معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

توییتر از ایلان ماسک شکایت میکند

  • کد خبر: ۱۱۶۱۹۶
  • ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
توییتر از ایلان ماسک شکایت میکند
ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان رسما از خرید توییتر منصرف شده و پیشنهاد 44 میلیارد دلاری خود را پس گرفته است. حالا این شبکه اجتماعی اعلام کرده که قصد دارد از ماسک شکایت کند و همچنین در یادداشتی به کارمندان خود گفته درباره این معامله توییت نکنند.

به گزارش شهرآرانیوز، «برت تیلور»، رئیس هیئت مدیره توییتر پس از اینکه تیم حقوقی ماسک اعلام کرد که او می‌خواهد از این معامله خارج شود، در توییت خود نوشت: «هیئت مدیره توییتر متعهد است تا این معامله را بر اساس قیمت و شرایط توافق شده با آقای ماسک نهایی کند و قصد دارد تا اقدامات قانونی را برای اجرای توافقنامه ادغام دنبال کند. ما مطمئن هستیم که در دادگاه دلاور پیروز خواهیم شد.»

پیشنهاد خرید توییتر به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار در اردیبهشت ماه توسط ایلان ماسک مطرح شد، اما قرارداد بین آن‌ها به دلیل تعداد کاربران فیک و بات‌های این شبکه اجتماعی متوقف شد. در حالی که توییتر ادعا کرد نزدیک به ۵ درصد کاربران این پلتفرم جعلی هستند، ماسک تعداد آن‌ها را بسیار بالاتر می‌دانست و به همین دلیل اعلام کرده بود تا زمانی که تعداد دقیق آن‌ها مشخص نشود، معامله ادامه پیدا نخواهد کرد.

هشدار به کارمندان توییتر: درباره قرارداد توییت نکنید!
در همین حال، توییتر با ارسال یک یادداشت داخلی به کارمندان خود اعلام کرده که از توییت کردن یا به اشتراک گذاشتن هرگونه اظهارنظری در مورد این قرارداد خودداری کنند.

در واقع پس از اینکه روز گذشته اخباری مبنی بر اینکه ماسک قصد دارد از این معامله خارج شود منتشر شده بود، برخی کارمندان توییتر با این موضوع شوخی کردند. به عنوان مثال، یکی از کارمندان در توییت خود به بازدید کارکنان از دیزنی اشاره کرده که پس از اعلام قرارداد ماسک، به عنوان اقدامی برای کاهش هزینه‌ها لغو شده بود.

در بخشی از این یادداشت آمده است: «از آنجایی که این یک موضوع حقوقی در حال انجام است، باید از توییت کردن، تضعیف یا به اشتراک گذاشتن هرگونه نظری در مورد آن خودداری کنید. در صورت امکان، اطلاعات تازه را به اشتراک خواهیم گذاشت، اما لطفا بدانید که با محدودیت‌هایی نیز روبرو هستیم.»

زمانی که ماسک و توییتر برای اولین بار این قرارداد را امضا کرده بودند، هر دو طرف توافق کردند که در صورت انصراف به دلایل خاص،  یک میلیارد دلار هزینه فسخ یا جریمه آن را پرداخت کنند. ماسک موافقت کرده بود تا در صورتی که نتواند بودجه مورد نیاز برای خرید را تامین کند (که تاکنون موفق به انجام این کار شده) جریمه را پرداخت کند. توییتر نیز موافقت کرده بود تا در صورت یافتن خریدار دیگری یا در صورتی که هیئت مدیره به انصراف رای دهند، جریمه را پرداخت کند.

با توجه به اینکه توییتر قصد دارد از ایلان ماسک شکایت کند، می‌توان انتظار داشت که این معامله عجیب‌وغریب به‌زودی به یک نبرد حقوقی طولانی و بزرگ تبدیل شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->