ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

توییتر با قابلیت جدیدش نوشتن توضیح برای تصاویر را یادآوری می‌کند

  • کد خبر: ۱۱۶۹۸۶
  • ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
توییتر با قابلیت جدیدش نوشتن توضیح برای تصاویر را یادآوری می‌کند
توییتر اکنون به‌صورت آزمایشی، استفاده از متن جایگزین را به کاربران خود اطلاع‌رسانی می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز - توییتر به صورت آزمایشی، در هنگام انتشار توییتی جدید حاوی تصویر، به کاربران یادآوری می‌کند تا برای عکس‌های خود متن جایگزین (alt text) را اضافه کنند:

«اگر فراموش می‌کنید توضیحات تصویر را اضافه کنید، فعال‌کردن سیستم یادآور یک لطف بزرگ برای خود شما در آینده و برای همه در توییتر خواهد بود. در واقع، اگر همه آن را روشن کنند به یکدیگر کمک خواهند کرد.»

کاربران با استفاده از متن جایگزین یا همان alt text می‌توانند درباره عکس‌های خود توضیحاتی ارائه کنند. گاهی اوقات زمانی که تصویر به‌درستی بارگیری نمی‌شود، این توضیحات برای کاربران ظاهر خواهد شد، اما مهم‌تر از آن، اگر فردی برای تصویر خود متن جایگزین (alt) نوشته باشد، تصویر به صورت صوتی برای کاربران نابینا یا کم‌بین توصیف می‌شود.

برای بررسی این موضوع که ویژگی جدید در دسترس شما قرار گرفته یا نه، می‌توانید به تنظیمات حساب خود بروید و سپس گزینه «Accessibility» را انتخاب کنید. پس از آن در سربرگ «Images» می‌توانید نمایش این هشدار را فعال کنید. (تصویر زیر)

سخنگوی توییتر توضیح داد که آزمایش این ویژگی از امروز با گروه کوچکی از کاربران در اندروید، iOS و وب شروع شده و طی هفته‌های آینده برای عرضه گسترده‌تر برنامه‌ریزی شده است.

توییتر در اوایل سال جاری قابلیت اضافه کردن متن جایگزین به عکس‌ها را در دسترس تمام کاربران قرار داد. اکنون در گوشه پایین عکس‌هایی که با وجود alt text منتشر شده باشند، یک نشان «ALT» نمایش داده می‌شود و زمانی که کاربران روی آن کلیک کنند، توضیحات تصویر را دریافت خواهند کرد.

با این وجود، بسیاری از کاربران استفاده از این ویژگی را فراموش می‌کنند یا حتی اهمیت چندان زیادی برای آن‌ها ندارد. وجود یک سیستم اطلاع‌رسانی می‌تواند این مشکل را تا حد زیادی برطرف کند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->