیر یک میلیون ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم با کمک مردم بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: در دهه امامت و ولایت ۱۱۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی گفت: در رور عید غدیر یک میلیون ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم با کمک مردم بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: در دهه امامت و ولایت ۱۱۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی افزود: در چهار نقطه توچال، پارک سرخه حصار، ارتفاعات شهرک محلاتی و آبشار تهران برنامه صبح و نشاط و کوهپیمایی برای خانواده‌ها برگزار خواهد شد.

سردار حسن زاده در خصوص بسته‌های معیشتی و شناسایی نیازمندان گفت: بانک اطلاعاتی خوبی به صورت محله‌ای در خصوص نیازمندان تشکیل شده است و به صورت هماهنگ با دیگر دستگاه‌ها اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی خواهیم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->