نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین| برد با اعمال شاقه پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی در جام حذفی انگلیس (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال
سرخط خبرها

آغاز مسابقات ورزشی بانوان معلم بعد از ۱۶ سال توقف

  • کد خبر: ۱۱۷۸۲۵
  • ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
آغاز مسابقات ورزشی بانوان معلم بعد از ۱۶ سال توقف
مشهد به‌مدت پنج روز میزبان مسابقات فرهنگی‌ورزشی آموزش‌وپرورش است.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ مشهد به‌مدت پنج روز میزبان بانوان معلم سراسر کشور است که در رشته‌های مختلف با یکدیگر رقابت می‌کنند.
مراسم افتتاحیه مسابقات فرهنگی‌ورزشی کارکنان و دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه کشور به‌میزبانی مشهد و در جوار حرم حضرت‌رضا (ع) برگزار شد. مسابقات فرهنگی‌ورزشی به‌نام شهید شاخص تربیت‌بدنی، «ابراهیم هادی»، مزین شده است. در این مسابقات نهصد نفر از بانوان فرهنگی شامل ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و عوامل داوری این دوره از مسابقات حضور دارند و زنان معلم و ورزشکار در سه رشته بدمینتون، والیبال و پینگ‌پنگ با یکدیگر رقابت خواهند کرد. مسابقات ورزشی بانوان معلم سراسر کشور از روز گذشته ۲۸تیر در مشهد آغاز شده است و تا پنج روز ادامه خواهد یافت. نکته بسیار مهم این رقابت‌ها برگزاری مسابقات ورزشی بانوان معلم سراسر کشور بعد از شانزده سال توقف است که نقطه شروع دوباره آن از مشهد بوده است.

اهمیت حضور معلم‌های ورزشکار و پهلوان

یوسف نوری، وزیر آموزش‌وپرورش، در آیین افتتاحیه برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان خواهر سراسر کشور که در تالار قدس حرم‌مطهررضوی برگزار شد، گفت: معلمان افسران سپاه پیشرفت نظام هستند و با تربیت آینده‌سازان ایران در استقلال کشور نقش‌آفرین هستند. در آموزش‌وپرورش معلم ورزشکار و پهلوان کم نداریم؛ معلمانی که نقش مهمی در تربیت دانش‌آموزان ایفا می‌کنند و شعار «ما می‌توانیم» را تحقق بخشیدند.

خراسان‌رضوی یکی از ۳ میزبان بزرگ رقابت‌های ورزشی

سیدامیر شوشتری، مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی، در افتتاحیه این رقابت‌ها گفت: دولت سیزدهم اعتبارات بسیاری برای رشد ورزش مدارس اختصاص داده است و این نوید را خواهیم داد که تیمی قوی پای کار است و پروژه‌های ورزشی بسیاری در استان درحال راه‌اندازی است و عدالت ورزشی در دورترین مکان‌ها محقق می‌شود.

او ادامه داد: متأسفانه فعالیت‌های ورزشی و تربیت‌بدنی حدود ۲۶ ماه تحت‌تأثیر کرونا قرار گرفت و دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی کمتر توانستند بهره ببرند. تعطیلی مدارس به این فعالیت‌ها صدمه زد که برای جبران خسارت، برنامه‌های هدفمندی برای رشد ورزش استان سنجیده شده است. بااین‌حال، به خود می‌بالیم که استان خراسان‌رضوی یکی از سه میزبان بزرگ در مسابقات ورزشی کشور است.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و رئیس ستاد برگزاری مسابقات خاطرنشان کرد: استان خراسان‌رضوی به‌عنوان میزبان مسابقات ورزشی و همچنین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور انتخاب شده است.

شوشتری با اشاره به اهمیت و نقش فعالیت‌های پرورشی، فرهنگی و ورزشی در حفظ و تأمین سلامت روحی و جسمی دانش‌آموزان به‌ویژه دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه بیان کرد: یکی از برنامه‌های موردتوجه و اقبال دانش‌آموزان و همکاران محترم فرهنگی مسابقات فرهنگی و ورزشی است که متأسفانه با همه‌گیری کرونا در دوسال گذشته، تحت‌تأثیر قرار گرفت و به‌صورت غیرحضوری برگزار شد.

او همچنین اظهار کرد: برای ارتقای سلامت جسمی و اجتماعی و توسعه مشارکت دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه در فعالیت‌های پرورشی و ورزشی، بیست‌ودومین دوره مسابقات برای گروه‌های مختلف دانش‌آموزی و همکاران شاغل در آموزش‌وپرورش استثنایی به‌صورت حضوری و با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از ۲۹ تیر امسال آغاز می‌شود و تا ۲۴ شهریور ادامه خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->