علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

تحویل کارت سوخت تاکسی ون‌ها از فردا ۲۴ آذر

  • کد خبر: ۱۱۷۷۷
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
تحویل کارت سوخت تاکسی ون‌ها از فردا ۲۴ آذر
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: به دنبال اجرای طرح سهمیه بندی سوخت، کارت‌های سوخت جدید تاکسی‌های ون با ۶۰۰ لیتر سهمیه از فردا یکشنبه ۲۴ آذر ماه تحویل داده می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی ضامنی افزود: در تهران، برای آن دسته از رانندگان تاکسی‌های ون که پروانه فعالیت آن‌ها دارای اعتبار است، پیامک ارسال خواهد شد و آن‌ها باید با مراجعه به محل اعلامی نسبت به دریافت کارت سوخت خود اقدام کنند.
وی افزود: آن دسته از رانندگانی هم که پروانه فعالیت آن‌ها منقضی شده است، باید با مراجعه به سازمان تاکسیرانی تهران نسبت به تمدید پروانه خود اقدام کنند تا کارت سوخت برای آن‌ها صادر شود.
ضامنی خاطرنشان کرد: در سایر شهر‌های کشور نیز رانندگان تاکسی‌های ون می‌توانند از روز دوشنبه ۲۵ آذر ماه برای دریافت کارت سوخت جدید خود به سازمان‌های تاکسیرانی مراجعه و کارت خود را تحویل بگیرند.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزود: با توجه به زمان کم باقی مانده تا پایان آذر و به منظور استفاده کامل رانندگان از این سهمیه، مابه التفاوت ۲۰۰ لیتری سهمیه سوخت آذرماه رانندگان، بر اساس هماهنگی‌هایی که با وزارت کشور و شرکت نفت صورت گرفته است، در سهمیه دی ماه آن‌ها لحاظ می‌شود و کارت سوخت تاکسی‌های ون در دی ماه ۸۰۰ لیتر شارژ خواهد شد، اما از بهمن ماه به صورت ماهانه کارت سوخت این خودرو‌ها ۶۰۰ لیتر شارژ می‌شود.
ضامنی گفت: کارت‌های سوخت قدیمی ون‌ها تا پایان آذرماه فعال است و تاکسیرانان می‌توانند از باقیمانده سهمیه آن تا پایان ماه جاری استفاده کنند و مدارک لازم برای تحویل کارت سوخت، اصل و کپی کارت خودرو و کارت ملی است.
بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه بندی شد. طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان و همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->