احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟ استقلال مجمع مشورتی ندارد استقلال جرایم مربیان را نمی‌دهد اردوی استقلال در حوالی مرز ایران! سرگرمی جدید سرمربی سابق استقلال خداحافظی احساسی عبدالکریم حسن از هواداران پرسپولیس + عکس حضور طارمی در ترکیب اصلی اینتر در دیداری دوستانه تعداد کشتی‌گیران هر قاره در المپیک پاریس مشخص شد | حسن یزدانی نماد کشتی آسیا
سرخط خبرها

رضاوند فولادی می‌ماند یا به استقلال برمی‌گردد؟

  • کد خبر: ۱۱۷۲۳۲
  • ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
رضاوند فولادی می‌ماند یا به استقلال برمی‌گردد؟
وضعیت آرش رضاوند برای فصل آینده همچنان نامعلوم است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، آرش رضاوند پس از یک نیم فصل بازی قرضی در تیم فولاد خوزستان به استقلال بازگشته است. این بازیکن سال گذشته مورد انتقاد بسیاری از هواداران استقلال بود و فرهاد مجیدی با تصمیم او برای جدایی موافقت کرد.

رضاوند نیم فصل دوم به صورت قرضی راهی فولاد شد و توانست در این تیم نمایش خوبی داشته باشد. با پایان فصل، رضاوند خواستار گرفتن رضایت‌نامه دائمی خود برای رفتن به فولاد شد، چرا که جواد نکونام او را می‌خواست، اما مسئولان استقلال اجازه این کار را ندادند. مدیران استقلال بار‌ها خواهان معاوضه رضاوند با بازیکنانی، چون علیرضا کوشکی، نجاریان و ... شدند که فولادی‌ها مخالفت کردند.

باشگاه استقلال هم به رضاوند پیغام داده که به راحتی اجازه جدایی او و پیوستن به فولاد را نمی‌دهد چرا که مسئولان فولاد هیچ همکاری نکرده‌اند. آن‌ها حتی گفته‌اند در صورتی که ساپینتو او را نخواهد باز هم رضایت‌نامه‌اش برای فولاد صادر نمی‌شود، مگر اینکه اتفاقات دیگری بیفتد. رضاوند در اولین جلسه تمرینی استقلال از ساپینتو خواست با جدایی‌اش موافقت کند که سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان از او خواست بماند تا وضعیت او را بررسی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->