معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

برنامه‌هایی که به شما برای داشتن یک سفر خوب کمک می‌کنند

  • کد خبر: ۱۱۷۶۷۲
  • ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
برنامه‌هایی که به شما برای داشتن یک سفر خوب کمک می‌کنند
بعد از تمام شدن کنکور و امتحان‌های مدارس و دانشگاه‌ها، خیلی از خانواده‌ها قصد رفتن به سفر می‌کنند تا برای چند روز هم که شده ذهنشان را از دغدغه‌ها و مشغله‌های مختلفی که در طول سال با آن روبه‌رو هستند آزاد کنند. در این مطلب، می‌خواهیم چند برنامه کاربردی برای سفر رفتن معرفی کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز - بعد از تمام شدن کنکور و امتحان‌های مدارس و دانشگاه‌ها، خیلی از خانواده‌ها قصد رفتن به سفر می‌کنند تا برای چند روز هم که شده ذهنشان را از دغدغه‌ها و مشغله‌های مختلفی که در طول سال با آن روبه‌رو هستند آزاد کنند. با پیشرفت تلفن‌های هوشمند و محبوبیت زیاد برنامه‌های گوشی، حالا جای اینکه از نقشه‌های فیزیکی کمک بگیرید، از دیگران آدرس بپرسید و ساعت‌ها به دنبال مکان مناسبی برای سکونت بگردید، کافی است اپلیکیشن مورد نیاز خود را نصب و با آن در کمترین زمان ممکن نیازهایتان را برطرف کنید. در این مطلب، می‌خواهیم چند برنامه کاربردی برای سفر رفتن معرفی کنیم.

برنامه‌هایی که به شما برای داشتن یک سفر خوب کمک می‌کنندچمدان

جمع‌آوری وسایل و آماده کردن چمدان همیشه یکی از کار‌های لذت‌بخش و سخت هر سفری است. خیلی از افراد به صورت ذهنی فهرست وسایل موردنیاز را جمع می‌کنند. یکی از بدترین اتفاقات این است که بعد از حرکت به سمت مقصد متوجه شوید به طور مثال شناسنامه خود را جا گذاشته‌اید. اپلیکیشن چمدان برای جلوگیری از این‌گونه اتفاقات ساخته شده است. با این اپلیکیشن می‌توانید فهرست وسایل را بسازید و هم‌زمان با جمع‌آوری، تیک آن‌ها را هم بزنید تا مطمئن باشید چیزی را جا نخواهید گذاشت.

برنامه‌هایی که به شما برای داشتن یک سفر خوب کمک می‌کنندهمگردی

ایران ۱,۶۴۸,۱۹۵ کیلومتر مربع مساحت دارد و بدیهی است که برای یافتن نقطه مناسب برای سفر در این سرزمین پهناور، به یک راهنما احتیاج داریم. همگردی می‌تواند نقش همین راهنما را به عنوان اپلیکیشن گردشگری داشته باشد، برنامه‌ای که هم نقطه‌های دیدنی شهر‌های مختلف را نشان می‌دهد و هم به کمک آن نزدیک‌ترین رستوران‌ها یا مراکز فرهنگی را به همراه اطلاعاتی درباره آن‌ها و نظرات کاربران می‌توانید پیدا کنید. حتی اگر هنوز انتخاب نکرده‌اید به کجا بروید، باز اپلیکیشن با فیلتر‌های جست‌وجو و بخش «یه جای باحال» خود کمکتان می‌کند.

برنامه‌هایی که به شما برای داشتن یک سفر خوب کمک می‌کنند۱۴۱

قبل از سفر و برای اینکه غافل‌گیر نشوید، بهتر است چند موضوع را حتما چک کنید. وضعیت آب‌وهوا، ترافیک راه، جزئیات مربوط به تصادفات جاده‌ها و در حالت کلی همه چیز‌هایی که امکان دارد در طول سفر با آن‌ها روبه‌رو شوید. خوشبختانه ۱۴۱ که از سوی «مرکز مدیریت راه‌های کشور» منتشر شده، همه این اطلاعات را در قالب یک اپلیکیشن جمع‌آوری کرده است و لحظه‌به‌لحظه می‌توانید از جدیدترین اتفاقات و نکات مهم جاده‌ها با خبر شوید.

برنامه‌هایی که به شما برای داشتن یک سفر خوب کمک می‌کنندامداد خودرو

از قدیم گفته‌اند «اتفاق است و پیش می‌آید» و چه بهتر که برای این پیشامد‌ها خودمان را آماده کنیم. شرکت امدادخودرو برای راحتی بیشتر کاربران اپلیکیشنی ساخته است که به واسطه آن نه‌تن‌ها قابلیت ثبت درخواست امداد، پیگیری و دیدن صورت حساب‌ها را دارید بلکه به کمک بخش آموزش و راهنمای تعمیر خودرو نیز با بعضی نکات پایه‌ای که دانستن آن‌ها خالی از لطف نیست آشنا می‌شوید. اما با همه این ویژگی‌ها، نکته مثبت اپلیکیشن اینجاست که موقعیت‌یابی توسط خود برنامه انجام می‌شود. البته اگر اینترنت آنتن بدهد.

برنامه‌هایی که به شما برای داشتن یک سفر خوب کمک می‌کنندFoursquare

هرچند این روز‌ها اینستاگرام به آچارفرانسه کاربران ایرانی تبدیل شده است و برای هر موضوعی در آن پست می‌گذارند، اگر به دنبال یک شبکه اجتماعی متمرکزتر برای یافتن مکان‌های موردعلاقه هستید، Foursquare با جامعه بزرگش بهترین گزینه ممکن است. در اینجا می‌توانید امتیازات کاربران به مکان‌های مختلف (مخصوصا رستوران‌ها، کافه‌ها و فست‌فودها) را ببینید، نظراتشان را بخوانید و با گرفتن راهنمایی از بقیه بهترین نقطه از شهر را برای رفتن انتخاب کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->